Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

VSP saa jatkossa aina SERTin mikäli ei ole valio.

Olen ajatellut että kasvattajaryhmän vois laittaa niin, etta ryhmä muodostuu ERIn tai EHn saaneista koirista, ja kaikki neljä koiraa saisivat olla myös samasta pentueesta.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Twiggy kirjoitti:Olen ajatellut että kasvattajaryhmän vois laittaa niin, etta ryhmä muodostuu ERIn tai EHn saaneista koirista, ja kaikki neljä koiraa saisivat olla myös samasta pentueesta.
Kannatan. o/
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5889
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Täältäkin puoltava ääni.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Nath »

Mie oon vielä ihan ummikko sekä uusien että vanhojen näyttelysääntöjen kans, mutta nämä ehdotetut muutokset kuulostavat kyllä hyviltä! Tuo Twiggyn ed. viestissä mainitsema kasvattajaryhmän muutos kuulostaa myös paremmalta kuin se, että kaikilla kasvateilla olisi oltava ERI ennen kuin ryhmä voi muodostua. En ole kyllä ihan varma tajuanko vielä teoriassa miten tuon SA:n jakaminen tulee vaikuttamaan tuomarointiin, mutta eiköhän Eros kyhää jonku tietopaketin tästä, kun se on ajankohtaisempaa :mrgreen:

Minun mielestäni tuota lisä-SERT-kohtaa ei tarvitsisi lähteä ronklaamaan suuntaan eikä toiseen - niitä jaetaan nykyäänkin niin harvoin ja noita isolukuisia rotuja on niin vähän, että tuskin tuon säännön olemassaolosta tuskin tulee olemaan mitään "haittaa". Minä en myöskään lähtisi alentamaan tuota ryhmäkoon määrää, 20 koiraa/rotu on ihan riittävä. Ja mitä tuohon CACIBiin tulee, niin minusta se on yks ja sama saako ne junnuikäiset sitä cacibia vai ei, kun ne kuitenkin tulisivat saamaan sen sitten jossain vaiheessa KÄY- tai VAL-luokassa.
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Indy »

Twiggy kirjoitti:VSP saa jatkossa aina SERTin mikäli ei ole valio.

Olen ajatellut että kasvattajaryhmän vois laittaa niin, etta ryhmä muodostuu ERIn tai EHn saaneista koirista, ja kaikki neljä koiraa saisivat olla myös samasta pentueesta.
Kannatan ! (:
Kuva
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Henji »

Onko Eros yhtään alkanut hahmottelemaan vielä "koulutusta" tuomareille näistä mahdollisista tulevista muutoksista?

Kun jossain välissä nää jutut saadaan sovittua ja tuomarit valistetuiksi, tulee muistaa sopia päivämäärä josta alkaen nää uudet säännöt astuu sit voimaan. Siihen tosin taitaapi mennä vielä tovi.

Plus täältä kannatus Twiggyn mainitsemalle kasvattajaluokkasäännöksille.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Eros »

En ole vielä saanut mitään aikaiseksi... Olis kiva jos sais nämä uudet säännöt vFCI:n sivuille ja sinne joku päivämäärä milloin uudet säännöt astuu voimaan, samoin YVNL:än sivuille. Luultavasti isken tuomarikokeen väliaikaisesti kiinni ja koulutan vanhat tuomarit eka ja vasta sitten väsäilen uuden kokeen ja uuden pisteytyksen sille.

Uusista säännöistä pitäisi kuitenkin eka päästä yksimielisyyteen, niin että voin koota sen infopaketin jne.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Yksimielisyyteen ei päästä ikinä :cool:

Mutta uudet säännöt koottuna ja alustava voimaantuloaika nyt ekassa viestissä. Vielä ne odottaa Rotan hyväksyntää.
Vaikka sitä CACIB junnulle -juttua ei näy säännöissä mitenkään, tuomareille vois silti informoida että käyttö- ja valioluokassa ei ole väliä minkä ikäiselle CACIBin jakaa.

Jos joku ei ole muutoksiin tyytyväinen, käsi pystyyn nyt.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Mahtavaa, että SA saadaan mukaan! Tuomarointi helpottuu kun voi jakaa eri:n, jos on hyvä koira, mutta kaipaisi jotain lisää ni jättää SA:n pois.
Tykkään uusista muutoksista :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Uudet muutokset hyväksytty ja merkitty virtuaalikoirat.nettiin. Säännöt astuvat voimaan 01.09.2011.
Hoitaako Eros tuomareiden infoomisen?
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Henji »

Isot kiitokset täältä etukäteen Twiggylle ja Erokselle, jotka panoksellaan ovat omilta osiltaan mahdollistaneet sääntöjen uudistumisen!
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Eros »

^^ Joo, mie hoidan infopuolen. Olen sitä jo vähän väsäillyt, nyt vaan toivon että olen itekkin ymmärtänyt oikein nämä uudet säännöt. Se on ikuinen häpeä, jos mä infoan teille väärät säännöt. :mrgreen:
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Indy »

Henji kirjoitti:Isot kiitokset täältä etukäteen Twiggylle ja Erokselle, jotka panoksellaan ovat omilta osiltaan mahdollistaneet sääntöjen uudistumisen!
Kuva
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Eros »

Nyt lähti kaikille tuomareille viesti koskien uusia sääntöjä! Gmail kuitenkin heitti mailien tuomari@trindys.com ja virtuaalierika@gmail.com viestit takaisin. Sähköpostien omistajat ilmoittakaa mulle toimiva osoite, kiitos. Ja jos joku muukin huomaa ettei viesti tullut perille asti niin ilmoittakaa mulle siitä!
Avatar
Mineas
Ammattimouhoaja
Viestit: 2577
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Virtuaalimaailman näyttelysääntöjen muutokset

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Pivikotuomareille pitäisi varmaankin myös laittaa viestiä?
Vastaa Viestiin