Belgianpaimenkoira Nita
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Belgianpaimenkoira Nita
Mitään suurta muodonmuutosta en lähtenyt tekemään, mutta ulkoasua muokkailin keväisempään lookkiin :) Sisältöäkin muokkailtu kovalla kädellä ja uutta kuvamateriaalia tullut paljon.
Jos tahdot linkkilistalle, niin laita vaan koirasi sivujen linkki tähän! ;)
http://shockk.net/nita
Jos tahdot linkkilistalle, niin laita vaan koirasi sivujen linkki tähän! ;)
http://shockk.net/nita
-
Anri
- Syvällistä
Re: Belgianpaimenkoira Nita
Ihana ulkoasu, aika samalainen kuin edellinen. Värit on raikkaat ja keväiset, otsikko on siisti. Kunpa jaksaisin väkertää itekki tuommoset kuvalliset sukutaulut, aikomuksena ollu ja semmoseksi on jäänykki, iso plussa siis tuosta 8D. Kuvat on tarkkoja, järkkärillä, niin tietenki, eivät tuo hutastua vaikutelmaa. Etusivulle toivoisin hiukan tekstiä, pelkät kuvat ei oikeen iske. Kokonaisuutena sivut on huolitellut, kauniit ja toimivat.
Jos linkitinlistalle pääsis ;> http://venttura.net/rispe Joo.. vähän vaiheessa..
Jos linkitinlistalle pääsis ;> http://venttura.net/rispe Joo.. vähän vaiheessa..
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitoksia kommentista. Ulkoasu tosiaan ei muuttunut miksikään, eli sama se on kuin edellinen. Uudet värit ja kuvat vaihdoin siihen. Itse en taas oikein jaksa enää perustaa noista etusivuteksteistä, sillä minä en ikinä lue muiden koirien kotisivujen etusivutekstejä, joten näen turhaksi kirjoittaa sellaisen omille sivuilleni. Muuteski ni sellaset "nämä sivut kertovat belgianpaimenkoira Nitan elämästä blabla" on hieman turhaa, kun asia tulee varmasti selväksi sivuja selaamalla ;) Että eipä mulla ole siihen etusivulle mitään muuta kirjoitettavaa, kun tuo tekijänoikeusjuttu.
Mut jees! Kiitokset kommentista :) Linkittelen teikäläiset.
Mut jees! Kiitokset kommentista :) Linkittelen teikäläiset.
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Paljon parempi kuin edellinen versio, se siniharmaa oli tunkkainen. Nyt värit ovat raikkaat ja yleisvaikutelma toimiva. Sisällöltään aika mitäänsanomattomat sivut tosin. Kuvat ovat hienoja.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitokset sullekin Mona 8) Itsekin pidän näistä väreistä enemmän tuon raikkauden takia. Mitä sisällöstä mielestäsi puuttuu, kun ne ovat "mitäänsanomattomat"? :o
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Hiiiienot värit! Tykkään paljon. Tuo toinen kuva ei ole mielestäni kovin hyvä ulkoasussa, kun on hieman huonosta kuvakulmasta ja rajattu vähän hassusti. Minäkin toivoisin hieman enemmän sisältöä ja sujuvampaa kerrontaa sivuille, mutta tosi nätit sivut on. Lisää täyttökuvia vielä, niin näyttää paremmalta, kun ulkoasu on kovin yksinkertainen.
Koodi: Valitse kaikki
<a href="http://www.karvaisetkaverit.net/">Siiri, Adolf, Miina, Sofi, Penni + Elli & Rontti</a>
Keep your head high and your middle finger higher.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitoksia kiitoksia ;) Edelleenkin kuitenkin odottaisin, että joku sanoo mitä sivuilta puuttuu. Kaksi sanonut, että toivoisi sivuille lisää sisältöä, mutta kumpikaan ei ole vastannut mitä sinne tarvitsisi :D Meinaan mitä nyt tässä kattelin Monan ja Annin koirien sivuja, ni eipä sieltä Nitan sivujen sisällön lisäksi mitään ekstraa löytynyt ja teksteissä käyty läpi suunnilleen samat asiat :) Tekstejä en ole oikolukenut enkä korjaillut, mutta eipä sen tekstin pitäisi kauhean vaikealukuista olla.
Mukavaa saada kuitenkin parannusehdotuksia, haluaisin kuitenkin niitä kuuluisia "perusteluita". Eli mitä puuttuu ja mitä sivuille toivottaisiin, jotta osaisin parantaa :)
Linkittelen!
Mukavaa saada kuitenkin parannusehdotuksia, haluaisin kuitenkin niitä kuuluisia "perusteluita". Eli mitä puuttuu ja mitä sivuille toivottaisiin, jotta osaisin parantaa :)
Linkittelen!
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
En väittänytkään, että mulla olisi sitten jotenkin mahtavat sivut... :P
Nykyään on tosi vaikea erottaa sisällöllisesti koirien kotisivuja toisistaan. Niinpä nuokin hukkuvat massaan, valitettavasti.
Nykyään on tosi vaikea erottaa sisällöllisesti koirien kotisivuja toisistaan. Niinpä nuokin hukkuvat massaan, valitettavasti.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Joo mut siis mä en ymmärrä miks siellä pitäis olla jotain ylimäärästä härpäkettä? O_o Kun sivut on nimenomaan sitä varten olemassa, että sieltä voi kiinnostuneet käydä tsekkaamassa mitä koiralle kuuluu, mitä me treenataan, kisaammeko ym. Siis mitä ihmettä sieltä noitten lisäksi pitäisi löytyä? XD
Mut siis whattever, et ole vieläkään sanonut mitä sivuilta puuttuu, miksi se hukkuu massaan. Juuri sen takia, että en ole tunkenut sinne mitään ylimääräistä turhaa?
Mut siis whattever, et ole vieläkään sanonut mitä sivuilta puuttuu, miksi se hukkuu massaan. Juuri sen takia, että en ole tunkenut sinne mitään ylimääräistä turhaa?
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
Palkokasvit pois :D.
Ei sinne mitään "ylimääräistä härpäkettä" tarvitse laittaa. KAIKKIEN (nimim. kuin myös) sivut vain ovat tuollaiset. Samat asiat, samalla tyylillä kirjoitettuna. Ei noita juttuja jaksa lukea miljoonaa kertaa, vaikka koira olisi eri. Sisältöä voisi jotenkin yksilöidä. Millä, se on sitten jokaisen omissa päätettävissä.
Ymmärrätkö yhtään mitä yritän hakea? :D. En sano että sivusi olisivat HUONOT, en missään tapauksessa. Oikein toimivat ja näppärät. Ne eivät vain eroa muista koirien kotisivuista millään tavalla.
//
Ei sinne mitään "ylimääräistä härpäkettä" tarvitse laittaa. KAIKKIEN (nimim. kuin myös) sivut vain ovat tuollaiset. Samat asiat, samalla tyylillä kirjoitettuna. Ei noita juttuja jaksa lukea miljoonaa kertaa, vaikka koira olisi eri. Sisältöä voisi jotenkin yksilöidä. Millä, se on sitten jokaisen omissa päätettävissä.
Ymmärrätkö yhtään mitä yritän hakea? :D. En sano että sivusi olisivat HUONOT, en missään tapauksessa. Oikein toimivat ja näppärät. Ne eivät vain eroa muista koirien kotisivuista millään tavalla.
//
Ja tähän tarkoitukseenhan ne sopivat mainiosti.Jerry kirjoitti:Kun sivut on nimenomaan sitä varten olemassa, että sieltä voi kiinnostuneet käydä tsekkaamassa mitä koiralle kuuluu, mitä me treenataan, kisaammeko ym.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ei mulla mitään palkokasveja nenässä ole, mutkun olisin halunnut tietää miten olisin voinut parantaa, enkä kyllä oo vieläkään ihan täysin varma mitä tarkotit tolla yksilöimisellä.... mutta juu, ehkä sitä vois koittaa tehä vähän persoonallisemman sitten seuraavaan ulkoasuun ;)
Mutta juu, en mä missään vaiheessa vihastunut, yritin vaan ottaa selvää mitä ihmettä sivuilta puuttuu :D
Mutta juu, en mä missään vaiheessa vihastunut, yritin vaan ottaa selvää mitä ihmettä sivuilta puuttuu :D
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Että ihannoin tota Nitan väriä. <3 Kaikki mikä on vähänkään ei-niin-yleistä iskee muhun. :D
+ Tosi mukava ja selkeä info -sivu
+ Kuuliainen nuori koira jota olet viitsinyt opettaa (oma nappula on just 6kk tullu ja perhana suurin osa nuoremmistakin pennuista joita oon tavannu on rauhallisempia, mutta odotan agilitykenttiä tän uuden nappulan kanssa innolla! :-D)
+ Hyviä kuvia sisaruksista
+ Kasvugalleria
- Ulkoasun keltainen ei iske
- Minä -infossa voisi olla vielä hieman.. jotain
- Linkkilistassa linkkien keltainen ns. sokaisee ja häiritsee
+/-Harrastukset -sivu toimii vielä, mutta kun tuloksia alkaa tulla enemmän, tulee sivu melkoisen täyteen ja sekasotkuiseksi (joo, hyvä minä puhumaan kun oma sivu on täynnä ku lehmän turpavärkki). Mutta siis tosiaan vielä toimii hyvin. :)
Minkälaiseks muuten kuvailisit belggarin aktiviteettitason? Ei, en itelle pysty ikinä ottamaan harmi vaan, mutta rupes mietityttämään mitä sä harrastajana sanoisit.
+ Tosi mukava ja selkeä info -sivu
+ Kuuliainen nuori koira jota olet viitsinyt opettaa (oma nappula on just 6kk tullu ja perhana suurin osa nuoremmistakin pennuista joita oon tavannu on rauhallisempia, mutta odotan agilitykenttiä tän uuden nappulan kanssa innolla! :-D)
+ Hyviä kuvia sisaruksista
+ Kasvugalleria
- Ulkoasun keltainen ei iske
- Minä -infossa voisi olla vielä hieman.. jotain
- Linkkilistassa linkkien keltainen ns. sokaisee ja häiritsee
+/-Harrastukset -sivu toimii vielä, mutta kun tuloksia alkaa tulla enemmän, tulee sivu melkoisen täyteen ja sekasotkuiseksi (joo, hyvä minä puhumaan kun oma sivu on täynnä ku lehmän turpavärkki). Mutta siis tosiaan vielä toimii hyvin. :)
Minkälaiseks muuten kuvailisit belggarin aktiviteettitason? Ei, en itelle pysty ikinä ottamaan harmi vaan, mutta rupes mietityttämään mitä sä harrastajana sanoisit.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitoksia Henji! Harrastukset-sivun aionkin sitten uusia, kun seuraava ulkoasu tulee :) Se on minustakin vähän liian sekava. Voisin noiden linkkien väriä tummentaa / keksiä jotain muuta.
Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitat aktiviteettitasolla, niin Nita tarvitsee paljon tekemistä, muttei myöskään hypi seinille jos on vähemmällä aktiviteetilla. Yleisesti voisin sanoa, että ainakin suurin osa belgeistä tarvitsee suht. ison määrän aktiviteetteja ja liikuntaa. Se on kuitenkin tosi koirakohtasta, mä vaan itse pidän itsestäänselvyytenä sitä, että koira saa riittävästi tekemistä ja liikuntaa, oli se rotu mikä hyvänsä 8)
Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitat aktiviteettitasolla, niin Nita tarvitsee paljon tekemistä, muttei myöskään hypi seinille jos on vähemmällä aktiviteetilla. Yleisesti voisin sanoa, että ainakin suurin osa belgeistä tarvitsee suht. ison määrän aktiviteetteja ja liikuntaa. Se on kuitenkin tosi koirakohtasta, mä vaan itse pidän itsestäänselvyytenä sitä, että koira saa riittävästi tekemistä ja liikuntaa, oli se rotu mikä hyvänsä 8)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Joo, juts tota ajattelin aktiviteettitasolla. Katan siihen sanaan lauseen "kuinka paljon liikuntaa ja muita virikkeitä koira tarvitsisi ollakseen tyytyväinen elämäänsä". :D
Belgin tosiaan haluaisin, kuten myös vaikkapa saksanpaimenkoirankin, mutta valitettava tosiasia on ettei musta oo sellasta "aktiviteettaamaan" (vitsi näitä mun omia sanoja xD) riittävästi. Unelmissa on hyvä elää. :D
Belgin tosiaan haluaisin, kuten myös vaikkapa saksanpaimenkoirankin, mutta valitettava tosiasia on ettei musta oo sellasta "aktiviteettaamaan" (vitsi näitä mun omia sanoja xD) riittävästi. Unelmissa on hyvä elää. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
- juulia
- Floodari
Oi, tykkään tästä keväisemmästä uudistuksesta Nitan sivuilla. :-) Vaikken mainostustöpöihin olekaan koskaan kirjotellut, niin käyn Nitan sivuilla todella usein vilkuilemassa uutisia ja galleriaa ja niin edes päin. Linkitteletkö muuten tuonne linkkilistalle myös blogeja? Multa löytyis tämmönen:
Koodi: Valitse kaikki
<a href="http://vesikoira.blogspot.com">espanjanvesikoira Voitto</a><br>- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla