UUDISTUU; LUKOTTAKAA...
-
Milja
- Vuohenruokaa
Re: UUDISTUU; LUKOTTAKAA...
^Ei niin, mutta oishan se ihan pelkästään kohteliasta alkuperäistä tekijää kohtaan edes kysyä lupaa käyttää koodia, sillä hän on voinut itse alusta asti tehdä sitä, ja nähdä siihen paljon vaivaa, ja sitten joku 'ryöstääkin' sen käyttöön omille sivuilleen ilman lupaa tai panostamista. ot.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
liidadaa
- Alkupalat
Sehän tämän koodasikin.. :(
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No mielenkiintoista olisi tietää, miksi hän oli toisten koodeja varastellut.
No ei mustakaan ole hirveen kiva, jos joku 'varastais' toisten koodeja ilman lupaa ja sitten vaan laittais niitä eteen päin ja mahd. pyytäisi vielä palkkaakin.
No ei mustakaan ole hirveen kiva, jos joku 'varastais' toisten koodeja ilman lupaa ja sitten vaan laittais niitä eteen päin ja mahd. pyytäisi vielä palkkaakin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
liidadaa
- Alkupalat
Nii :(
- Sikko
- Floodari
Ihan pakko sen verran kommentoida, että oliko tuo nyt varmasti Scorpia, joka tuon sulle koodas jne.? Kysyit nimittäin itse multa neuvoa siihen miksei sivupalkki näkynyt oikein. Ihan vaan näin kysyn!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
liidadaa
- Alkupalat
Kysyin sen takia kun Scoripia sanoi vain että websi ei ole pelannut vähään aikaan..Sikko kirjoitti:Ihan pakko sen verran kommentoida, että oliko tuo nyt varmasti Scorpia, joka tuon sulle koodas jne.? Kysyit nimittäin itse multa neuvoa siihen miksei sivupalkki näkynyt oikein. Ihan vaan näin kysyn!
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Öö..
Joo ei oo koodit tekijänoikeuslain alasia mut äly hoi :D Ei sitä tarvii mennä suoraan kopioimaan. Eipä tossa pohjassakaan sen suurempia muutoksia ole :P Ei mua haittaa jos mun tai jonkun muun koodeista kopsaillaan pätkiä, mutta ku tarvii kopioida kaikki mitään muokkaamatta ja vielä väittää itsetehdyksi.. ni vähemmästäki potuttaa.
Toivoisin liidadaa, että hankit sivuillesi uuden ulkoasun.
Mä olen siis tehnyt vbpkyn pohjan ja koodannut sen.
Joo ei oo koodit tekijänoikeuslain alasia mut äly hoi :D Ei sitä tarvii mennä suoraan kopioimaan. Eipä tossa pohjassakaan sen suurempia muutoksia ole :P Ei mua haittaa jos mun tai jonkun muun koodeista kopsaillaan pätkiä, mutta ku tarvii kopioida kaikki mitään muokkaamatta ja vielä väittää itsetehdyksi.. ni vähemmästäki potuttaa.
Toivoisin liidadaa, että hankit sivuillesi uuden ulkoasun.
Mä olen siis tehnyt vbpkyn pohjan ja koodannut sen.