Sivu 2/2

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM

Lähetetty: Ke Elo 12, 2009 8:23 pm
Kirjoittaja Wolfie
Noniin, eli pennut syntyvät sitten silloin

Kiitoksia Mimmu sivuista, älyttömän nätti tyttö kuvissa <3_<3

essi, ei mitään kiirettä, kunhan ovat ennen pentueen syntymää valmiit niin kaikki on jees.

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08

Lähetetty: To Elo 13, 2009 7:22 pm
Kirjoittaja essi
Sain nyt nämä sivut tehtyä, esittelyssä Bakemonon Optimisti "Vilma"! :)

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08

Lähetetty: To Elo 13, 2009 8:51 pm
Kirjoittaja Wolfie
Voi kiitoksia sivuista. Älyttömän nätti tyttö tämäkin <3_<3

Kisauksen saa aloittaa 27.08.09 jälkeisissä kisoissa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM 27.08

Lähetetty: To Elo 27, 2009 3:08 pm
Kirjoittaja Wolfie
Noniin, pennut syntyivät vaivattomasti tänään kello kahdentoista maissa. Koirilla saa siis jo ruveta kisaamaan ja kuulumiset sillon tällön olis kiva saada tietooni :). Onnea kentille!

Amina -emäkin sai sen viimeisen VOI1 ja on näin ollen fin kva, eli tavoitteeseemme päästiin ainakin jotenkin.