Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Blue'siin tulossa australianpaimenkoiria - VARAAJAT HUOMIO!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Emmi kirjoitti:Olemme keskustelleet näistä väriasioista useamman kerran muutaman virt.kasvattajan kanssa ja olemme tulleet siihen tulokseen, ettemme ole kovinkaan tarkkoja värejen periytymisestä, lähinnä juuri kuvien vaikean saatavuuden takia. (Lisäksi Kati totesi, että niin monen koiran vanhemmat ovat jo "poistuneet" virt.maailmasta, ettei niiden väriä voi mitenkään tietää.)

Eli lyhyeemmin; ei haittaa :D
Okei. :)
http://www.freewebs.com/rosewel/mye.htm <-- tollaset sivut tällä hetkellä, kuvat sivuilla tulee muuttumaan, kun voittajasta kuvailen uudet :)
Heidi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 10:11 am

Re: Blue'siin tulossa australianpaimenkoiria - VARAAJAT HUOMIO!

Viesti Kirjoittaja Heidi »

^Ihan pakko tulla nipottamaan, mutta noissa kuvissa on uros ja sivuille koira on merkitty nartuksi. :mrgreen:
Pitkätauko.
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria - H-pentueen sivuja?

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kiitos Nettei sivuista!

vielä odottelen yhtä sivua! :)
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Blue's australianpaimenkoiria - H-pentueen sivuja?

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Olen pahoillani sivujen myöhästymisestä. Nyt sain ählättyä nämäkin, ja tässä ne ovat.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria - H-pentueen sivuja?

Viesti Kirjoittaja Kati »

Tuohon alkuvuoden pentueeseen voisin alustavaa varausta tehdä, mikäli mulle vielä pentu pääsis ;)
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kiitos Minnea sivuista!

Tottakai Katille pupsu lähtee! (:

// tosiaan vielä yksi varaus otetaan I-pentueeseen.

/// Tosiaan Blue'siin on todennäköisesti tulossa tervuja ennen kesää.
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Olisin kyllä ehdottomasti kiinnostunut Aidan pennusta! :-D
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Sinulle Bee lähtee ehdottomasti yksi pentu sitten hieman ennen kesää, Redwickiin? (:
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Jos vielä löytyisi kiinnostuneita jompaan kumpaan pentueeseen?
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Juu Redwickiin pentu olisi siis tulossa =) Eli tosiaan tulemme kisaamaan paimennuksessa, pk. lajeissa, tottelevaisuudessa ja agilityssä nyt ainakin. Näyttelyissäkin saatamme silloin tällöin vierailla, mutta kuitenkin pääpaino on käyttöpuolella. Saatan käyttää pentua jossain vaiheessa jalostukseenkin, mikäli tämä sinulle sopisi? Sukupuolesta en vielä osaa oikein sanoa mitään, riippuu paljolti millaiset kuvat löydän.. Tulisiko tämä siis syntymään vasta kesällä?
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Kate »

Tervupoika kiinnostaisi kyllä todella paljon. Aikaakin olisi tässä kohta, kunhan saan kirjotukset ensi viikon aikana pois alta. Pitää harkita hieman vielä kuitenkin. :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

olen nyt suunnitellut että tossa toukokuussa tervupupsit tulisivat jos sopivat kodit pennuille löytyvät.. :) Kuulostavat kyllä tosi hyviltä nuo sun suunnitelmat!
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Ilmoittelisin sitä että tervujen isälle Hawkerille on nyt saatu tavoitteet saavutettua ja on nyt sitten myös käyttövalio sekä tottelevaisuusvalio. Myös muutama uusi muotovalion arvo on Hawkerille tullut. Hawkerilla nykyään siis BH Hk3 Jk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA vKTV VAVA VPVA vSWE & vLT & vEST & vBEL & vFIN MVA vSWEW-08.

Mutta myös sitä että olisin itse kiinnostunut luultavasti nartusta Terranoikseen. Kisautus painottuisi paimennukseen, tottelevaisuuteen, palveluskoiralajeihin, agilityyn sekä näyttelyihin. Kisautus olisi aktiivista ja koti olisi ehdottomasti pysyvä. Kisanäyttöä voi myös katsella sitten esim. Hawkerilta, Colelta ja Dalelta. Mahtava olisi saada näistä likka (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Minäkin olen sitten kiinnostunut narttupennusta =)
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Minä olisin kiinnostunut tervupennusta, ja sinähän tätä minulle tarjositkin tossa minun topassa joten tiedät varmaan mimmoiseen paikkaan olisi pentu pääsemässä :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Vastaa Viestiin