Sivu 11/13
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 2:01 pm
Kirjoittaja Netry
Lalina kirjoitti:Nettei // mites muuten, kun sovittiin sillon että kuvaat Jyväskylässä vai missä se oli ... niin minulle tuolle kasvattimellesi kuvat. Eikös se Jyväskylän KV oo menny jo ?? Niin onko niitä kuvia

Tampereen Kansainvälisessä se oli :) kyllä mä pääsin sinne, kun oman koiran kanssa menin, mutta sitten tuli pyörittyä koko ajan valkkari & gööttikehällä + aussie kehällä käväistyä, joten en muualle päässyt :s Mutta mä voin katella jos löytyis jotkut hyvät kuvat mitkä oon voittajasta kuvaillu :)
//
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva149.jpg tollasen trikin kuvat löyty (en oo varma onko uros vai narttu) &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva138.jpg - tollasen soopelin kuvat löytyy, toi käsi vaan aika tiellä noissa kuvissa &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva136.jpg - tollasen merlen kuvat löytyy, aika sumea kuva vaan, eikä muita kuvia löydy kys. koirasta..
mä pidän mätsäreissä silmät auki, nyt kun vasta opin käyttämään kunnolla tota uutta kameraa.. :oops:
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 3:33 pm
Kirjoittaja tellu.
Soopeli pitäis olla, narttu.
Ihan jees kuvia, mutta taidetaan jättää siihen. Tuo soopeli oli kyl ihan jees, mut kuvassa oli joku peuhko edes

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 3:58 pm
Kirjoittaja Netry
Lalina kirjoitti:Soopeli pitäis olla, narttu.
Ihan jees kuvia, mutta taidetaan jättää siihen. Tuo soopeli oli kyl ihan jees, mut kuvassa oli joku peuhko edes

jep, siellä tampereen kv'ssa kun oltiin, olis pitänyt vaan sinne shelttikehälle päästä, mut pääs vähän unohtumaan :oops: siinä soopelin kuvissa oli joku nainen eessä, sen hiukset siinä tiellä >.<
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva137.jpg tossa samasta koirasta kuva, mutta siinäki kuitenki vähän sen naisen hiukset tiellä :ss
ja toki sitten on tälläsestäkin soopelista kuva
http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1238939960, mutta siitä en sitten tiiä miten se menis näyttelyissä, kun ei alalinjasta voi melkeimpä mitään sanoa jne.
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 3:04 pm
Kirjoittaja Netry
up.
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Huhti 26, 2009 11:16 am
Kirjoittaja Netry
kiinnostuneita?
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 12:09 pm
Kirjoittaja nisha
Minäminä! Todellakin trikkinartun ottaisin
Värisuoraan. Sultahan Bestan (RW's Best Player) ostin myös, eli jos kisautuspuoltani muistat? No, kuitenkin
Bestan ja
Iiriksen kisautusmäärä kannattaa tsekata, paljon kisattuja vakkei kaikkia tuloksia kalentereissa eikä paljoa titteleitä. :)
Jaja, lajeiksi siis näyttelyt, toko ja BH sekä pelastustitteleitä mennään suorittamaan, paimennusta sekä agilitya. Ja mahd. joitakin muita lajeja´.

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 2:34 pm
Kirjoittaja Netry
sulle mä toki mielelläni annan pennun, kunhan sitä Bestaakin silti kisautat ;) Pistän sut kiinnostuneisiin, jos jonkin kokoinen pentue saataisiin kokoon. Kiinnostaisko sua muuten sij. pentu?
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja nisha
Joo tietysti sijoituspentu käy mulle! ;)
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja Netry
okei, kiva :)
ps. Bestan emä ei ole evm koira, vaikka isä sattuukin olemaan ;)) Kun katselin Bestan sivuja niin huomasin vain sellaisen puutoksen siellä että Bea puuttuu kokonaan.. Eli neidin mammahan löytyy sitten tuolta tän topan alotusviestistä kun katselee niitä aikaisempia pentueita :)
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 6:17 pm
Kirjoittaja nisha
ps. OHO!! Multa on jäänyt merkkaamatta

Korjaankin tässä pian, kiitos ilmoituksesta!!
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 6:23 pm
Kirjoittaja nisha
Ja ainiin! Nyt saattaakin olla niin, että soopelineidin otan, laita tuonne varauksiin soopeli/tricolor. Jompikumpi.

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 3:28 pm
Kirjoittaja Netry
^ okei, muoksin :)
muut kiinnostuneita pehkopupseista?
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: La Touko 23, 2009 11:26 pm
Kirjoittaja Netry
nostelen. ei kukaan kiinnostunut pehkovauvasta?
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Touko 31, 2009 9:43 pm
Kirjoittaja Netry
pehkovauvoista kiinnostuneita enempää?
Re: Pehkopupseille kiinnostusta?
Lähetetty: Su Touko 31, 2009 10:12 pm
Kirjoittaja Silja
Minä olen!
Eli olisin kiinnostunut soopelinartusta
Merikapteeniin. Omistan tällä hetkellä viisi koiraa, joista kaksi siirtynee melko pian eläkkeelle tai sateenkaarisillan toiselle puolen, joten aikaa ja kiinnostusta pentuun löytyy. Kilpailen muiden koirieni kanssa monissa lajeissa, kuten paimennuksessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. (Täytyy silti mainita, että kilpailutukseni on hieman kausiluontoista, toisinaan ilmoittelen koiria kisoihin hyvin aktiivisesti ja välillä sitten taas en ollenkaan.) Olisin myös kiinnostunut tulevaisuudessa käyttämään neitiä jalostukseen, koska pentujen sukutaulu on noinkin hyvä (etenkin jos isä on evm). Onhan se ok?
Onko pentueen syntymäajankohdasta tarkempaa tietoa vielä - kesällä, kenties syksyllä?