Sivu 12/13

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Su Touko 31, 2009 10:42 pm
Kirjoittaja Netry
^ hienoa että kiinnostuneita löytyypi enemmän! kuulostaa tosi hyvältä, itelläkin kisautus vähän kausiluontoista, että ei sen puoleen ;) jalostuskäyttö on mun mielestä ok, itteä kovasti kiinnostais ainakin vielä joskus saada Hipin lapsenlapsi :mrgreen:
mun puolesta vois sitä syntymä-ajankohtaa alkaa sit suunnittelemaan, kaks pentua pentueeseen riittää mulle hyvin, jollen nyt onnistu sotkemaan tähän pentueeseen itelleni vielä poitsua...mut miettiny oon nyt, että jos Nishalle tulee se sijoitusnarttu, niin mulle jää sitten sen koiran pentu sit joskus kotia.. jos teille sopii niin tähän kesälle pentue siis tulisi? teillä mitään rajotuksia, et millon ette pysty pentua ottamaan yms? sen mukaan yritän kans sitten muotoilla sitten sitä syntymäpäivää..

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 11:40 am
Kirjoittaja Silja
Minulle sopii ainakin mikä ajankohta tahansa, tietysti mitä nopeammin sen parempi. :mrgreen:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 3:09 pm
Kirjoittaja nisha
Mä olen leirillä 7-12.6 niin sinä aikana en voi päivittää kenneliäni. :)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 8:36 pm
Kirjoittaja Netry
Sopiskos teille 14.06, eli se taitaapi olla nyt ensi viikon sunnuntai? Mut sitten on vielä noi nimet, mulla ei oo hajuakaan mistään teemoista tällä hetkellä, pitää jotain koittaa kehitellä...
Eli pentueeseen tulee sit näillä näkymin se 2 pentua. :)

// Eli mä ajattelin, jos tästä tulis yhteensattumapentue, nimet on italiaksi, tässä vähän listaa. Oman nimen voi myös keksiä mutta sen pitää alkaa RW´s Coincidenza in (esim. yhteensattuma puistossa), ja nimenhän pitää olla italiaa ja jokin paikka (:

RW´s Coincidenza in Parco
RW´s Coincidenza in Paradiso - Nisha
RW´s Coincidenza in Giardino
RW´s Coincidenza in Sogno
RW´s Coincidenza in Dormita - Silja
RW´s Coincidenza in Plaga

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 8:13 am
Kirjoittaja Silja
Kivoja nimiä, haluaisin tuon RW´s Coincidenza in Dormita. Ja 14. kesäkuuta sopii hyvin.

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 7:11 pm
Kirjoittaja nisha
Miulle vois lähteä RW´s Coincidenza in Paradiso &.&

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 5:40 pm
Kirjoittaja Netry
okei kiva ;)

Nisha, onhan sulle vielä ok, että sulle tulee sijotuspupsi? :)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 7:19 pm
Kirjoittaja nisha
Joo siis ihan sijoituscollieta olinkin hakemassa :)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: To Kesä 11, 2009 7:03 pm
Kirjoittaja Netry
^
okei, hieno homma! :lol:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 9:51 am
Kirjoittaja Netry
eli nyt siis pennut syntyneet, eli sivuja mulle sitten kahen viikon kuluessa. kisaamisen voi alottaa heti kun on sivut valmiina.

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 11:44 am
Kirjoittaja Silja

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 12:22 pm
Kirjoittaja Netry
Hienoa, kiitti sivuista!
Onnea teille kisakentille, ja laitteleppa kuulumisia vähintään kerran kahessa kuukaudessa, mieluummin toki useemmin ;)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 3:01 pm
Kirjoittaja nisha
Tässäpä Coincidenza in Paradison eli Daran sivut. Ja Daralle kuvat näpsäisen Lammin ryhmiksesta 18.7 joko ROP tai VSP- narttukoirasta, toivotaan vain että kyseessä olisi trikki/soopeli. :)

Ps. Bestan (RW's Best Player) kuulumisia: Besta pärjää hyvin pelastuksessa, tytön tittelirivistö onkin nyt BH RH-FL B RH-T A RH-F A :)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja Netry
^ hienoa! kiitosta paljon sivuista ja onnea kisakentille ;)
vautsi, kiitti paljon kuulumisista, toivotaan et sitä menestystä tulee muualtakin :D

// ainiin tosta nimestä piti sanoa, se alkuliite menee RW´s ei RW's :)

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja nisha
Niinjuu Bestallekkin uudet kuvat sieltä nappaan, semmoiset ERI- koiran kuvat :) Jos sitten sertejä tytölle tulisi!

// Eli RW´s? Korjaan kun webs toimii.