Sivu 2/2
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
Lähetetty: La Elo 15, 2009 3:18 pm
Kirjoittaja redroses
^No sehän on kiva! Kerro vähän mihin on menossa ja minkälainen dogi olis kiva ;-D
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
Lähetetty: Su Elo 16, 2009 1:10 pm
Kirjoittaja Jacya
Juups, eli pääsisi Piquantiin (linnki ak:ssa) rehellisesti sanottuna suht löyhään kisautukseen. Harrastaisimme näyttelyitä ja paimennusta ja näihin kahteen lajiin panostaisimmekin. Myös vepe ja pk-lajit voisivat astua mukaan jossakin vaiheessa :P Mutta paimennuksessa pyrittäisiin ihan valioksi asti sitten.
Piquantissa saisi sitten loppuelämänsä asustella muiden karvakasojen kanssa.
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
Lähetetty: Su Elo 16, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja redroses
^No kuulostaa hyvältä. Pennuthan syntyivät tänään, että eiköhän viimonen pentu sulle menis. Ilmottelehan sitten vielä nimeä sun muuta.
Pennut ovat siis syntyneet. Sivusia parin viikon kuluessa ;--)
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 9:08 pm
Kirjoittaja Jacya
BÄÄÄHH! Mä oon ihan unohtanu tän ja nyt mun on pakko sanoa eetä peruutus tulee... ;/ Ikinä en oo peruutellu pentuja mutta nyt on kyllä pakko... Ja anteeksi aivan kamalasti. Mutta mielummin näin kuin että kasvattis ois about vuoden kisaamatta... :/
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja redroses
^Eipä tuo mitään, ymmärrän kyllä ;---)
Hyenalta odottelisin niitä sivuja vielä....?
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Hyena
No niin, tässäpä olisi
sivuset. Mulla on nyt koulun kanssa pitänyt kiirettä niin tuppaa unohtumaa tälläset jutut. :'D
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 6:35 pm
Kirjoittaja redroses
^No eipä tuo mitään, mutta hyvät sivut ovat! =)
Nyt vaan sitten onnea ja menestystä elämään pentusille... *snif*