Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Maissi
- Alkupalat
- Viestit: 86
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:24 pm
- Paikkakunta: Kauhajoki
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Huanoja uutisia. Nellin kuvat pitäävaihtaa, koska samat kuvat oli myös toisella sheltillä.
Varmaankin ota Apple Acresta nekin, mutta kovin hienoja soopelia narttuja ei sielä
enää ole käyttämättömänä...
Paimennukseen ollan ilmoitettu useamman kerrn mutta tuloksia ei ole vielä tullut.
Varmaankin ota Apple Acresta nekin, mutta kovin hienoja soopelia narttuja ei sielä
enää ole käyttämättömänä...
Paimennukseen ollan ilmoitettu useamman kerrn mutta tuloksia ei ole vielä tullut.
Taukoilen kotiarestin takia.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
oivoi. pääasia kuitenkin että sillä on kuvat.
asiasta villasukkaan niin mites pennunottajien kuvapuoli?
asiasta villasukkaan niin mites pennunottajien kuvapuoli?
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Voisiko Ta Skeden I Vacker Hand muokata Vacker Handiksi? Sen voisin vaihtaa. Toi Winterapple jne.-teema kuulostaa musta paljon paremmalta.
Kuvat löytyy, en kyllä ole vielä varma, mutta kallistuisin ehkä enemmän uroksen puolella, mutta en sano vielä mitään.
Kuvat löytyy, en kyllä ole vielä varma, mutta kallistuisin ehkä enemmän uroksen puolella, mutta en sano vielä mitään.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Kuvat löytyvät, soopeliuroksesta :D Tahtoo nähdä? ;)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
^^Voin vaihtaa. ;)
^juu haluan nähdä!
^juu haluan nähdä!
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Tämmönen kuva urokselle tulisi :D
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 551
- Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Mulle sitten jäi näköjään kevätbanaani kun en ollut ajoissa :D
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
^Voithan sie ite kehitellä jonkun samoja saa käyttää kunhan jotenkin eroaa. Hassen kuva on ihana <3_<3
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 551
- Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
En oikein osaa kehitellä nimiä... D:
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
nosiis kai sä jtn marjoi/hedelmii tiiät enkuks noitten lisäksi? ni lisäät jonku vuodenajan perää vaa..
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 551
- Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
No eh... Summermelon
/Äh, mä otan tuon Springbananan sitten.
/Äh, mä otan tuon Springbananan sitten.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Ookei. :D toi meloni oli kyl must aikas hyvä. ;)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Eimiä edelleen odotellaan. Onkos muilla kuvia kuin Hassella? (nosto samalla) jos eimi ei ilmesty menee pentu jollekkin toiselle jos kiinnostuneita on.
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Mulla on paljon kuvavaihtoehtoja :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
^laitatko näytille mitä oot ensisijasesti aatellu?