jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Kiitoksia, taidan sitten ottaa jälkimmäisen kuvan käyttöön. :) Yritin kaivella tiedostoja, mutta tuo taisi olla ainut siitä koirasta oleva kuva.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
selvä, eli merkkaan sulle nartun siis. :----)
nyt odotellaan vaan noita tuloksia Rudille.
nyt odotellaan vaan noita tuloksia Rudille.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
päivitin tietoa emästä ekaan viestiin, sukutaulun saatte pian näkyviin kun päivitän oman pentuni sivun tähän. siinä tosin näkyy vain sen isä ja emä, mutta pidemmälle ulottuvaa sukutaulua näätte sitten pentuesivulta. ;----)
/ nyt on omankin pentuni sivut tuolla ekassa viestissä.
// hei, ilmoittakaapa pennut jo valmiiksi tuonne maailmanvoittajanäyttelyyn! koetan siis saada pennut syntymään ennen sitä, oltiinpa sitä tarvittavia valioita tai ei. :----D
/ nyt on omankin pentuni sivut tuolla ekassa viestissä.
// hei, ilmoittakaapa pennut jo valmiiksi tuonne maailmanvoittajanäyttelyyn! koetan siis saada pennut syntymään ennen sitä, oltiinpa sitä tarvittavia valioita tai ei. :----D
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Tässä olisi nyt Keenan valmiit sivut.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
kiitos paljon, Keena onkin nätti tyttö! <3_<3
mä mietiskelen tuon syntymäajan tässä pian, ei me nyt varmaan kerätä noita valionarvoja ennen pentuja mutta niiden jälkeen sitten!
mä mietiskelen tuon syntymäajan tässä pian, ei me nyt varmaan kerätä noita valionarvoja ennen pentuja mutta niiden jälkeen sitten!
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Nostelen. Onko syntymäaika jo päätetty? Tekisi hurjasti mieli jo lähteä tytön kanssa kisaamaan.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
no mitäs te sanotte, jos pentue syntyis jo ensiviikolla vaikkei Rudilla nyt niitä titteleitä olekaan..?
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Miulle kävisi paremmin kuin hyvin.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
hvyä! vielä Erokselta odottelisin mielipidettä syntymäajasta.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Sopii sopii. ^^
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
hieno juttu!
mitäs sanoisitte sellaisesta päivämäärästä kuin 12.09.2009 eli tämän viikon lauantaina?
mitäs sanoisitte sellaisesta päivämäärästä kuin 12.09.2009 eli tämän viikon lauantaina?
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
Kyllä ainakin miun puolesta sopii.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
huomenna siis pennut syntyvät, olettaisin että aika sopii. :----) pentuesivu tulee jossain vaiheessa.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!
tässä vielä vauvojen pentuesivu, onnea kisakentille!
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::




