Okei. :)Emmi kirjoitti:Olemme keskustelleet näistä väriasioista useamman kerran muutaman virt.kasvattajan kanssa ja olemme tulleet siihen tulokseen, ettemme ole kovinkaan tarkkoja värejen periytymisestä, lähinnä juuri kuvien vaikean saatavuuden takia. (Lisäksi Kati totesi, että niin monen koiran vanhemmat ovat jo "poistuneet" virt.maailmasta, ettei niiden väriä voi mitenkään tietää.)
Eli lyhyeemmin; ei haittaa :D
http://www.freewebs.com/rosewel/mye.htm <-- tollaset sivut tällä hetkellä, kuvat sivuilla tulee muuttumaan, kun voittajasta kuvailen uudet :)

