Belgianpaimenkoira Nita

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Belgianpaimenkoira Nita

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Minä pidän paljon Nitan sivuista. Asettelu toimii minusta hyvin ja värit ovat mukavan kevät-kesäiset, joilla pärjää periaatteessa ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Kaikki pienet yksityiskohdat antavat vaikutuksen, että olet viettänyt sivujen rakentamiseen paljon aikaa. Nita on tosi kaunis belgityttö joka on hyvin valokuvauksellinen, sun kamerasikin on aivan ihana, joka on loisto yhdistelmä.
Sivujen kokonaisuus on kattava, päiväkirja on aika perus, ja siellä lukee kaikki erityistapahtumat. Pidän paljon koodauksesta, linkit muuttuvat kivasti silloin kun hiiri on sen päällä, joka on hyvin mukava yksityiskohta. Sivujen fontit ovat aivan ihanat, niin otsikkokoodeissa kuin perus tekstifontti.
Sivuissa ei ollut mitään huonoa, mihin pitäisi takertua, muttei myöskään mitään sellaista, mitä tekisi mieli lukea yhä uudelleen ja uudelleen kyllästymättä. Vaikka persoonallisuutesi tulee esiin teksteissä, niin silti ei tarpeeksi paljoo. Siellä lukee kaikki tarpeellinen ja epätarpeellinen on jätetty pois. Nitan sivut ovat liian viralliset. Sivut kaipaavat leikkisyyttä, sellaista rentoa meininkiä. Vaikka sivut ovatkin jo nyt aivan kadehdittavan upeat. Mä tiedän, että on vaikeaa keksiä mitään hyvin omalaatuista, sillä jokaisen koiran sivuilla on noi perus jutut.
Mä huomasin, että olet pistänyt kohdan 'minä' kokonaan uusiksi. Onhan se hyvä noinkin, mutta itse pidin kyllä enemmän siitä toisesta, missä oli kuva herätyskellosta ja itsestäsi. Se antoi rennomman kuvan, joka inhiimillistää sua ihmisten silmissä. Tai jotenkin, en osaa selittää 8))
Selasin kunnolla kaikki läpi ja Nitasta on tullut älyttömän kaunis neiti. katselin valokuvia tytöstä aivan haltioituneena, se on vaan niin kaunis. Tsemppii hei teille sinne agiin ja tokoon ja kehiin ;>
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin