Sivu 2/3

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 5:27 pm
Kirjoittaja Minnea
^ Hui kun on kaunis! :o Mäkin oon saanut kuvaa aikalailla piirrettyä, pitää vielä vähän viimeistellä ja sitten on valmis.

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja Henji
Bahtiyar kiittää. ^^ Odotan innolla kuvan näkemistä. :)

Niin ja muuten mio, kirjoitit yhessä välissä muualla "Henji, toi vika uros näyttää ainakin mammaltaan aika paljon. :----)" kun mietiskelin mitä kuvia nyt käyttäisin. Selvitin juts äsken, että onkos se kummakaan että Bahtiyar vaikuttaa samalta kuin Canli, IRL ne on näes sisaruksia!! xD

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 7:00 am
Kirjoittaja mio
oho, no ei ihme että on samaa näköä! :------DDDD

/ tässä on nyt mun poitsun sivut, nimesin hänet hieman mielikuvituksettomasti vain Baliksi

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 8:01 am
Kirjoittaja Tuulia
Oijjoi, hienoa että tupsahtelee silkkeneitä maailmaan! :--)

P.s. olen tässä pitänyt vähän hermolomaa virtuaalijuttujen kanssa, khyllä mä täältä vielä tuun.

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:06 pm
Kirjoittaja Henji
Jee, Tuulia takas. :D

mio, sivut ok. ^^ Tykkään kyllä tuosta Gryffynin uroksesta, hyvän tyyppinen koira!

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:45 pm
Kirjoittaja mio
mä tykkään siitä kanssa, tuskin se nyt mitään rop-voittoja tulee niittämään sun megasuperkauniiden koirien vierellä mut ihan hyvä se on mulle. <3_<3

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 12:51 pm
Kirjoittaja Henji
Äläs nyt, kumma jos ei ROPpeja tipu. :D

Harmittaa kun haluttais heti kaapata liuta silkkejä lisää ja etenkin uus narttu samalta evm.-kasvattajalta kuin tän pentueen vanhemmat >:) , mutta nyt kyllä pidän itteni naama seinää vasten enkä ota ennen kuin saan sopivasti tilaa kisakentille. :)

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 4:09 pm
Kirjoittaja Minnea
Multa tulee sivuja sitten ensi viikon puolella. Nyt ei vaan ehdi. Eikä niillä periaatteessa ole vielä kiirekään, kun eihän noi oo vielä ees syntyneet.

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 4:33 pm
Kirjoittaja Henji
Juu, ei hätiä mitiä. :-)

Emolle just Rat Racen nly:stä RYP-1 sija, isälle VSP ja taas CACIB. :)

// Silkit ovat erittäin perusterveitä rotuja, mutta halusin silti käyttää vanhemmat virtuaalisen eläinlääkäriklinikan tarkastuksessa. Nyt siis odottelen vELKiltä tulosta (lonkka-, polvi-, kyynär- ja silmätarkastukset, sydänkuuntelu).

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 1:35 pm
Kirjoittaja Henji
Synttärit oli eilen, terveystuloksia en ole vELKiltä vanhemmille saanut.
Emo Canli nappasi muuten pienestä näyttelystä BIS-sijan.

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Tuulia
Oikeesti ihan täydellistä kun kokoajan tulee lisää silkkeneistä kiinnostuneita! :---) Canli on supernnätti!!

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja Henji
Mäki tykkään siitä aivan hirveesti. <3 Harmittaa että aloitin rodun kanssa niin huonosti, että sen ura jäi vain näyttelypuolelle. :/

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Tuulia
Oikein nolottaa kun mulla ei oo yhtä nättejä silkkejä :----D Mäkin muuten ajattelin teettää pentuja tossa vähän syksymmällä Minnillä. Tai sit cirnekokakaroita, en nyt tiiä.

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 4:26 pm
Kirjoittaja Henji
Äläs nyt, Minni on tosi kaunis, meinasin jo ottaa sen kuvat käyttöön kun sua ei näkyny ja mulla on samasta paikasta luvat! :mrgreen:

Huomasin tolal vinttariyhteisössä että mietit sille pentuja. Meinasin jo varata, mutta taidan kuitenkin ottaa evm. -sukuisen pennun taas Turkista kuten tän nyt syntyneen pentueen vanhemmat. :) Heti kun saan tilaa/aikaa uudelle tällaselle naperolle...

Re: Silkkivinttikoiria Weltraumiin

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 12:50 pm
Kirjoittaja Minnea
Mulla alkaa huomenna leiri, joten sivuja voi alkaa odottelemaan viikonloppuna. :)