Löydetty, voi lukottaa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Jape
Alkupalat
Viesti:

Löydetty, voi lukottaa

Viesti Kirjoittaja Jape »

Löysin koiran. Janinan kasvatti Felka muuttaa minulle

Eli etsisin itselleni koiraa, jolla voin kisata lajeissa, jotka rodulle sopivat.

Olen pyörinyt nyt puoli vuotta virtuaalimaailmassa, mutta yleensä vain seuraillut muiden tekemisiä. Nyt sitten tahtoisin sen oman hauvan, jota kisauttaa ja jonka kanssa puuhailla. Tällä hetkellä minulla ei ole sivutilaa, mutta teen sen heti, kun varmistuu, että löydän koiran.

Etsin nyt koiraa joka miellyttää minua. Eli kaikki kodittomat ovat tervetuleita näytille. Toivoisin kuitenkin, että koira olisi suht nuori. Kisanäyttöä minun on mahdotonta antaa, koska minulla ei ole ollut vielä virtuaalikoiraa. Tai no. On minulla kerran ollut, mutta sen sivuja ei ole enää tallessa. Kisaisin koiran kanssa niissä lajeissa, joita ent. omistaja/ kasvattaja suosittelee. Suosittelemienne lajien lisäksi käyttäisin koiraa näyttelyissä. Luulisin, etten käytä koiraa jalostukseen, mutta saatan antaa sen jollekkin muulle käytettäväksi jalostukseen.

Minulla ei ole koiralle kuvia (paitsi Juintulta saadut harjiksen kuvat). Voin kyllä pyytää joltakin kuvia, mutta siinä kestää. Joten on ssurta "plussaa" jos koiran mukana tulisi kuvat, joilla voi menestyä näyttelyissä.

Jos jokin asia jäi epäselväksi, kysykää! Ja nyt voittekin tehdä vapaa muotoista tarjousta tähän alle.
Ei minkäänlaista koiraa tällä hetkellä.
Janina
Höpsö veitikka

Re: O: koira (minkä vain rotuinen)

Viesti Kirjoittaja Janina »

viewtopic.php?f=15&t=8406

Felkan voisin sinulle mielelläni luovuttaa :-)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Jos sulle kelpaa niin mulla ois tarjolla kaksi terrieriä ja yksi seurakoira. Himokisatusta en vaadi minulle riittää se, että koira saisi hyvän ja pysyvän kodin. Nämä koirat joita kauppaan soveltuvat mm. tokoon, agilityyn ja koiratanssiin, jotka ovat varsin yleisiä lajeja. Myös muissa lajeissa voi kisata!! Koirien kuvia voi kysyä niiden ottajalta ja koirien kutsumanimet saa muuttaa.

Terrierit
Terrierit ovat hyviä vahtikoiria, koska ilmoittavat haukkuen mahdolliset tunkeiliat. Terrierit soveltuvat myös monenmoisiin harrastuksiin ja viihdyttävät vieraiita suloisella olemuksellaan.

Novelle Atom valkoinen länsiylämaanterrieri uros.

Novelle Aurinko valkoinen länsiylämaanterrieri narttu.

Seurakoirat
Seurakoirat ovat suloisia ja seurallisia. Seurakoirat ilmoittavat haukkuen mahdollisista tunkeilioista. Seurakoirat oppvat nopeasti ja ovatkin hyviä harrastuskavereita.

Magichouse's Diamon Baron havannankoira uros
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Täältä löytyy monia omia kasvattejani jotka ovat myynnissä (: Osan kanssa on pärjätty hyvin kisoissakin ja löytyy joukosta yksi näyttelyissä pärjännyt jolle saisi kuvan mukaan (amerikanakitan. Jääkyyneleen Ciclamen).
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mulla ois tarjota kultsua, cotonia, suomenpystäriä, bortsua, friseä, havannankoiraa, pulia, venakkoa ja azaa. Jos jokin roduista nappasi, annan mielelläni lisätietoja :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Jape
Alkupalat
Viesti:

Listaan tähän nyt ne, jotka mua kiinnostaa. Älkää pettykö jos just se sun koditon koira ei kiinnosta. harkinnassa-listalla olevien koirien omistajat voisivat lähetellä mulle yksärillä lisää tietoa koirasta. Esimerkiksi kisautus toiveita yms.
harkinnassa
Duskarra Bitter Instant
Novelle Aurinko
Irish Coffee
Jääkyyneleen Ciclamen

ja Joana, jos kertoilist ensiksi vähän noista koirista (esim. nimet!) ja laittaisit vaikka niiden entisten sivujen linkit (jos on).

Ja vieläkin etsitään sitä 'unelmien' koiraa!
Joana
Floodari

Re: O: koira (minkä vain rotuinen) vielä etsitään

Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Olisko sulla kiinnostusta sheltille tai pehkolle? :)
viewtopic.php?f=15&t=8270 < tuolla löytyisi kaksi kasvattipalautusta + Windyheart'siin olisi tulossa shelttipentue jos kiinnostuneita löytyy :)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Onkohan toi havannankoira mahdollisesti Ambille (Wilfred Ambitious And Absurd) sukua?
Ja Jape, multa tulee jossain vaiheessa infoa Deltasta.
Joana
Floodari

Fine kirjoitti:
Onkohan toi havannankoira mahdollisesti Ambille (Wilfred Ambitious And Absurd) sukua?
Ja Jape, multa tulee jossain vaiheessa infoa Deltasta.
jees, kyseessä on Wilfred Alive And Adamant.
Jape
Alkupalat
Viesti:

Huomioittehan, että teidän ei tarvitse kysyä kiinnostustani (kaikki kiinnostaa), vaan pistäkää suoraan ekaan viestiin kaikki oleellinen. Ja vaikka täällä on jo tarjolla monta koiraa toivon, että minulle tarjotaan lisää erilaisia ja samanlaisia koiria.

Janina: Kiitos Felkan esittelystä. Vaikuttaa tosi kivalta koiralta.

Susityttö: Kiitos Iris Coffeen ja Jääkyyneleen Ciclamen esittelyistä. Mollemat vaikuttavat tosi kivoilta.

Joana: noista sun koiristasi eniten kiinnostaa se havannankoira, Wilfred Alive And Adamant, mutta myös Muru voiisi olla kiva koira. Ja vinttaritkin oli kivan näköisiä, en vaan tiedä jaksaisinko panostaa niin kovasti kuvattomiin vinttikoiriin.

Nettei: toi sheltti kiinnostaa.

Fine: lähettele sitä "tarkennusta" kun ehdit.
Joana
Floodari

Jees, eli vähän tietoa tosta havasta ja kultsusta. Murua saa vapaasti käyttää jalostukseen, onhan se evm-sukuinen, ja sen kisaamisen suhteen en ole kovin niuho, koska se ei ole kasvattini. Parissa lajissa jos pääsisi kisaamaan. Kuvat saa tosiaan mukaan, copyiksi Jonna S. Havannankoira taas on oma kasvattini. Jalostuskäyttöä en suosittele, sillä tytön sisaruksille on tulossa pentuja. Jonkinmoiset kuvat mahdollista saada mukaan. Kisausta toivon jälleen ainakin parissa lajissa, esimerkiksi agility ja koiratanssi voisivat olla sopivia. Havannalaisen kuulumisia tahtoisin kuulla silloin tällöin.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Jape kirjoitti:Nettei: toi sheltti kiinnostaa.
Eli siis kuten tuolta sivuilta jo varmaan luitkin, niin Bestan (RW´s Best Player) titteliriviin kuuluu jo tässä vaiheessa BH RH-FL B RH-T A RH-F A, ja hakisin sille kotia jossa kisauttaa sitä ainakin paimennuksessa & mahdollisesti vielä muissakin lajeissa. Neidiltä löytyy yksi pentue ja jos et ihan välttämättä halua tehdä pentuetta, niin toivoisin sen jäävän väliin. Jos pentueen teetto on kuitenkin välttämätöntä, niin 1-3 pennun kokoisen pentueen voi teettää.
Kuvat eivät siis tule mukaan, mutta jos haluat neidistä näyttelykoiran itsellesi, voin katsoa jos minulta löytyisi tuolta jotkin shelttikuvat jos sulta ei mitään löydy :))
http://www.freewebs.com/varisuoran/besta.htm < Bestan sivu sen vanhan omistajan luona.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Nettei, minä en toivoisi Bestalle enää pentuetta koska Bestan pentujen isän puolelta suku alkaa olla jo yleinen. ;)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Onko tullut perille infot Deltasta?
Lukittu