Kysymyksiä 3
- Shady
- Taikuri
Re: Kysymyksiä 3
^ Se homma kuoli hyvin nopeesti. Ite siitä innostuin, mut eipä siihen tainnu mun lisäks innostua toden teolla kun yks tai kaks harrastajaa ja tällä hetkellä ei kenenkään kisoissa enää ole sitä näkynyt... Jätin sit itekki homman, ku ei siinä tuntunut olevan mitään ideaa yksin.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Höpsö veitikka
Mä oisin ollut kiinnostunut (olin mukana sekä Welhossa et Jupiterissa), oon säilyttäny jopa maksutekstejä JC:ssä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mua kiinnostaa ainakin todella paljon. Nyt Jupiter-tilin ongelmien takia Shady sitä ei ole kenenkään kisoissa varmaan näkynyt...
- Shady
- Taikuri
^ En ongelmista tiedä, mutta poistui se porukan käytöstä jo sillon, kun se vielä pelitti :P
Mä oon ite nyt ollu kaksi kertaa mukana tässä virtuaaliraha kokeilussa ja molemmilla kerroilla homma on kusahtanut heti alkuunsa. En oikeen osaa uskoa enää, että hommaa saataisiin toimimaan
Mä oon ite nyt ollu kaksi kertaa mukana tässä virtuaaliraha kokeilussa ja molemmilla kerroilla homma on kusahtanut heti alkuunsa. En oikeen osaa uskoa enää, että hommaa saataisiin toimimaan
-
- Kriisissä
- Viesti:
(Tää on nyt vähän tämmöinen yleinen pohdintapulinaviesti)
Onko muilla tuuliviirisyndroomaa? Kiinnostus tulee ja menee ja vaihtelee varsinkin!
Mulla on välillä (kuten nyt) kiinnostus ihan nollassa kun en jaksaisi kaivella vanhoja kisoja tauon alusta lähtien ja etsiä sieltä onko koirille tullut tuloksia. Mutta pakko koska tulokset on arvokkaita eikä mua turhaan kiinnosta kisailla ylimääräistä jos sieltä löytyykin jo ykkösiä. BLAAH
Samaten mulla on nyt kova hinku päästä vanhoista koirista eroon, että saisin panostettua malamuutteihin kun mieltä ei kaiherra toimettomana olevat. Eipä se auta valittaa kun pitäisi vaan heitellä niitä koiria kisoihin...
Ja jatkuvasti minua häiritsee uudet rotuinnostukset. Koska malamuutit ovat niin olemattoman pieni osa kaikista virtuaalikoirista, eikä muilla harrastajilla niitä ole, olen miettinyt pitäisikö aloittaa jonkun jo runsaslukuisen rodun kasvatus. Tai että olisi edes toinen aktiivinen kasvattaja kuin minä, tai enempi parempi. Oon miettinyt mm. kultsuja ja collieita, mutta ne ei tunnu niin kauhean omalta. Kultsut olisi ihan kivoja, mutta kaikessa tässä harrastuksessa iskee eteen viimeistään se kuvapula ja kun en vaan jaksa piirtää kymmeniä kuvia! :/ Hjälpa mig!
Onko muilla tuuliviirisyndroomaa? Kiinnostus tulee ja menee ja vaihtelee varsinkin!
Mulla on välillä (kuten nyt) kiinnostus ihan nollassa kun en jaksaisi kaivella vanhoja kisoja tauon alusta lähtien ja etsiä sieltä onko koirille tullut tuloksia. Mutta pakko koska tulokset on arvokkaita eikä mua turhaan kiinnosta kisailla ylimääräistä jos sieltä löytyykin jo ykkösiä. BLAAH
Samaten mulla on nyt kova hinku päästä vanhoista koirista eroon, että saisin panostettua malamuutteihin kun mieltä ei kaiherra toimettomana olevat. Eipä se auta valittaa kun pitäisi vaan heitellä niitä koiria kisoihin...
Ja jatkuvasti minua häiritsee uudet rotuinnostukset. Koska malamuutit ovat niin olemattoman pieni osa kaikista virtuaalikoirista, eikä muilla harrastajilla niitä ole, olen miettinyt pitäisikö aloittaa jonkun jo runsaslukuisen rodun kasvatus. Tai että olisi edes toinen aktiivinen kasvattaja kuin minä, tai enempi parempi. Oon miettinyt mm. kultsuja ja collieita, mutta ne ei tunnu niin kauhean omalta. Kultsut olisi ihan kivoja, mutta kaikessa tässä harrastuksessa iskee eteen viimeistään se kuvapula ja kun en vaan jaksa piirtää kymmeniä kuvia! :/ Hjälpa mig!
- Shady
- Taikuri
^ Multa löytyy vanhoja vähän huonompilaatusia kuvia kultsuista, jos sellasia kelpuutat.
-
- Kriisissä
- Viesti:
^ Auttaisi kyllä. Sulattelen ideaa ja mietin vielä :-) Sivutilan kanssa myös ongelmia kun weebly on joskus auttamattoman hidas päivittää. Herättelen eka Anernerkin ja katson sitten miten olisi kultsujen kanssa.
-
- Höpsö veitikka
Voinko heittää näyttelyhylsyn (tai no EVAn ennemminkin) koirille, joiden kuvat täytyy katsoa Photobucketista? Mun kone ei kyseistä mestaa avaa ja sieltä poistu ilman, että aikaa menee hitokseen liikaa. Ja vaikka avaisikin, niin pssst Photobucketin käyttäjät, olemassa on nykyään paljon keyvempiä, mainoksettomampia ja kokonaisuudessaan paljon käyttäjäystävällisempiä (ilmaisia) kuvapalvelimia.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
^ Ootko kokeillut eri selainta ja adblockia? Tai tietokoneen uudelleenasennusta, jos se vaan on niin tukossa kaikista muista syistä? Olisi nimittäin aika kohtuuntonta pyytää kaikkia PB:n käyttäjiä vaihtamaan kuvansa (joita voi olla yhdellä kennelinpitäjällä jopa satoja) yhden tuomarin takia. :D
Tosin PB:n kuvat voi laittaa vaikka lightboxiin tai muuhun galleriasysteemiin, jotta ne eivät uudelleenohjaantuisi Photobucketin omaan albumiin.
Tosin PB:n kuvat voi laittaa vaikka lightboxiin tai muuhun galleriasysteemiin, jotta ne eivät uudelleenohjaantuisi Photobucketin omaan albumiin.
Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
- Höpsö veitikka
Juu, adblockit on ja käyttämäni selain (Firefox) on Photobucketin kanssa nopein tällä koneella. Muiden sivujen kanssa ongelma ei tämäntasoisena esiinny (paitsi no Tinypic) tosin harvemmin käytän yhtä epäkäyttäjäystävällisiä sivustoja. :D Onhan noita muutamia joilla on valtava määrä kuvia Photobucketissa, ehkä mä lakkaan vaan sit tuomaroimasta niin kauaksi kunnes on resursseja ostaa uusi kone. Uudelleenasennustakaan en näin n00bina lähtis välttämättä kokeilemaan, menee pian masiinat sekasin.Timberwolf kirjoitti:^ Ootko kokeillut eri selainta ja adblockia? Tai tietokoneen uudelleenasennusta, jos se vaan on niin tukossa kaikista muista syistä? Olisi nimittäin aika kohtuuntonta pyytää kaikkia PB:n käyttäjiä vaihtamaan kuvansa (joita voi olla yhdellä kennelinpitäjällä jopa satoja) yhden tuomarin takia. :D
-
- Höpsö veitikka
^Ehdotuksia photobucketin tilalle? Vaatimukset: ilmainen ja yksinkertainen. Photobucket oli musta hyvä niin kauan, kun ne kuvat pysty linkittään vaan kuvana eikä silleen, että se koko sivusto aukee. Voisin tulevat kuvat tallentaa johonkin muuhun kuin sinne, jos hyvä vaihtoehto löytyy.
Missä on haukkukoeliitto? Oliks ylläpitäjinä Frisky & Jacya? Onks sillä uus osoite vai eiks tonne vaan oo kirjauduttu pitkiin aikoihin?
Missä on haukkukoeliitto? Oliks ylläpitäjinä Frisky & Jacya? Onks sillä uus osoite vai eiks tonne vaan oo kirjauduttu pitkiin aikoihin?
-
- Höpsö veitikka
Imgur, Flickr.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Höpsö veitikka
Tuleeko YVNL:ltä ilmoitus jos näyttelyä ei jostain syystä ole hyväksytty vai onko siellä vaan taukoa päivittelyssä?
- Shady
- Taikuri
Taitaa olla taukoa. Iteki ootellu hyväksyntää tovin. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Onkohan tämä koira jo italian valio (tai jonkun muu) näyttelyistä? Entä tämä? Millä perusteella koira edes valioituu näyttelystä?
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi