UUDISTUU; LUKOTTAKAA...

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
liidadaa
Alkupalat

UUDISTUU; LUKOTTAKAA...

Viesti Kirjoittaja liidadaa »

Niin, täsh olisi nyttän tämä kuuluisa Flare Up, kaiken näköiset kommentit tervetulleita.
Ja jos kirjoitusvirheitä löytyy, niin näppäimistölläni on lukiohäiriö.

OPEN THE DOOR

EDIT. VIERASKIRJA EI OLE VIELÄ TOIMINNASSA.
Sikko
Floodari

Re: Räjähdys vaara, tulkaa katsomaan!

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Pää tähdet

Mikä kenneli olisi, jos kennelissä ei olisi koiria? Ei mikään, sanon minä. Uskalatuduit astumaan koiriemme valtakuntaan, nimittäin Flare Upin koirien luokse. Täältä löytyy pääosin flättejä, eli sileäkarvaisianoutajia, mutta saattaapi niitä ''väärän'' rotuisiakin löytyä. Yritän pitää koirakantani pienenä, että pääsisin kaikilla koirilla tasa arvoisesti kilpailemaan. Pääosin koiramme ovat käyttölinjaisia, mutta yritämme tähdätä näyttelyissä jokaiselle koiralle vähintään erittäin hyvään. Ja nyt säästän sinut enemmiltä lörpöttelyiltä ja päästän sinut koiriemme pariin.
Oisko tuo sopivampi että "nimittäin Flare Upiin"? Samoin mulla härnää se, että tuota tekstiä on tosi vaikea lukea ja se on melko vaikea selkoista. Kannattaa vetää nuo tekstit Wordin kautta ainakin, kosa se korjaa nuo suurimmat virheet. (-:
you know what i like about people?
their dogs
liidadaa
Alkupalat

Ookei :D Ja osoite on ? (c: (Joo-o olen tyhmä)
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Öö Word siis tekstinkäsittelyohjelma. Vaihtoehtoisesti tietysti käy joku muukin kyllä ei siinä mitään.
you know what i like about people?
their dogs
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Ulkoasussa on kiva vaikkei kaikkein uusin idea. Punainen väri olisi omaan makuuni parempi kirkkaampana sävynä, nyt tulee masentunut tunne. Harmaa palkki tosin sopii punaisen värin kanssa, mutta se ei mene tuon punaisen palkin kanssa samassa linjassa vaan loikkaa hieman alemmas. Se ei näytä nätiltä. Otsikkoon olisin itse ajatellut jotain hieman koristeellisempaa fonttia :D Nyt näyttää vähän tylsältä. Kuva on leikattu tuohon pohjalle hieman kökösti, koska sinne jäi noita valkoisia reunoja, ja ylipäätään on hieman ahdastunnelmainen. Linkeistä tykkään kyllä ja niiden alla oleva viivapalkki on kiva!

Sitten vähän tekstejä. Tekstejä ei ole kirjoitettu mitenkään erityisen paljon, joten jotakin jäin kaipaamaan. Ja lisäksi toistoa näkyy aika paljon. Jo pelkästään etusivua katsellessa lukee 8 kertaa Flare Up, joka alkaa vähän ärsyttää silmiä :D Kirjoitusvirheitäkin löytyi, tekstiä on hieman hankala lukea. Ja pieni vinkki, lukemista saattaisi helpottaa se, ettet laita kysymysmerkkiä ennen ylimääräistä väliä :) Enempää kommenttia en saa puristettua.
Scorpia
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Scorpia »

Et oo tallentanut tota taustakuvaa, siksi toi loppuu tökösti toi otsikko
liidadaa
Alkupalat

Olen tallentanut kaiken kaikkiaan 3 kuvaa, ja kiitos noel kommentistasi.
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Miten tämä ulkoasu muistuttaakaan niin paljon tätä --> http://www.shockk.net/vbpky/ ? Samanlainen palkki linkkien alla, identtiset fontit, ja aivan törkeää kopiointia: css-koodit ovat täsmälleen samanlaiset! Hei, ei tämmönen peli vetele! En tiedä, kumpi on kopioinut, mutta ei ainakaan Bee tai Linda. Ja lisäksi ulkoasu on muutenkin vähän kökkö, koska siinä on ainoastaan yksi koiran kuva, joka uppoaa kokonaisuuteen. Tekstejä en nyt edes kommentoi, koska tulin valittamaan tästä! Ja lisäksi olet kopioinut suoraan tuon jatkuvan alapalan.

Saattaahan olla, että molemmille on tehnyt sama tyyppi tuon ulkoasun, ja käyttänyt samaa koodausta, mutta toivoisin hieman valaisua asiaan.

//Joo siis Linda ja Bee, anteeksi huolimattomuuteni (;
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ ton ulkoasun on sitten tehnyt heppapuolella liikkuva Wetched, että hänelle kannattaa varmaan sitten asiasta mainita mikäli kyseessä on tosiaan suora kopiointi. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Milja kirjoitti:mutta ei ainakaan Jerry tai Linda
mä jaksan olla pilkunviilaaja, mutta siis tarkoitat varmaan 'Jerryllä tai Lindalla' yhtä ja samaa henkilöä? sori ot
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Tosiaan Linda on Jerry, eli Milja tarkoiti varmaan että ei Bee tai Jerry.

Nimi hukkuu armottomasti massaan. Tähän olisi sopinut joku vähän persoonallisempi nimi, joka viittaisi kasvatus rotuun. Nämä Up liitteiset nimet ovat aika yleisiä, eikä niitä meinaa aina muistaakaan.

Yhdennäköisyys on huomattava kennelisi ja virt. belgiyhdistyksen koodeilla ja ulkalla. Molemmissa on hyvin saman kokoinen yläpalkki, vBPKY on kuitenkin ollut pidempää pystyssä, joten minäkään en usko, että Bee tai Jerry ovat sulta tota koodanneet.
Noi mappilinkit ja tekstifontti ovat myös molemmissa identtiset, joka pistää sen aika huonoon valoon, sillä tuo vaikuttaa oikeastaan kopioimiselta. Minua häiritsee tuo, kun tuo punainen loppuu yhtäkkisesti ja siitä tulee harmaa. Myös tuo vako mikä tuohon on jäänyt, jonkun virheen takia, ärsyttää hiukan. Koirat sivuilla lukee PÄÄ TÄHDET vaikka se on yhteen, eli PÄÄTÄHDET. Myös se että kysymysmerkin välissä on aina yksi välilyönti häiritsee, sillä sehän tulee heti perään.
Kenneli vaikuttaa ulkomuodollisesti hyvin viralliselta, mutta teksteiltään se ei sitä ole, tämä olisi toiminut paremmin, jos tekstitkin olisivat olleet virallisia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
liidadaa
Alkupalat

Täällä oleva karvaturreissa liikkuva ''Scorpia'' tuon minulle teki, joten älkää minua syyttäkö ;(
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mutta koodasikohan myös? Koska tuo koodihan on sama.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Liv
Lassien tassuhiki

Re: UUDISTUU; LUKOTTAKAA...

Viesti Kirjoittaja Liv »

Ekaksi silmään pomppasi aika ilkeästi tuo otsikkokuvan väri, ja otsikko joka on tosiaan aika tönkkö. Eikä värimaailmakaan oikein miellytä.
Etusivun tekstiä piti lukea ärsyttävän pitkälle, ennen kuin saa jonkinlaisen kuvan kennelistä. Koristekuvat piristäis mukavasti tekstien välissä. Oot selvästi yrittänyt hakea tässä - niinkuin etusivun tekstissä sanotkin - persoonallisuutta, niinkuin saippuadiskon ulkoasussa - mutta enemmänkin tuo ulkoasu ja nimi hukkuu aika lailla muuhun massaan.

Pakko on munkin hiillostaa tosta koodauksesta, nimittäin divit on täsmälleen samoissa paikoissa kuin tuossa belgiayhdistyksen leiskassa, lukuunottamatta muutamaa koodinpätkää. Laitoin kopioiminen rikkoo suomen tekijänoikeuslakia, oli kyse sitten ihan mistä tahansa materiaalista. Kuka tuo nyt sitten onkaan koodannut, on melko varmasti lainannut tuota belgiayhdistyksen koodausta ja muokkaillut sitä itse - toivottavasti luvan kanssa.

/ihan tälleen halfofftopic, miks tää pitäis lukottaa?

/mitämitämitä o__o minä olen luullut. Noh, tulipahan tuokin tiedettyä. Ei varmaan kumminkaan tuon belgiayhdistyksen omistaja halua että noita koodeja kopioidaan luvatta, mutta siis, voihan tällä olla lupa lainata noita koodeja.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: UUDISTUU; LUKOTTAKAA...

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ En haluaisi puuttua tähän, mutta koodit eivät todellakaan ole tekijänoikeuden alaisena :--)

// Niin siis en todellakaan halunnut puolustella tuon koodaajaa! Kyllä minäkin meinaisin poksahtaa raivosta, jos mun koodejani noin röyhkeästi joku kopsailisi. Kerroin vain, miten asia periaatteessa on: lakia ei tähän asiaan voi vetää, ennemminkin toisen kunnioitusta.
Lukittu