IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kiinnostunut Illusion Whisper coton pennusta ? Jos näin on, lue alla olevat infot. ;)

Isänä pentueella toimii oma urokseni vFIN MVA, vDK MVA, vKRE MVA, vKREW-08, vCDTV-08, vV-08, vEUW-08 Lumihunnun Onni Rakkaudessa.
Onni on rauhallinen ja miellyttämisenhaluinen nuori herra, jonka kanssa pääasiassa harrastetaan näyttelyitä.

Emäksi olen valinnut hollantilaisen leasing nartun, Blank Orchidee'n.
Ona on 3-vuotias energinen ja menevä neiti, jonka kanssa kierrellään näyttelyitä sekä käydään agilityradalla.

Syntymäajankohdaksi on valittuna viikko 23, päivämääränä 01.06.

Varauksia otetaan vastaan max. 5.

Varaukset
1. cocoa - White Cloud - narttu IW Charming Beauty "Pipsa"
2. Minnea - Ingalsin - narttu IW Charming Secret "Iivi"
3. vapaa uros IW Charming Handsome
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Eikö ketään kiinnosta ottaa puuvillapalloa ? ^^
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Kyllä nyt on pakko sortua. <3_<3 Mulla on jo ennestään yksi PIVIKO-coton, ja kun huomasin viestisi, niin ajattelin, että toinen mokoma ei varmaankaan tee pahaa. Kisanäyttöä. (Ingalsin on vähän taukoillut, eli päivittelyä / kisaamista ei ole vähään aikaan ollut, mutta kunhan saan kokeet pois mielestä, niin voinkin jatkaa taas hieman aktiivisemmin.)

Täytyy vähän katsoa, saanko hommattua pennulle jopa valokuvat (nytkin olisi tasan viikon päästä hyvä mahdollisuus, mutta olen itse kehän puolella uroksen kanssa). Piirroskuvat ovat kuitenkin hieman todennäköisempi vaihtoehto.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Katoin tämän viestin jo aikasemmin tänään ja aloin miettimään olisiko minulla mitään mahodollisuutta ottaa uutta cotonia kenneliin.
Päädyin siihen tulokseet, että olisi hienoa saada "uudesta" kennelistä koiruus kennelliini.
Eli palasin ja päätin kertoa mihin pentu pääsisi.
Nartusta olisin siis kiinnostunut.

Koira pääsis kenneliini White Cloud.
Koiria on nyt "muutama" mutta kaikkia kisautan aktiivisesti näyttelyissä! käymme myös välillä joidenkin koirien kanssa agilityssä ja tokossa. Flyball on vähän jäänyt kun koskaan en ehdi sinne ajoissa ilmottamaan..

Kisa & sivu näyttöä voit katsoa sivuiltani kaikilta koirilta.

Mites tuo jalostuksessa käyttö?
Coton kasvattajana tietysti sekin olisi mielessä joskus aikanaan.

Kuvia minulla on aika reilusti cotoneista kun niitä omistan oikeasti kaksi ja näyttelyissä käydään.
tulossa tässä kuussa hamina, aptus ja ryhmis mistä voisin kuvailla uudet kivat kuvat.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Minnea
Sinulle annan pennun mielelläni ! Kumpaa sukupuolta olet miettinyt ? :)

cocoa
Sinulle myös annan pennun mielelläni jopa jalostuskäyttöönkin. On hienoa, että Onnin ja Onan evm-sukua jatkettaisiin niin saataisiin uutta verta kehiin ! :mrgreen:
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Narttua ajattelin. (btw se on 'Ingalsin', ei 'Ingals' :D)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Ai anteeks tuo kirjoitusvirhe ! :mrgreen: Jeps, laitan sulle nartun varaukseen. ^^
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Eipä mitään, toi on aika yleinen "virhe" :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Nimiä saa alkaa varailemaan ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.

Viesti Kirjoittaja Janina »

Charming Handsome tänne :D
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Charming Beauty :D!
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sitten vielä tarvitaan Minnean pennun nimi. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Charming Secret kuulostaa hyvältä. :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! Nimet esillä.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Vielä kaksi pentua varattavissa !

Pennut tulevat syntymään viikolla 23. Tarkkana päivämääränä on 01.06. !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Tänä kauniina kesäpäivänä 01.06. syntyivät IW'n coton de tulear pentue. Pentuja syntyi kolme. Kaksi narttu ja uros. Kaikki pennut ovat terveitä, voivat hyvin ja kasvavat hyvin. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin