IW cotoneja ! - Uros vapaana.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Kiinnostunut Illusion Whisper coton pennusta ? Jos näin on, lue alla olevat infot. ;)
Isänä pentueella toimii oma urokseni vFIN MVA, vDK MVA, vKRE MVA, vKREW-08, vCDTV-08, vV-08, vEUW-08 Lumihunnun Onni Rakkaudessa.
Onni on rauhallinen ja miellyttämisenhaluinen nuori herra, jonka kanssa pääasiassa harrastetaan näyttelyitä.
Emäksi olen valinnut hollantilaisen leasing nartun, Blank Orchidee'n.
Ona on 3-vuotias energinen ja menevä neiti, jonka kanssa kierrellään näyttelyitä sekä käydään agilityradalla.
Syntymäajankohdaksi on valittuna viikko 23, päivämääränä 01.06.
Varauksia otetaan vastaan max. 5.
Varaukset
1. cocoa - White Cloud - narttu IW Charming Beauty "Pipsa"
2. Minnea - Ingalsin - narttu IW Charming Secret "Iivi"
3. vapaa uros IW Charming Handsome
Isänä pentueella toimii oma urokseni vFIN MVA, vDK MVA, vKRE MVA, vKREW-08, vCDTV-08, vV-08, vEUW-08 Lumihunnun Onni Rakkaudessa.
Onni on rauhallinen ja miellyttämisenhaluinen nuori herra, jonka kanssa pääasiassa harrastetaan näyttelyitä.
Emäksi olen valinnut hollantilaisen leasing nartun, Blank Orchidee'n.
Ona on 3-vuotias energinen ja menevä neiti, jonka kanssa kierrellään näyttelyitä sekä käydään agilityradalla.
Syntymäajankohdaksi on valittuna viikko 23, päivämääränä 01.06.
Varauksia otetaan vastaan max. 5.
Varaukset
1. cocoa - White Cloud - narttu IW Charming Beauty "Pipsa"
2. Minnea - Ingalsin - narttu IW Charming Secret "Iivi"
3. vapaa uros IW Charming Handsome
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja !
Kyllä nyt on pakko sortua. <3_<3 Mulla on jo ennestään yksi PIVIKO-coton, ja kun huomasin viestisi, niin ajattelin, että toinen mokoma ei varmaankaan tee pahaa. Kisanäyttöä. (Ingalsin on vähän taukoillut, eli päivittelyä / kisaamista ei ole vähään aikaan ollut, mutta kunhan saan kokeet pois mielestä, niin voinkin jatkaa taas hieman aktiivisemmin.)
Täytyy vähän katsoa, saanko hommattua pennulle jopa valokuvat (nytkin olisi tasan viikon päästä hyvä mahdollisuus, mutta olen itse kehän puolella uroksen kanssa). Piirroskuvat ovat kuitenkin hieman todennäköisempi vaihtoehto.
Täytyy vähän katsoa, saanko hommattua pennulle jopa valokuvat (nytkin olisi tasan viikon päästä hyvä mahdollisuus, mutta olen itse kehän puolella uroksen kanssa). Piirroskuvat ovat kuitenkin hieman todennäköisempi vaihtoehto.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: IW cotoneja !
Katoin tämän viestin jo aikasemmin tänään ja aloin miettimään olisiko minulla mitään mahodollisuutta ottaa uutta cotonia kenneliin.
Päädyin siihen tulokseet, että olisi hienoa saada "uudesta" kennelistä koiruus kennelliini.
Eli palasin ja päätin kertoa mihin pentu pääsisi.
Nartusta olisin siis kiinnostunut.
Koira pääsis kenneliini White Cloud.
Koiria on nyt "muutama" mutta kaikkia kisautan aktiivisesti näyttelyissä! käymme myös välillä joidenkin koirien kanssa agilityssä ja tokossa. Flyball on vähän jäänyt kun koskaan en ehdi sinne ajoissa ilmottamaan..
Kisa & sivu näyttöä voit katsoa sivuiltani kaikilta koirilta.
Mites tuo jalostuksessa käyttö?
Coton kasvattajana tietysti sekin olisi mielessä joskus aikanaan.
Kuvia minulla on aika reilusti cotoneista kun niitä omistan oikeasti kaksi ja näyttelyissä käydään.
tulossa tässä kuussa hamina, aptus ja ryhmis mistä voisin kuvailla uudet kivat kuvat.
Päädyin siihen tulokseet, että olisi hienoa saada "uudesta" kennelistä koiruus kennelliini.
Eli palasin ja päätin kertoa mihin pentu pääsisi.
Nartusta olisin siis kiinnostunut.
Koira pääsis kenneliini White Cloud.
Koiria on nyt "muutama" mutta kaikkia kisautan aktiivisesti näyttelyissä! käymme myös välillä joidenkin koirien kanssa agilityssä ja tokossa. Flyball on vähän jäänyt kun koskaan en ehdi sinne ajoissa ilmottamaan..
Kisa & sivu näyttöä voit katsoa sivuiltani kaikilta koirilta.
Mites tuo jalostuksessa käyttö?
Coton kasvattajana tietysti sekin olisi mielessä joskus aikanaan.
Kuvia minulla on aika reilusti cotoneista kun niitä omistan oikeasti kaksi ja näyttelyissä käydään.
tulossa tässä kuussa hamina, aptus ja ryhmis mistä voisin kuvailla uudet kivat kuvat.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja !
Minnea
Sinulle annan pennun mielelläni ! Kumpaa sukupuolta olet miettinyt ? :)
cocoa
Sinulle myös annan pennun mielelläni jopa jalostuskäyttöönkin. On hienoa, että Onnin ja Onan evm-sukua jatkettaisiin niin saataisiin uutta verta kehiin !
Sinulle annan pennun mielelläni ! Kumpaa sukupuolta olet miettinyt ? :)
cocoa
Sinulle myös annan pennun mielelläni jopa jalostuskäyttöönkin. On hienoa, että Onnin ja Onan evm-sukua jatkettaisiin niin saataisiin uutta verta kehiin !
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja !
Narttua ajattelin. (btw se on 'Ingalsin', ei 'Ingals' :D)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja !
Ai anteeks tuo kirjoitusvirhe !
Jeps, laitan sulle nartun varaukseen. ^^
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja !
Eipä mitään, toi on aika yleinen "virhe" :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.
Charming Handsome tänne :D
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.
Sitten vielä tarvitaan Minnean pennun nimi. :)
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.
Charming Secret kuulostaa hyvältä. :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.
Vielä kaksi pentua varattavissa !
Pennut tulevat syntymään viikolla 23. Tarkkana päivämääränä on 01.06. !
Pennut tulevat syntymään viikolla 23. Tarkkana päivämääränä on 01.06. !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Tänä kauniina kesäpäivänä 01.06. syntyivät IW'n coton de tulear pentue. Pentuja syntyi kolme. Kaksi narttu ja uros. Kaikki pennut ovat terveitä, voivat hyvin ja kasvavat hyvin. :)