Sivu 3/3
Re: saksanseisojia
Lähetetty: La Maalis 07, 2009 8:26 pm
Kirjoittaja Kettu
Jees, minkälaisella aikataululla pennut ovat syntymässä?
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 8:53 pm
Kirjoittaja Susityttö
Haluatko odottaa viimeistä voiykköstä kanakoirakokeista? (: Muille varaajille (noh, Batterille ja minulle) kävisi, että pennut syntyisivät ennen tuota viimeistä voiykköstä. Jos sinulle kävisi, niin pennut voisivat syntyä jo maaliskuussa.
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 5:15 pm
Kirjoittaja Kettu
Käy hyvin, saahan sen vikan VOI1:n myöhemminkin.
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 10:12 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pentueen syntymäpäiväksi ajattelin 23.3.09, kävisikös tämä? (: Onko ehdotuksia teeman tai kirjaimen suhteen?
Re: saksanseisojia
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 10:01 pm
Kirjoittaja Kettu
Syntymäpäivä käy myös hyvin, ja teemalla/kirjaimella ei niinkään ole väliä, joskin olen jo oman pentuni kutsumanimen päättänyt :) Ehdotuksia viralliseksi nimeksi vain kehiin.
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 2:16 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pentueesta tulee Kanalintu-pentue. (: Eli Lintuhaukun ... ja joku kanalintulaji.
Lintuhaukun Fasaani
Lintuhaukun Peltopyy
Lintuhaukun Viiriäinen
Lintuhaukun Kiiruna
Lintuhaukun Metso
Lintuhaukun Pyy
Lintuhaukun Riekko
Lintuhaukun Teeri
Pentueeseen tulee syntymään kolme pentua. Itselleni jätän yhden, Batterille menee sijoitusuros ja Ketulle narttupentu.
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 5:41 pm
Kirjoittaja Kettu
Lähtisikö meille päin sitten vaikka Lintuhaukun Kiiruna?
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 9:00 pm
Kirjoittaja Susityttö
Sinne päin Kiiruna (:
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 11:46 am
Kirjoittaja Kettu
Sivut ovat melkein valmiit, sukuselvitystä vain kaipailisin. Eli jatkuuko emänpuoleinen suku ei ja ee:tä edemmäs? Entä pentueen isänä toimiva evm. uros, onko jonkinlaista keksittyä sukutaulua olemassa?
Re: saksanseisojia
Lähetetty: La Maalis 21, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja Susityttö
^Ihanat kuvat<3 Ei'llä ja ee'llä ei ole sukua. Pentujen isän suvun voin laittaa joku päivä tänne, kun jaksan sen keksiä (:
Re: saksanseisojia
Lähetetty: Ti Maalis 24, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kanalintu-pentue.
Pyryn sivulta löytyy sukutaulu (:
Eilen maailmaan pyörähti kolme saksanseisojapentua, uros ja kaksi narttua. Kaikki ovat eläinlääkärin tarkastamia ja terveiksi toteamia.