Joana: Kiitos tiedoista. Sinun koiristasi Alive And Adamant kiinnostaa ehkä eniten, mutta luulen, etten ota havannankoiraa.
Nettei: Kiinnitinkin huomiota Bestan titteleihin. Luultavasti kisattaisiin mahdollisuuksien mukaan paimennuksen lisäksi myös näyttelyissä, tokossa ja agilityssä. Pentuja en ole teettämässä, mutta minua häiritsee jonkin verran, ettei koiraa saa jalostukseen käyttää (<- kuten Janina sanoi). Mutta katsotaan nyt, kun Janinakin tuota sheltti tarjosi ja sä luultavasti löydät Bestalle helposti kodin tuon tittelirivin avulla. No, ei ole vielä pois suljettua että otan Bestan.
Fine: Kyllähän tuo tuli, mutta valitettavasti etten ota Deltaa.
Löydetty, voi lukottaa
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Re: O: koira (minkä vain rotuinen) vielä etsitään
Ei minkäänlaista koiraa tällä hetkellä.
-
Reetta
- Kanada
Minulta löytyisi australiankarjakoira narttu, joka on vailla kotia. Tytön virallinen nimi on Debesis C'moon ja se on upeasta yhdistelmästä! Neiti ei ole koskaan asunut kenenkään virtuaaliharrastajan luona, joten sillä ei ole minkäänlaisia tuloksia tai edes sivuja. Koira on syntynyt 27.09.2008. Lisää sen suvusta ja pentuesisaruksista voit lukea täältä. Kuvia minulla ei australiankarjakoirista valitettavasti ole. Mitään tarkkaa kisavaatimusta minulla ei myöskään ole, olisi kuitenkin kiva nähdä tytsy paimennuksen ja palveluskoiralajien parissa. Toko ja agility ovat myös mukavia lajeja.
Lisäksi meille on syntymässä Davinheimiin belgianpaimenkoira groenendael pentue tässä lähiakoika. Pentue on myös hyvästä ja menestyksellisestä suvusta. Kummallakin vanhemmalla on sekä näyttelyistä että käyttölajeista hyviä tuloksia. Minulta saattaa löytyä jostain grontusta kuva, mutta laadusta ja koiran rakenteesta sekä tietysti siitä miten se näyttelyissä tulisi pärjäämään, ei minulla ole takeita. Koiraa olisi mukava nähdä ainakin palveluskoiralajien parissa ja paimennuksen. Tämänkin kohdalla myös toko ja agility ovat mukavia lajeja, molemmat vanhemmat ovat myös kilpailleet pelastuskoirakokeissa, varsinkin emä on menestynyt siinä loistavasti. Pentueen isän kanssa ollaan myös käyty vesipelastuskokeissa. Lisää infoa löytyy täältä.
Lisäksi meille on syntymässä Davinheimiin belgianpaimenkoira groenendael pentue tässä lähiakoika. Pentue on myös hyvästä ja menestyksellisestä suvusta. Kummallakin vanhemmalla on sekä näyttelyistä että käyttölajeista hyviä tuloksia. Minulta saattaa löytyä jostain grontusta kuva, mutta laadusta ja koiran rakenteesta sekä tietysti siitä miten se näyttelyissä tulisi pärjäämään, ei minulla ole takeita. Koiraa olisi mukava nähdä ainakin palveluskoiralajien parissa ja paimennuksen. Tämänkin kohdalla myös toko ja agility ovat mukavia lajeja, molemmat vanhemmat ovat myös kilpailleet pelastuskoirakokeissa, varsinkin emä on menestynyt siinä loistavasti. Pentueen isän kanssa ollaan myös käyty vesipelastuskokeissa. Lisää infoa löytyy täältä.
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Reetta: Valitettavasti ei oikein inspannut. Grontuille on niin vaikea saada kuvia ja noi australiankarjakoirat ei oikein ole se minun rotuni. Taidan odotella vain sitä harjispentuetta, josta puhuttiin.
Nyt päätin sitten lopulta kenelle tahdon tarjota kodin.
Jos vaan Janinalle käy, että Felka minulle muuttaa etsiintä on päättynyt.
Nyt päätin sitten lopulta kenelle tahdon tarjota kodin.
Jos vaan Janinalle käy, että Felka minulle muuttaa etsiintä on päättynyt.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: O: koira (ehkä löydetty) JANINA
Toki lähtee sulle, kiva että neiti saa viimeinkin oman rakastavan kodin :-) Sivuja vaikka kahden viikon sisään.
/ Onko sulla kuvia?
/ Onko sulla kuvia?
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Re: O: koira (ehkä löydetty) JANINA
Kiitos tosi paljon Felkasta! Mulla on yksi kenneli, josta vosin kuvalupia pyydellä. Sivut teen mahdollisimman pian. Katsotaan saanko jostain sivutilaa. teen sivut nyt väliaikaisesti websille, mutta toivon, että saan jostain parempaa sivutilaa.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Löydetty, voi lukottaa
Okei! Saako muuten kysäistä mistä olet saanut luvat? :-)
/ Selvä :D
/ Selvä :D
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Löydetty, voi lukottaa
Olen saanut luvat kennel Bayarista.