Sivu 2/3
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 5:27 pm
Kirjoittaja Minnea
^ Hui kun on kaunis! :o Mäkin oon saanut kuvaa aikalailla piirrettyä, pitää vielä vähän viimeistellä ja sitten on valmis.
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja Henji
Bahtiyar kiittää. ^^ Odotan innolla kuvan näkemistä. :)
Niin ja muuten mio, kirjoitit yhessä välissä muualla "Henji, toi vika uros näyttää ainakin mammaltaan aika paljon. :----)" kun mietiskelin mitä kuvia nyt käyttäisin. Selvitin juts äsken, että onkos se kummakaan että Bahtiyar vaikuttaa samalta kuin Canli, IRL ne on näes sisaruksia!! xD
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 7:00 am
Kirjoittaja mio
oho, no ei ihme että on samaa näköä! :------DDDD
/ tässä on nyt mun poitsun sivut, nimesin hänet hieman mielikuvituksettomasti vain
Baliksi
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 8:01 am
Kirjoittaja Tuulia
Oijjoi, hienoa että tupsahtelee silkkeneitä maailmaan! :--)
P.s. olen tässä pitänyt vähän hermolomaa virtuaalijuttujen kanssa, khyllä mä täältä vielä tuun.
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:06 pm
Kirjoittaja Henji
Jee, Tuulia takas. :D
mio, sivut ok. ^^ Tykkään kyllä tuosta Gryffynin uroksesta, hyvän tyyppinen koira!
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:45 pm
Kirjoittaja mio
mä tykkään siitä kanssa, tuskin se nyt mitään rop-voittoja tulee niittämään sun megasuperkauniiden koirien vierellä mut ihan hyvä se on mulle. <3_<3
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:51 pm
Kirjoittaja Henji
Äläs nyt, kumma jos ei ROPpeja tipu. :D
Harmittaa kun haluttais heti kaapata liuta silkkejä lisää ja etenkin uus narttu samalta evm.-kasvattajalta kuin tän pentueen vanhemmat >:) , mutta nyt kyllä pidän itteni naama seinää vasten enkä ota ennen kuin saan sopivasti tilaa kisakentille. :)
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 4:09 pm
Kirjoittaja Minnea
Multa tulee sivuja sitten ensi viikon puolella. Nyt ei vaan ehdi. Eikä niillä periaatteessa ole vielä kiirekään, kun eihän noi oo vielä ees syntyneet.
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 4:33 pm
Kirjoittaja Henji
Juu, ei hätiä mitiä. :-)
Emolle just Rat Racen nly:stä RYP-1 sija, isälle VSP ja taas CACIB. :)
// Silkit ovat erittäin perusterveitä rotuja, mutta halusin silti käyttää vanhemmat virtuaalisen eläinlääkäriklinikan tarkastuksessa. Nyt siis odottelen vELKiltä tulosta (lonkka-, polvi-, kyynär- ja silmätarkastukset, sydänkuuntelu).
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 1:35 pm
Kirjoittaja Henji
Synttärit oli eilen, terveystuloksia en ole vELKiltä vanhemmille saanut.
Emo Canli nappasi muuten pienestä näyttelystä BIS-sijan.
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Tuulia
Oikeesti ihan täydellistä kun kokoajan tulee lisää silkkeneistä kiinnostuneita! :---) Canli on supernnätti!!
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja Henji
Mäki tykkään siitä aivan hirveesti. <3 Harmittaa että aloitin rodun kanssa niin huonosti, että sen ura jäi vain näyttelypuolelle. :/
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Tuulia
Oikein nolottaa kun mulla ei oo yhtä nättejä silkkejä :----D Mäkin muuten ajattelin teettää pentuja tossa vähän syksymmällä
Minnillä. Tai sit cirnekokakaroita, en nyt tiiä.
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 4:26 pm
Kirjoittaja Henji
Äläs nyt, Minni on tosi kaunis, meinasin jo ottaa sen kuvat käyttöön kun sua ei näkyny ja mulla on samasta paikasta luvat!
Huomasin tolal vinttariyhteisössä että mietit sille pentuja. Meinasin jo varata, mutta taidan kuitenkin ottaa evm. -sukuisen pennun taas Turkista kuten tän nyt syntyneen pentueen vanhemmat. :) Heti kun saan tilaa/aikaa uudelle tällaselle naperolle...
Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 12:50 pm
Kirjoittaja Minnea
Mulla alkaa huomenna leiri, joten sivuja voi alkaa odottelemaan viikonloppuna. :)