Sivu 2/2

Re: Redwick C (bpt) NIMET

Lähetetty: Ke Touko 06, 2009 4:03 pm
Kirjoittaja Isla
Mulle käy, itsellä mennyt siinä just pahimmat koeviikot ohi. Ja editoinkin jo joskus tuonne edelliseen viestiini, mutta pistän nyt vielä tähänkin, että mulle siis narttu. (:

Re: Redwick C (bpt) NIMET

Lähetetty: Ke Touko 06, 2009 4:04 pm
Kirjoittaja Lania
Jees, mulle sopii kans.

Re: Redwick C (bpt) NIMET

Lähetetty: Ke Touko 06, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja Bee
Päivämäärä on siis valittu! Ei haittaa, jos ei pysty heti alusta alkaen kisaamaan aktiivisesti. Ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin koulukiireet sun muut sellaiset :)

Re: Redwick C (bpt) NIMET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 12:35 am
Kirjoittaja Wolfie
Mulla oli paljon aikaa, joten ehdin Cerotic Acid:in sivut tehdä. Amina esittäytyy.

//Joo mä vähän ajattelinkin, että toi tittelirivi on kasvanut. Mä päivitän sen seuraavalla päivitys kerralla ;>

Re: Redwick C (bpt) NIMET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 7:00 am
Kirjoittaja Bee
Kiitos sivuista! Päivitin vielä Frodon tittelirivin tuohon aloitusviestiin, joten voit sen halutessasi Aminan sivuillekin korjata :)

Re: Redwick C (bpt) SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 5:56 am
Kirjoittaja Bee
Pennut ovat syntyneet! Jerryltä vielä sivuja odotellaan, muuten kaikki ok. Pentueen oma sivu löytyy täältä. Kisaamaan saa ruveta heti :) Onnea ja menestystä kaikille!

Re: Redwick C (bpt) SYNTYNEET!

Lähetetty: To Touko 21, 2009 9:40 pm
Kirjoittaja Twiggy

Re: Redwick C (bpt) SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 5:42 am
Kirjoittaja Bee
Kiitos Jerry sivuista! Oikein nätit kuvat Riemu sai <3 Onnea ja menestystä teillekin!