Bakemonon B -tervulapsoset SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Bakemonon B -tervulapsoset SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Kuva Kuva
Kuvien (c) Dufinmatois. Kuvissa Amina (hope) leikkimässä ja paimennukset hurmassa
Bakemonon B-pentue olisi siis tulossa syys - lokakuulle, joka riippuu aivan varaajista, mahdollista myös lykätä myöhemmäksi tai siirtää aikaisemmaksi. Varauksia otetaan vastaan, vaikka tämä onkin alustavaa kyselyä. Rotuna on älykäs ja eloisa belgianpaimenkoira tervueren. Varauksia otetaan 2-3

Belgianpaimenkoira on valpas ja aktiivinen. Se on erittäin energinen ja aina valmis toimintaan. Sillä on synnynnäinen laumanvartioimiskyky ja vahtikoiran parhaat ominaisuudet. Se puolustaa isäntäänsä täysin epäröimättä, peräänantamattomasti ja kiihkeästi. Sillä on kaikki paimen-, vahti-, suojelu- ja palveluskoiran ominaisuudet. Se on eloisa, tarkkaavainen ja varmaluonteinen, ilman pienintäkään pelkoa tai aggressiivisuutta. Luonteen tulee kuvastua koiran olemuksessa ja kipinöivien silmien ylpeässä ja tarkkaavaisessa ilmeessä. Arvosteluissa painotetaan "tasaista" ja "pelotonta" luonnetta.


isänä toimii kokonaan evm sukuinen uros Siktaride Filarvoma

emänä on oma narttuni ihana Redwick Cerotic Acid jolle tullaan hankkimaan vielä mahdollisesti vAVA, KVA ja jokin pelastusarvo nykyisten arvojen lisäksi. Amina on sijoittunut useasti kilpailuluokissa ja ollut mukana kasvattajaluokassa. Näyttelytuloksia ei ole lisätty kisakalenteriin toistaiseksi. Aminalta puuttuu yksi Voi1 tulos päjästä valioitumiseen, tytöllä on myös kokeiltu pahaa, jossa se kisaakin voi luokassa. Flyballia Aminan kanssa ei olla koskaan kokeiltu, mutta sen sijaan koiratanssista neiti on valioitunut. Niin kuin edellä mainittiin, Amina tullaan kisaamaan vielä vähintäänkin käyttövalioksi ja jos suinkin ehdimme, niin myös vavaksi. se kisaa tällä hetkellä agilityn MAXI III luokassa, eli valioitumiseen ei ole hirveästi matkaa. Titteleinään BH HK2 JK3 RH-E RH-F A RH-FL A TK2 vPVA vKTV, tuohon vielä lisätään ava, kva, tk3 ja vielä jokin pelastustulos, niin pentue on valmiinä syntymään. Tämä pentue tulee olemaan Aminan viimeinen ja ensimmäinen pentue. Aminan suku on menestyksekäs ja laaja.

Ennen pennun varaamista toivon, että halukas kertoisi hiukan minne pentu olisi tulossa, näyttäisi myös sivu -ja kisanäyttönsä. Toivon että jokainen selaisi läpi kasvatusperiaatteeni. Toivoisin, että pennun kuuluimisia sitten kerrottaisiin vähän väliä, jotta tiedän missä mennään. Jalostuskäyttöä en keneltäkään evää, mutta toivon, että järkeä käytetään ja että minulle ilmoitetaan, kun päätät käyttää koiraa jalostukseen.

Varmat varaukset 3/3
essi/ Schwarm - Bakemonon Optimisti, narttu
Mimmu/ Jailbreak - Bakemonon Elitisti, narttu sij.
Wolfie/ Bakemono - Bakemonon Vandalisti , uros

Nimet:
Tämän pentueen nimiteemana on -ismi't, eli suuntaa ja aatetta tarkoittavaa. Mikäli listassa ei ollut mieluista ismiä, niin voin ehdotella myös muita. Nimet ovat aakkosjärjestyksessä.

Bakemonon Absurdisti
Bakemonon Aktivisti
Bakemonon Animisti
Bakemonon Atoisti
Bakemonon Brutalisti
Bakemonon Dynamisti
Bakemonon Egoisti
Bakemonon Ekologisti
Bakemonon Eläinaktivisti
Bakemonon Elitisti Mimmu
Bakemonon Ekspressionisti
Bakemonon Eskapisti
Bakemonon Feministi
Bakemonon Fotorealisti
Bakemonon Funktionalisti
Bakemonon Futuristi
Bakemonon Henoteisti
Bakemonon Höpsisti
Bakemonon Idealisti
Bakemonon Idiotisti
Bakemonon Karnevalisti
Bakemonon Klassisti
Bakemonon Kollektivisti
Bakemonon Koloristi
Bakemonon Machiavellisti
Bakemonon Materialisti
Bakemonon Minimalisti
Bakemonon Moralisti
Bakemonon Opportunisti
Bakemonon Optimisti essi
Bakemonon Perfektionisti
Bakemonon Pessimisti
Bakemonon Realisti
Bakemonon Sofisti
Bakemonon Surrealisti
Bakemonon Symbolisti
Bakemonon Vandalisti Wolfie
Bakemonon Vitalisti


Siitä sitten vaan hakemusta alle :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bakemonon B -tervulapsoset

Viesti Kirjoittaja essi »

Nyt pistit pahan! Mulla on niin himottanu ottaa yks tervu sakemannien seuraksi, mutta en kyllä oo vielä varma... Ilmottelen myöhemmin, josko oisin kiinnostunut tuonne Schwarm'iin ottamaan yhen tervupenikan. ;)
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Bakemonon B -tervulapsoset

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

hitto Wolfie xD. Piistit todella pahan. Tätä täytyy kyllä fundeerata. Katotaan myöhemmin! Todellakin mietin tätä isolla M:LLÄ!
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Hei mahtavaa! Luulin ettei tervuille oo mitään kysyntää :---D mutta joo erittäin mahtavaa, teidän molempien kisaukset yms tiedän joten ei tarvitse sen kummosempaa kertoilla :) eli molemmille menee ehdottomasti mikäli tulette siihen lopputulokseen, että mahtuis yks tervupenikka viel.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bakemonon B -tervulapsoset

Viesti Kirjoittaja essi »

Yhyy mun on pakko saaha tervu! :D Jos suostut Schwarmiin yhen puppelin luovuttamaan, ottaisin ilomielin. Eli varaus mulle. Pitää kattoa vielä, otanko nartun vai uroksen, kun selailen noita kuvia tuolta picasasta. :---)
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Jees. Enköhän mä uskalla :), laittelen sulle varauksen.
//mimmukin varasi :)

Vieläkö muita kiinnostuneita? Lähtee ainakin yksi pupsi maailmalle vielä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

jos mulle Bakemonon Elitisti?
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Jees, se sulle (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja essi »

Jos mulle Bakemonon Optimisti? Niin ja nartun varaisin tosiaan. :))
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Jees, lisäilen sen sulle :). Tästä tulee aika narttupainoitteinen pentue vaihteeksi.

Varaajia on nyt kolme, päätin ottaa tästä myös itselleni pennun Bakemonon Vandalisti. Pentue syntyy siis varmasti. Minulle käy mikä ajankohta tahansa.

Jos vielä joku haluaa, niin mahdollisesti lähtee vielä yksi pentu jonnekin hyvään kotiin.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Hucca
Ei riitä.
Viestit: 395
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 12:21 pm

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Hucca »

Voi hitsi meille vois kyllä muutta tui Bakemonon Dynamisti ja urosta siis varaisin :D
Red Bull - antaa siivet
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset NIMIÄ

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Valitettavasti en ihan vakuuttunut viestistäsi, joten sulle ei tällä kertaa pentua lähde. Voidaan kattella sulle ens pentueesta pentua, mikäli sulla olisi sivu -ja kisanäyttöä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT PVM

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Noniin, ajattelin, jos tuota hiukan aikaistaisi ja pennut syntyisivät jo elokuun lopulla, esim 27.08? Kävisikö se teille?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

tuo käy minulle vallanmainiosti :D Alan tässä tekemään jo sivuja.

// Elitatytteli esittäytyy
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bakemonon B -tervulapsoset SYNT. PVM

Viesti Kirjoittaja essi »

Päivämäärä käy hyvin. Sivuja alan tekemään piakkoin, varmasti tämän viikon aikana saan valmiiksi. :)
Vastaa Viestiin