Sivu 2/3
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: To Heinä 02, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja Ricea
Muun puolesta sasulle lähtis pentu. Fannilla komee poika!
//: ja sasu pentu lähteepi siulle, nimen saat sitten valkata (:. Kaikki pennut varattu.
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 11:07 am
Kirjoittaja sasu.
Kiitos hirveesti pennusta! =) Ottaisin siis nartun ja nimeksi Outsider. Kutsumanimeä en ole vielä päättänyt, mutta sivut teen jo lähiaikoina kun voi olla että sitten kun pennut syntyy niin en ole kotona.
// Tässä esittäytyy
Comdam Outsider alias Rita. (kuvat yritän löytää mahd. pian)
// kirjoitusvirhe korjattu :D
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 5:55 pm
Kirjoittaja Fanni
Mä voisin kanssa ilmoitella, että olen rippileirillä 06-12.07, eli muhun ei saa silloin yhteyttä. Teen sivut joko tulevana viikonloppuna tai heti riparin jälkeen. Eli ei kannata ihmetellä, jos en vastaa viesteihin tuona aikana. (:
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Ricea
Sasulle kiitos sivuista, pikkuinen korjaus vaan: Comdam, ei Condam ;--DD. ja Fanni OK!
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 9:36 pm
Kirjoittaja kirby
Teen 21 Guns'ille sivut tällä viikolla, nyt olen keskiviikkoon asti möksällä ja en tällä hitaalla koneella rupea sivuja vääntämään. :)
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 12:56 pm
Kirjoittaja Carlyon
^ Selvä juttu. :)
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja Elsa
ot. Luin ekana että Kondomin kelpiet :D
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja Fanni
Konna esittäytyy! :)
Jos teillä on käytössä mozilla, noi luonteen alla olevat kuvat ei välttämättä lataa, sillon kannattaa päivittää se sivu..
// Konna kiittää kehuista :-D
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 5:07 pm
Kirjoittaja Ricea
Fannille kiitos sivuista, edittailen sivut ekaan viestiin! (--: Komee on.
Re: Comdamin kelpiet
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Carlyon
^^ Konnahan on ihan mielettömän komea kelpie. <3_<3
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
Lähetetty: Ma Heinä 20, 2009 12:30 pm
Kirjoittaja Misu
Minä rakentelen juuri sivuja. Olin tyysti unohtanut! :)
//
Mutkis esittäytyy:
http://www.freewebs.com/dogmaticc/mutkis.htm
Mutkis siirtyykin pian uuteen kenneliini, mutta majailee väliaikaisesti Kelpoteamissa.
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 5:36 pm
Kirjoittaja sasu.
Rita on nyt ilmoitettu muutamaan kisaan ja katsellaan minkälaista menestystä tulee. Ilmoittelen sitten kisakuulumisia vaikka yv'llä jos muistan. (:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja Ricea
^^ Omnonomn, kaunis tytteli! <3_<3
Ja sasu, oonkin tainnut nähdä Ritaa kisoissa.. :--D hienoa!
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 10:10 am
Kirjoittaja Misu
Mutkis kiittää =). Mekin ollaan jo aloitettu kisaaminen.
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 9:58 pm
Kirjoittaja Fanni
Mä voisin kanssa tulla kertomaan Konnan ekat kuulumiset: Ensimmäisestä näyttelystään Konna sai tulokseksi upeasti ERI1 PU1 ROP SERT. Sen lisäksi ollaan saatu paimennuksen perusrata suoritettua ja tokosta yksi I-palkinto. Pariin muuhunkin kisaan ollaan ilmoittauduttu, joista odotellaan tuloksia. :)