Redwick C (bpt) SYNTYNEET!
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Redwick C (bpt) SYNTYNEET!
Jees, eli Redwickiin olisi jälleen luvassa tervuerenpentue! Pentue tulisi ajoittumaan keväälle/alkukesälle, mutta tarkkaa aikaa ei ole vielä lyöty lukkoon. Ajankohta riippuu tietysti varaajien innokkuudesta sekä pentueen vanhempien kisamenestyksestä. Muutamat ovatkin jo kyselleet tästä yhdistelmästä itselleen pentua ja he ovatkin etusijalla varauslistalla :)
Isänä toimii oma kasvattini Redwick Back On Broadway. Frodo on menestynyt ihan mukavasti ja on tällä hetkellä BH Hk3 Jk3 vFIN KVA vPVA TK3 RH-E RH-F B. Ennen tulen kisaamaan Frodon ainakin käyttövalioksi, ehkäpä myös tottelevaisuus- ja agilityvalioksi. Tällä hetkellä Frodo kisaa tottelevaisuudessa voittajaluokassa ja agilityssä MAXI II:sessa. Näyttelypuolella Frodolla on yksi SERT sekä muutamia erinomaisia. Tulevaisuudessa tulemme käymään enemmän näyttelyissä.
Emänä on mitä luultavammin evm. narttu Ashene Blind Alley. Blenda on myös hyvin menestynyt käyttöpuolella ja omaa myös kauniin ja rodunomaisen ulkonäön.
Varaajat 4/4
Wolfie, narttu
Isla, narttu
Lania, narttu
Jerry, narttu
Pennut
n. Redwick Calm Attack "Rea", om. Lania
n. Redwick Cerotic Acid "Amina", om. Wolfie
n. Redwick Cliff Hanger "Aava", om. Isla
n. Redwick Crinoid Ridden "Riemu", om. Jerry
Nimiehdotukset
Redwick Cricket Field
Redwick Calm Attack Lania
Redwick Case Citation
Redwick Chowing Down
Redwick Cerotic Acid Wolfie
Redwick Ceilidh Dance
Redwick Ceiling Price
Redwick Casket Shaped
Redwick Cubic Capacity
Redwick Cuban Heels
Redwick Crinoid Ridden Jerry
Redwick Crowned Cease
Redwick Crucify Again
Redwick Crash Effect
Redwick Cliff Hanger Isla
Redwick Clock Face
Nimistä kiitos Lanialle!
Isänä toimii oma kasvattini Redwick Back On Broadway. Frodo on menestynyt ihan mukavasti ja on tällä hetkellä BH Hk3 Jk3 vFIN KVA vPVA TK3 RH-E RH-F B. Ennen tulen kisaamaan Frodon ainakin käyttövalioksi, ehkäpä myös tottelevaisuus- ja agilityvalioksi. Tällä hetkellä Frodo kisaa tottelevaisuudessa voittajaluokassa ja agilityssä MAXI II:sessa. Näyttelypuolella Frodolla on yksi SERT sekä muutamia erinomaisia. Tulevaisuudessa tulemme käymään enemmän näyttelyissä.
Emänä on mitä luultavammin evm. narttu Ashene Blind Alley. Blenda on myös hyvin menestynyt käyttöpuolella ja omaa myös kauniin ja rodunomaisen ulkonäön.
Varaajat 4/4
Wolfie, narttu
Isla, narttu
Lania, narttu
Jerry, narttu
Pennut
n. Redwick Calm Attack "Rea", om. Lania
n. Redwick Cerotic Acid "Amina", om. Wolfie
n. Redwick Cliff Hanger "Aava", om. Isla
n. Redwick Crinoid Ridden "Riemu", om. Jerry
Nimiehdotukset
Redwick Cricket Field
Redwick Calm Attack Lania
Redwick Case Citation
Redwick Chowing Down
Redwick Cerotic Acid Wolfie
Redwick Ceilidh Dance
Redwick Ceiling Price
Redwick Casket Shaped
Redwick Cubic Capacity
Redwick Cuban Heels
Redwick Crinoid Ridden Jerry
Redwick Crowned Cease
Redwick Crucify Again
Redwick Crash Effect
Redwick Cliff Hanger Isla
Redwick Clock Face
Nimistä kiitos Lanialle!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Redwick C (bpt)
namnamnam 8)) mulle yks Redwickiläinen. Edittaan tähän pian parempaa tietoa.
//Joo niin siis koira tulisi Bakemonoon, joka siis on aloittanut tän vuoden alussa, kasvatan kaikkia belgimuunnoksia, vaikka yksi 'väärän rotuinenkin' löytyy.
Ajankohta, jolloin pennut syntyisivtä, olisi ihanteellinen, sillä siihen mennessä olen saanut alemmissa luokissa tilaa juuri pennulle, joka saisi älyttömän ahkeran kisauran. Koiran kanssa kisaisimme pk -lajeissa, hupilajeissa (koiratanssi, flyball), maastoissa, agissa, tokossa, pelastuksessa, vepessä, paimennuksessa ja tietenkin näyttelyissä, eli kisaisimme melkeinpä kaikissa lajeissa valioitumiseen asti. Kisanäyttöä mulla olisi kohta kaksi kuukautta elänyt max -poika ja toisesta kennelistäni kisanäyttöä haru -tyttö ja raita -neiti, jotka asuvat Wolfeye'sissä. Muita Bakemonon asukkaita saat myös vilkuilla rauhassa täältä ;)
Pentu saisi ehdottomasti pysyvän kodin, jossa sitä ei unohdeta ja joka ei jäisi heitteille. En varmaankaan sijoitukseen halua ottaa, vaan ihan omaksi mielellään. Sukupuolitoivomuksena olisi narttu, sillä minulla on tälle kauniimmalle sukupuolelle tasokkaammat kuvat
//Joo niin siis koira tulisi Bakemonoon, joka siis on aloittanut tän vuoden alussa, kasvatan kaikkia belgimuunnoksia, vaikka yksi 'väärän rotuinenkin' löytyy.
Ajankohta, jolloin pennut syntyisivtä, olisi ihanteellinen, sillä siihen mennessä olen saanut alemmissa luokissa tilaa juuri pennulle, joka saisi älyttömän ahkeran kisauran. Koiran kanssa kisaisimme pk -lajeissa, hupilajeissa (koiratanssi, flyball), maastoissa, agissa, tokossa, pelastuksessa, vepessä, paimennuksessa ja tietenkin näyttelyissä, eli kisaisimme melkeinpä kaikissa lajeissa valioitumiseen asti. Kisanäyttöä mulla olisi kohta kaksi kuukautta elänyt max -poika ja toisesta kennelistäni kisanäyttöä haru -tyttö ja raita -neiti, jotka asuvat Wolfeye'sissä. Muita Bakemonon asukkaita saat myös vilkuilla rauhassa täältä ;)
Pentu saisi ehdottomasti pysyvän kodin, jossa sitä ei unohdeta ja joka ei jäisi heitteille. En varmaankaan sijoitukseen halua ottaa, vaan ihan omaksi mielellään. Sukupuolitoivomuksena olisi narttu, sillä minulla on tälle kauniimmalle sukupuolelle tasokkaammat kuvat

- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Alkupalat
Jos yksi narttupentu lähtisi meille Olbaniin salukien seuraksi? Tarkoitus oli kisata ainakin tokossa, paimennuksessa ja agilityssä, mutta varmasti monessa muussakin lajissa tulisi kisattua. Muutaman pentueen ajattelin myös teettää.
Nykyään mews.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Wolfielle lähtee pentu, kuten mesessä jo puhuttiinkin^^
kelpie, en nyt valitettavasti ihan vakuuttunut. Koirillasi ei ole vielä lainkaan kisanäyttöä, joka on minulle melko tärkeää. Lisäksi tuo "teettäisin koiralla pari pentuetta" särähti korvaani. Minusta nimittäin kasvattajalla on hieman oikeutta päättää, käytetäänkö koiraa ylipäätään jalostukseen. Ainakin kaksi pentuetta kuulostaa vähän liian monelta, kun ajattelin lisäksi antaa yhden pennun sijoitukseen. Ehkäpä kennelin seuraavaan pentueeseen mennessä olet saanut hieman kisanäyttöä ja kokemusta :)
kelpie, en nyt valitettavasti ihan vakuuttunut. Koirillasi ei ole vielä lainkaan kisanäyttöä, joka on minulle melko tärkeää. Lisäksi tuo "teettäisin koiralla pari pentuetta" särähti korvaani. Minusta nimittäin kasvattajalla on hieman oikeutta päättää, käytetäänkö koiraa ylipäätään jalostukseen. Ainakin kaksi pentuetta kuulostaa vähän liian monelta, kun ajattelin lisäksi antaa yhden pennun sijoitukseen. Ehkäpä kennelin seuraavaan pentueeseen mennessä olet saanut hieman kisanäyttöä ja kokemusta :)
[/size]
[/size]
-
- Pohjasakan hämmentäjä
:0000 Bee minkä tempun menit tekemään. Oisit antanu pojan kypsyä rauhassa
No eikai siinä mitään ku yhen koirat menestyy niin hulluna.. :D

- Isla
- Le-ppä-ker-ttu
Jos vielä olisit halukas antamaan yhden pennun minulle niin kivakiva. Rio Grandeen olisi pupsi menossa Lucin kaveriksi. Sä nyt tiedätkin varmaan mun kisautuksen suunnilleen, kattele Lulleron sivuilta vaikka vielä lisää. Se ei nyt hirveän hyperaktiivista kuvaa musta anna (enkä mä sellainen olekaan
) mutta BH, vTVA,vPVA ja valioituminen vielä haussa/jäljessä on muutamat mainittavat tavoitteet. Mesessä kysele sit lisää jos uskaltaisit mulle yhden kakrun luovuttaa :>
edit. Hienoahienoa :3 Ja narttu siis minulle. Varmastikin noissa lajeissa ja monissa muissakin kisailtaisiin.

edit. Hienoahienoa :3 Ja narttu siis minulle. Varmastikin noissa lajeissa ja monissa muissakin kisailtaisiin.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Jerry, hahhah, kato vaan omia koirias :---D Ei tää pentue sitäpaitsi oo vielä syntymässä, vasta joskus alkukesästä varmaankin.
Isla, juu kyllähän sinulle pentu lähtee :) Sen verran kauan on tästä puhuttu, että otat joskus Redwick-belgin! Enköhän mä uskalla luottaa siihen, että kisaat sen kanssa aivan tarpeeksi. En mä mitään hirmuista kisautusta edes vaadi, mutta ainakin palveluksessa, paimennuksessa ja tottelevaisuudessa olisi hyvä kisailla.
Isla, juu kyllähän sinulle pentu lähtee :) Sen verran kauan on tästä puhuttu, että otat joskus Redwick-belgin! Enköhän mä uskalla luottaa siihen, että kisaat sen kanssa aivan tarpeeksi. En mä mitään hirmuista kisautusta edes vaadi, mutta ainakin palveluksessa, paimennuksessa ja tottelevaisuudessa olisi hyvä kisailla.
[/size]
[/size]
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
*raivon huuto* miks mä aina ehin apajille liian myöhään, nooh, jos joku ei otakkaan pentuetta niin täällä on yks kiinnostunut. Narttua etsiskelisin LiirunLaaruun poikien Mirakel Sound of Silent ja Hulttion Come Onin lisäksi, pistän vaan merkittävät tulokset joten kisanäyttöä on esim Deattan Simsalabim. Mutta noo... eipä oo mulle pakko pentua tulla, oon vaan ns. vara-henkilö, ja jos pentueeseen sattuisi 5. pentu syntymään 

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Saat pennun, jos joku varaajista peruu =) Redwickiin on kyllä tulossa ainakin toinenkin pentue kesän aikana, joten silmät vain tarkkana!
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Redwick C (bpt) NIMET
Nimet tulleet! Frodo sai viimeisen ykköstuloksen jäljen voittajaluokasta ja on näin ollen vFIN KVA. En näe pentueen syntymiseen enää mitään estettä, mutta haluavatko varaajat vielä odotella? :)
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Redwick Cerotic Acid mulle. Minun puolesta pennut voisivat jo syntyä, mutta ei se odottelukaan haittais ;>
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Crinoid Ridden mulle
- Isla
- Le-ppä-ker-ttu
Redwick Cliff Hanger mulle. Mun osalta ei ole oikeastaan mitään väliä koska syntyvät.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Jees, teille nuo nimet 8) Onko kenelläkään muulla kuin Wolfiella vielä tietoa sukupuolesta? Kävisikö teille syntymäpäiväksi sitten 15.5.? Tuo on siis ensi viikon perjantai, koska itselläni on seuraava viikko todella kiireinen!
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
öh käyhän se, mutta sillon on kyllä tosi paljon kokeita ja sen sellaisia, joten kisaaminen saattaa olla tosi tönkköä alussa :/
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli