Sivu 2/3
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 8:55 pm
Kirjoittaja cocoa
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 9:39 pm
Kirjoittaja Vinta
Kiitoksia sivuista ! Nätti neiti tuo Pipsa, isäänsä tullut ulkonäöllisesti. ;)
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja Minnea
Multa tulee sivut tän viikon aikana, muttei ihan heti kuitenkaan ;>
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 3:49 am
Kirjoittaja Vinta
Janinaa ?
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 12:02 pm
Kirjoittaja Janina
Ihan kohta :D
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 2:59 pm
Kirjoittaja Vinta
Sivujasivujasivuja.

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 8:32 pm
Kirjoittaja Minnea
Iivi siitä tuli. :) Ilmoittelen piakkoin tapahtuvasta osoitteen muutoksesta & kuvista.
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 2:38 pm
Kirjoittaja Vinta
Kiitoksia. :)
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: La Kesä 13, 2009 5:15 pm
Kirjoittaja Vinta
Janinaaa, joko pian ? :)
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: La Kesä 13, 2009 5:28 pm
Kirjoittaja Janina
Ai joo, ihan pian :D
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 9:01 pm
Kirjoittaja Vinta
Joko saisit ne sivut tehtyä.. ? En viitsisi koko vuotta odotella.
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2009 2:20 pm
Kirjoittaja Vinta
Janina, jos sivut eivät ilmesty sunnuntaihin mennessä niin pentu siirtyy omistukseeni..
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 1:05 pm
Kirjoittaja Vinta
Uros pentu vapaana.
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja Odea
Miuta kyllä kiinnostaisi ihan hirveesti. :--D Oon just perustamassa cottonikenneliä, ja oon nyt kuvalupiakin kysellyt, joten kuvat olis varmaankin selvänä ja näin. Tunnen tosi läheisesti IRL-elämästä yhden cottonin, nimittäin mummollani kennelissä asuu pieni cottonpoika Åke, jonka luonne on tosiaan niin upea, että olen rakastunut tähän rotuun ihan hirrmuisesti. Vielä kennelini sivut eivät ole valmiit, joten koira pääsisi sen ajaksi asumaan ihan yksityiseksi koiraksi minulle, kunnes sitten saisin kennelin valmiiksi. En ole kauheasti kisaillut, mutta sivunäyttöä voisi katella
Dekyn sivuilta. Olen juuri tällä hetkellä innostunut näistä virtuaalikoirista ihan suunnattomasti, joten kisauttelisin kyllä tätä poikaa ihan olan takaa! Koira saisi kuvat näyttöpuolelle, mutta kisauttelisin sitä myös käyttölajeissa. Minulla ei ole tätä ennen kuin kaksi koiraa, nimittäin juuri tuo Deky ja bordercollie Väinö, ja tähän ne koirat sitten vähäksi aikaa jäisivätkin.. Mutta tämä koira tosiaan kiinnostaisi minua! :)
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 9:39 pm
Kirjoittaja Vinta
Oona, pikkuinen saa varmasti hyvän kodin sinulta ! Sivut mahdollisimman pian, kiitos. :)