Sivu 2/2
Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM
Lähetetty: Ke Elo 12, 2009 8:23 pm
Kirjoittaja Wolfie
Noniin, eli pennut syntyvät sitten silloin
Kiitoksia Mimmu sivuista, älyttömän nätti tyttö kuvissa <3_<3
essi, ei mitään kiirettä, kunhan ovat ennen pentueen syntymää valmiit niin kaikki on jees.
Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08
Lähetetty: To Elo 13, 2009 7:22 pm
Kirjoittaja essi
Sain nyt nämä sivut tehtyä, esittelyssä
Bakemonon Optimisti "Vilma"! :)
Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08
Lähetetty: To Elo 13, 2009 8:51 pm
Kirjoittaja Wolfie
Voi kiitoksia sivuista. Älyttömän nätti tyttö tämäkin <3_<3
Kisauksen saa aloittaa 27.08.09 jälkeisissä kisoissa
Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08
Lähetetty: To Elo 27, 2009 3:08 pm
Kirjoittaja Wolfie
Noniin, pennut syntyivät vaivattomasti tänään kello kahdentoista maissa. Koirilla saa siis jo ruveta kisaamaan ja kuulumiset sillon tällön olis kiva saada tietooni :). Onnea kentille!
Amina -emäkin sai sen viimeisen VOI1 ja on näin ollen fin kva, eli tavoitteeseemme päästiin ainakin jotenkin.