Sivu 2/3

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 11:01 am
Kirjoittaja Shady
Ihan näin OT:nä emän kasvattaja ota ihmeessä Eros tämän koiran kuvat ;)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 11:13 am
Kirjoittaja Eros
Shady kirjoitti:Ihan näin OT:nä emän kasvattaja ota ihmeessä Eros tämän koiran kuvat ;)
Mäkin tykkään ton koiran kuvista mut mietin että onko se sittenkin liian matalaraajainen...

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 2:57 pm
Kirjoittaja Odea
Tuota noin. Voisko näitä enää varailla? Oon niinku siinä ja siinä että haluisin kultsun, mutta kuitenkin. En tiiä :) Mut siis kysyn kuitenkin, että pystyykö varaamaan vielä? Miun pitää miettiä.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2009 3:31 pm
Kirjoittaja Eros
Ylös...

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2009 6:28 pm
Kirjoittaja Carita
pikkuoona, minun puolestani voi vielä varata, mutta mitäs mieltä Dream on? :)

(toivon mukaan saataisiin nämä pennut tässä lähiaikoina syntymään, eikös jookos?)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Su Kesä 21, 2009 10:09 pm
Kirjoittaja Dream
Anteeksti anteeksi, oon eläny hieman pimennossa virtuaalijuttujen suhteen ja palailen nyt tämän pentueen osalta ja jatkan sitten horrosta :D pikkuoonalle vois pennun antaa jos kertois hieman enemmän mitä tuleman pitäisi. Ja nää nimet on poimittu Prinssi Kaspian-kirjasta, joten ovat sen mukaisia, mutta toivottavasti silti kelpaavat. Valinnan varaa ainakin on (:

Kuperkeikan Glozelle
Kuperkeikan Sopespian
Kuperkeikan Riipitsiip
Kuperkeikan Bacchus
Kuperkeikan Miraz
Kuperkeikan Najadi
Kuperkeikan Dryadi
Kuperkeikan Destrier - Dream
Kuperkeikan Nikabrik
Kuperkeikan Mentius
Kuperkeikan Obentius
Kuperkeikan Dumnus
Kuperkeikan Voluns
Kuperkeikan Voltinus
Kuperkeikan Girbius - Eros
Kuperkeikan Nimienus
Kuperkeikan Nausus
Kuperkeikan Oscuns
Kuperkeikan Gwendolen
Kuperkeikan Prizzle - manna
Kuperkeikan Siccus
Kuperkeikan Euan - Elsainen
Kuperkeikan Prunaprismia
Kuperkeikan Belisar
Kuperkeikan Uvilas
Kuperkeikan Arlian
Kuperkeikan Erimon
Kuperkeikan Passarid
Kuperkeikan Alambilia

ja kunhan nimet on valittu ja pikkuoonan mielipide kuultu niin pennut voisi maailmaan tupsahdella ^^

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 8:52 am
Kirjoittaja manna
Joo tämäkin varmaan on myöhässä mutta miten olis, ehtisikö vielä varaamaan Colourfuliin kultsutytsyn? (: Kuvatkin olis valmiina ja sillei, mutta miten on? Olenko liian myöhässä :D

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 9:26 am
Kirjoittaja Eros
Mulle Kuperkeikan Girbius. Väsäilen sivut valmiiksi vielä tänään.

// Sivut

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 12:02 pm
Kirjoittaja Dream
Neljä pentua tässä oli maximissa, joten jos manna kertoilet hieman pennun tulevaisuutta niin sinnekin voisi yksi pentu lähteä, se viimeinen näistä jos pikkuoona ottaa yhden. ^^

Elsaisesta ei ole kuulunut hetkeen mitään, ja toivon että pennun pääsisivät syntymään tämän kuukauden puolella, joten siihen mennessä varmistus varauksista ja nimiä valintaan. Kiitos Eros sivuista, Gloria näyttää oikein mukavalta tyttöseltä!

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 4:06 pm
Kirjoittaja Elsa
Kuperkeikan Euan

Miulle :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja manna
Jeps, eli pikkukultaista olisin etsiskelemässä joukon jatkoksi Colourfuliin, harrastus- ja kisakaveriksi. Olen ajatellut harrastaa tytsyn kanssa ainakin tokoa, palveluskoirakokeista ainakin jälkeä, mejää, tansseja ja flyballia sekä mahdollisesti agilityä. Pääasiassa kuitenkin toko, jälki ja mejä. (: Narttua nyt olisin ottamassa, ja kuviksi kaavailin jo näitä tai näitä. Jalostuksessa tulisin mahdollisesti käyttämään kerran jos sitäkään, ja mikäli teille olisi okei, niin pentueesta tulisi se kolmen-neljän pennun pentue. Saattaa toki olla, että suunnitelmat muuttuvat vielä moneen kertaan, mutta näin ainakin tällä hetkellä (: olisko jotain vielä, mitä haluaisitte tarkemmin tietää?

Pentu tulisi siis tänne, Colourfuliin (:

// jees, nimeksi Kuperkeikan Prizzle. Sivut teen tämän viikon aikana (:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 8:47 pm
Kirjoittaja Dream
Minun puolestani Mannallekin lähtee pentu, joten odotellaan vielä että pikkuoona saa päätettyä ottaako pennun vai ei, ja että caritakin pääsee sanomaan oman mielipiteensä syntymäpäivään ja näihin. voit manna valita nimeä tuosta pari viestiä ylempää ^^

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 8:33 pm
Kirjoittaja Odea
Mie nyt päätin etten ota tätä pentua sittenkään. Kieltämättä houkuttelevaa, muttei ehkä sittenkään.. :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: To Kesä 25, 2009 1:25 pm
Kirjoittaja Elsa
Kuperkeikan Euan aka Addy.
Sivut vielä kesken.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja Dream
Hienoa että nyt on saatu kolme varausta tähän, ja kahdelta jo sivuja. Kävisikö teille pentujen syntymäpäiväksi 1.7 ? (: