Sivu 2/2
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Lähetetty: Su Elo 30, 2009 4:51 pm
Kirjoittaja zerggie
Joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ehkä 8) katsotaan nyt että miten pärjäillään kisakentillä.
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Lähetetty: Su Elo 30, 2009 4:59 pm
Kirjoittaja Frisky
^ Selvä.
Pennut tulevat syntymään siis syyskuun aikana riippumatta siitä saavuttaako Vanja nyt tokosta sitä tk3. Tuskinpa sen puuttuminen ketään jää suuresti vaivaamaan.
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Lähetetty: To Syys 03, 2009 8:03 am
Kirjoittaja Juinttu
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Lähetetty: To Syys 03, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja Frisky
Kiitos Pöpölle sivuista, tulipa Zarista nätti. (:
Miten muuten, onko kaikille okei, jos pennut syntyisivät 09.09.? Mä olen nyt tässä kesän lopussa vähän laiskistunut, jos me alettaisiin sitä tk3 Vanjalle odottamaan niin saataisiin odottaa ikuisuus.
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Lähetetty: To Syys 03, 2009 3:51 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Käy minulle
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Lähetetty: Pe Syys 04, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja Frisky
Mitenkäs Veerr ja Lotta?
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Lähetetty: Pe Syys 04, 2009 9:41 pm
Kirjoittaja zerggie
Sivut tekeillä :) tämän illan aikana saan valmiiksi. ei varmaan enää kauaa mene.
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Lähetetty: Pe Syys 04, 2009 9:44 pm
Kirjoittaja Frisky
Juu, eipä niillä kiire ole. Mites tuo pentujen syntymä, sullekkin on 9.9. okei?
/edit. Sopisi muuten tuo päivä loistavasti pentueen nimiteemaan. Kys. päivänähän Tokio Hotel esiintyy Elämä lapselle konsertissa ja sitä edellisenä bändin rumpali Gustav täyttää 21.

Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Lähetetty: Pe Syys 04, 2009 10:09 pm
Kirjoittaja zerggie
Juu käy mulle toi päivä.
Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA
Lähetetty: Pe Syys 04, 2009 10:44 pm
Kirjoittaja zerggie
ja sitten siis Tässä esittäytyy
Furenza Leb Die Sekunde "Deke"
Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA
Lähetetty: La Syys 05, 2009 7:31 pm
Kirjoittaja Frisky
^
Onpas Deke kivan näköinen poika. (:
Mä nyt uskallan olettaa, että myös Lotalle tuo synttäripäivä käy, sivuilla ei oo mikään kiire, itseltänikin saattaa hiukkasen myöhässä tulla ellen huomenna ehdi tehdä.
Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA
Lähetetty: Su Syys 06, 2009 5:24 pm
Kirjoittaja Lotta
Joo käy, sori oon ollu taas aika epäaktiivinen enkä oo pentueet-sivuu kattonu :p mut joo, sivuissa saattaa hieman kestää mutta yritän tehdä ne tässä lähiaikoina
Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA
Lähetetty: Su Syys 06, 2009 5:57 pm
Kirjoittaja Frisky
^
Eipä sulla mitään hätää ole, teet ihan rauhassa, pääasia, että edes tämän kuukauden aikana olisi jonkinlaiset sivut.
Oma pentuni
Furenza An Deiner Seite aka Deia
Jos joku jo kisakentille hinkuu niin sehän on tietenkin mahdollista, kunhan tarkistatte, että kisan päivämäärä on ton 9.9. jälkeen. Rekisterinumeroita laittelen tulemaan kunhan Lotta tekee sivut niin saan pennut rekisteröityä.