Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kohta olisi aika Cottongrassin toiselle sprinkkupentueelle! Eli hieman alustavaa kyselyä, ketä kiinnostaisi sprinkkupupsi? Kaikki innokkaat pennunottajat kokoontuvat nyt tänne! :) Säännöt, kasvausperiaatteeni ja tietoa edellisistä pentueista löydät täältä. Luethan sivun huolella läpi, ennen kuin haaveiletkaan pennusta! En listaa tähän nyt koko satsia, vaan ne on tarkoitus lukea tuolta kasvatussivulta.

Pentueen isäksi tulisi vSWEW-08 jSWEW-08 vjBELW-08 jKREW-08 Aces Diamond Rio Of Folge "Dempsey" (5 x SERT), hyvin näyttelymenestystä kerännyt urokseni. Dempsey on jo yhden pentueen isä, eli tämä jäisi siis pojan viimeiseksi pentueeksi. Pentueen emäksi on valittu evm- sukuinen tuontinarttu Red Rebel, joka omaa erinomaisen ulkonäön ja loistavan luonteen!

Emänä aion käyttää jotain evm- narttua, sillä ainoa vaihtoehto olisi narttuni Aida, jolla on kyseisen uroksen kanssa jo yksi pentue. Eli tästä syystä en halua käyttää Aidaa uudestaan emänä.

Noniin, sitten kiinnostuneet ilmoittelee itsestään täällä! Mahdollisuus varata oma springeri on nyt käsissä ;) Kerrothan tulevaisuuden suunnitelmista, tulevasta kodista ym. sillä en anna näitä mihinkään listan jatkeeksi. Hirmuaktiivisuutta kisaamisen suhteen en vaadi, mutta haluan kyllä nähdä että koirasta huolehditaan. Kuulumisia saa ja pitääkin kertoa silloin tällöin ;)

VARAUKSET (2/3) PENTUE PERUTTU
- irkkulikka, uros, Cottongrass
- stray, narttu, tuleva kenneli
- Viivi, narttu, Hillaliina

NIMET
Tämän pentueen nimiteema on "Star/stars" muodossa Cottongrass Star-nimi / Cottongrass Nimi-star(nimessä tulee olla Star/Stars ja sen on oltava englantia, ei muuta rajoitusta!) Alla muutama nimi, mitä saa pennulle ottaa ;)

Cottongrass Starduster
Cottongrass Starbuck
Cottongrass Starlight Arrow varattu Viivi
Cottongrass Daisy Star
Cottongrass Dazzle Star
Cottongrass Starlet varattu minulle
Cottongrass Diamond Star
Cottongrass Higher Star
Cottongrass Rockstar varattu stray

Kuva
- kuvassa pentueen isä Dempsey.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Löytyykö kiinnostusta? :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
aysha
Alkupalat
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Maalis 27, 2009 7:31 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja aysha »

Mulla olisi kiinostusta =) // taidan kyllä jättää väliin, jos otan siitä toisesta pentueesta.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ vähän infoa sitten tulevasta kodista, kisasuunnitelmista ym. :D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
saffy
Alkupalat
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 6:21 pm
Viesti:

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja saffy »

Meillä on nähtävästi samasta kennelistä luvat..
ja vielä saman koiran kuvat käytössä.
http://www.freewebs.com/safyras/sem.htm

Koiramme on alkaneet kisata myös ihan samoihin aikoihin..
Mietin kuitenkin että voisin luopua Sem:stä kun nyt meillä on meneillään tämä uudistus kennelissäni.
Tai ainakin vaihtaa kuvat. Minun koirallani ei ole vielä niin paljoa titteleitäkään :)

Voitaisiinko jatkossa laittaa vaikka yksäriä näistä kuvista mitä aikoo ottaa käyttöön?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ joo, kyllä sopii. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Onko täällä vielä pupsista kiinnostuneita?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Eikö täällä ole ketään pennusta kiinnostunutta?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
stray
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 4:16 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja stray »

Täällä kiinostunut, kerron tänään tai huomenna lisää tulevaisuudesta ja itsestäni!
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Minkälaista kisautusta vaadit? :lol:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ ihan semmosta pari kisaa kuussa, ihan sen oman ajan mukaan ;)

stray, mukavaa! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mä olen sitten sitä mieltä, että voisin harkita tälläisen ottoa. Kumminkin tuttu rotu, todella kauniita koiria (: Pitänee kumminkin vielä harkita, koska sitten jos se jää pölyyntymään, se ei olisi kivaa. Mutta minä mietin. Ilmottelen parin päivän sisällä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Joo ihan hyvä vain harkita! Mä en himokisausta vaadi, tosiaan. Mukavaa jos näille tulee ottajia!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
stray
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 4:16 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja stray »

Olen kiinostunut näistä tedän springerspanielipennuistanne tulevaan springerspanielkenneliini.
Tämmönen pikkunen pusuttaja olisi mukava ekaksi koiraksi kenneliini, kun kerran saman rotusia alan kasvattaakin. Kisakentillä, kuten myös näyttelyissä tultaisiin menestymään ihan mukavasti, kisaisimme aktiivisesti ainakin näyttelyissä, agilityssä, ja tokossa mahdollisuuksien mukaan myös muissakin. Vesipelastus olisi myös tärkeää minulle, toki muutkin on tärkeitä kisautuksessa mutta näyttelyt, vesipelastus, agility ja toko olisi pää lajimme. Koira ei jäisi ainakaan nurkkaan pölyyntymään kuna ajttelin pitää koira lukemani koirkeintaan 6 koirassa. Kuulumisiakin ilmoiteltais joka kuukausi pari kertaa.

Jos minulle tahdot antaa ottaisin mielelläni narttu penskan. Kuva luvat minulla on tänne, kasvattaja saa päättää mitä kuvia suosittelee (:'
Itse tyksin Ocean Pitfal Damhnait Fawnin eli Luckyn kuvista =)
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ kyllä sulle pentu lähtee, mutta noista kuvista pistin yv'tä. ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin