Sivu 2/4
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 2:38 pm
Kirjoittaja cocoa
Varattu. Juu ei mitään kiirettä kunhan nyt joskus ne tulee :D
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 3:34 pm
Kirjoittaja Mineas
Mulle Joy (: Olit merkannut mulle vahingossa tuon Enigma, vaikka mialle piti se tulla?
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 4:13 pm
Kirjoittaja cocoa
Ok, varattu!
Oho :D mitäköhän mietin kun merkkasin tollai :D??
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 5:24 pm
Kirjoittaja Shiroi
Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 5:39 pm
Kirjoittaja Emine
Shiroi kirjoitti:Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä sait luvat? :--)
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 6:24 pm
Kirjoittaja cocoa
Okkei :)
Uros vai narttu?
Mihin kenneliin?
ja hiukan kisautuksesta jos kerrot :D?
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja Shiroi
mia, oikohan se ollut Behukai tai joku muu sen tapanen...?
cocoa, ääh mä haluun molemmat x') Muttaah ehkä mä uroksen ottasin. Poika tulisi juuri kaksi vuotta pyörineeseen Afterglowiin (linkki ak'ssa) Kisautus on suhteellisen aktiivista ja lajeina voisi toimia ainakin toko, koiratanssi ja hieman kuvista riippuen näyttelyt. Muiden koirien kanssa ollaan harrastettu mm. gilityä ja flyballia joten niitä ehkä kokeillan myös jossain vaiheessa.
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 10:22 pm
Kirjoittaja cocoa
Ok, hyvältä kuulostaa :)
Mulla on luvat myös kyseiseen kenneliin...
Pennut syntyvät viikolla 31.
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Pe Heinä 17, 2009 11:17 am
Kirjoittaja Shiroi
no hmm... mitä kuvia sulla on tuolta käytössä? /ot
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Pe Heinä 17, 2009 3:15 pm
Kirjoittaja cocoa
No eipä oikein mitään :) eli ihan vapaas ti saat mun puolesta sieltä kuvia käyttää!
kasvatillani
Sanjaras Amigo on tuo kuva käytössä (suvilla myös siis luvat)
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Pe Heinä 17, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja Lilja
Silence nimi kelpais mulle.
Ihan tälleen btw, mistä ootte ajatellu ottaa kuvat? Ettei tulis samoja...

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Pe Heinä 17, 2009 10:06 pm
Kirjoittaja Shiroi
Ai nimi unohtu, mulle vois tulla toi Glow
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja Lilja
Nosto! :D
Milloin olis pentue syntymässä, kun eletään jo heinäkuun loppupuolella...

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja cocoa
Laitoin tuonne että viikolla 31. eikös se ole seuraava viikko.
tarkka aika on 28.7.
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Lähetetty: La Heinä 25, 2009 10:49 am
Kirjoittaja Emine
Amyaki kirjoitti:Ihan tälleen btw, mistä ootte ajatellu ottaa kuvat? Ettei tulis samoja...

Mun kuvaluvat ainakin näkee täältä Nauriksen
copyright -sivulta :--)