lukkoon
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
lukkoon
Jääkyynel on alkanut kasvattamaan sivussa pienesti FCI seiskan koiria nimellä Lintuhaukun. Tämä tulisi olemaan ensimmäinen Lintuhaukun pentue ja rodultaan siis lk. saksanseisoja. Pennuille saa kuvat mukaan, jos minun ottamat kuvat miellyttää.
Lues nämä ennen kun edes haaveilet.
Pentua ei saa myydä eteenpäin ilman lupaani, voin haluta ottaa kasvattini takaisin. Kasvattini ei myöskään saa hukkua virtuaaliavaruuteen. Kasvattajaksi pitää merkitä Veera, Jääkyynel muistakaas linkitys. Haluan kuulla kuulumisia, tykkään erittäin paljon siitä että kasvattajaan pidetään yhteyttä, en kuitenkaan ota kasvattiani heti pois jos kuulumisia ei kuulu. Haluan kuulla kaikenlaisia kuulumisia, miten kotona ja kisoissa on mennyt, onko pentu suunnitelmia yms. Otan kasvattini pois jos en kuule kuulumisia pitkään aikaan, olet "kuollut" etkä vastaa viesteihini, en näe koiraa kisoissa etkä päivitä muutenkaan sivuja. Pentuja ei saa teettää kasvatillani ilman lupaa. Jos kasvattiania aikoo käyttää jalostukseen, se pitäisi saada jostain lajista valioksi tai sitten sen pitäisi olla kerännyt monia voittajatitteleitä. Omat virtuaalikoirani elävät 1-2oikeaa vuotta. En vaadi että pennun pitää elää näin kauan/vähän, saat itse päättää ikääntymisen. Haluan kuulla kun kasvattini kuolee tai kun sitä suunnitellaan lopettaa. Kannattaa tavuttaa vielä tämän sivun alku lävitse.
Saksanseisojia
Emänä toimii -06 vuodelta oleva kasvattini vJM-06 vJM-07 vJM-08 vFIN JVA K.JK Ceda eli Ceda.
Ceda on rauhallinen mutta kuitenkin aina valmis tekemään. Pentuna ollut arka, nykyään reipas ja rohkea. Ei mikään suuri näyttelytähti, mutta on näyttelyistä napannut ROP'n ja VSP'n, myös yksi SERTi löytyy. Kolmelta vuodelta peräkkäin virtuaalinen jäljestämismestari (-06, -07, -08). Kanakoirakokeista puuttuu yksi VOI1'n.
Cedan vanhemmat ovat olleet kovia metsästyskoiria, eivät ole kuitenkaan kokeissa käyneet. Vanhemmat ovat olleet virtuaalimaailmassa mutta nyt kuolleet.
Cedan siskolta puuttuu SERTF kanakoirakokeista valioitumisesta. Kolme muuta sisarusta on valioitunut kanakoirakokeista. Cedan veli on mejävalio ja sen yksi sisko on saanut mejästä AVO1'n.
Suku on siis hyvin käyttölinjainen.
Isänä pennuilla on saksalainen evm. uros Roulett
Rou on koko sydämmestään käyttökoira mutta ulkonäöltään näyttelyistä kiinnostuneella täydellinen löytö. Rou on Saksan, Suomen, Ruotsin, Englannin ja Venäjän virtuaalinen muotovalio. Rou on myös kanakoirakokeista käyttövalio ja mejästä jälkivalio. Käytökseltään tämä kahden vuoden ikäinen nuorukainen on mitä ihanin. Rou on sosiaalinen, se rakastaa ihmisiä ja muita koiria. Ei rähise muiden urostenkaan kanssa vaan kaikki ovat kavereita. Rou ei ole arka vaan oikeastaan tyhmänrohkea, mitään ei pelätä ja kaikki pitää tutkia.
Varaukset 3/3-4
Batter, yksityinen - sijoitusuros Lintuhaukun Viiriäinen
Kettu, Joy Vision - narttu Lintuhaukun Kiiruna
jää kotio, skp Lintuhaukun Pyy
Lues nämä ennen kun edes haaveilet.
Pentua ei saa myydä eteenpäin ilman lupaani, voin haluta ottaa kasvattini takaisin. Kasvattini ei myöskään saa hukkua virtuaaliavaruuteen. Kasvattajaksi pitää merkitä Veera, Jääkyynel muistakaas linkitys. Haluan kuulla kuulumisia, tykkään erittäin paljon siitä että kasvattajaan pidetään yhteyttä, en kuitenkaan ota kasvattiani heti pois jos kuulumisia ei kuulu. Haluan kuulla kaikenlaisia kuulumisia, miten kotona ja kisoissa on mennyt, onko pentu suunnitelmia yms. Otan kasvattini pois jos en kuule kuulumisia pitkään aikaan, olet "kuollut" etkä vastaa viesteihini, en näe koiraa kisoissa etkä päivitä muutenkaan sivuja. Pentuja ei saa teettää kasvatillani ilman lupaa. Jos kasvattiania aikoo käyttää jalostukseen, se pitäisi saada jostain lajista valioksi tai sitten sen pitäisi olla kerännyt monia voittajatitteleitä. Omat virtuaalikoirani elävät 1-2oikeaa vuotta. En vaadi että pennun pitää elää näin kauan/vähän, saat itse päättää ikääntymisen. Haluan kuulla kun kasvattini kuolee tai kun sitä suunnitellaan lopettaa. Kannattaa tavuttaa vielä tämän sivun alku lävitse.
Saksanseisojia
Emänä toimii -06 vuodelta oleva kasvattini vJM-06 vJM-07 vJM-08 vFIN JVA K.JK Ceda eli Ceda.
Ceda on rauhallinen mutta kuitenkin aina valmis tekemään. Pentuna ollut arka, nykyään reipas ja rohkea. Ei mikään suuri näyttelytähti, mutta on näyttelyistä napannut ROP'n ja VSP'n, myös yksi SERTi löytyy. Kolmelta vuodelta peräkkäin virtuaalinen jäljestämismestari (-06, -07, -08). Kanakoirakokeista puuttuu yksi VOI1'n.
Cedan vanhemmat ovat olleet kovia metsästyskoiria, eivät ole kuitenkaan kokeissa käyneet. Vanhemmat ovat olleet virtuaalimaailmassa mutta nyt kuolleet.
Cedan siskolta puuttuu SERTF kanakoirakokeista valioitumisesta. Kolme muuta sisarusta on valioitunut kanakoirakokeista. Cedan veli on mejävalio ja sen yksi sisko on saanut mejästä AVO1'n.
Suku on siis hyvin käyttölinjainen.
Isänä pennuilla on saksalainen evm. uros Roulett
Rou on koko sydämmestään käyttökoira mutta ulkonäöltään näyttelyistä kiinnostuneella täydellinen löytö. Rou on Saksan, Suomen, Ruotsin, Englannin ja Venäjän virtuaalinen muotovalio. Rou on myös kanakoirakokeista käyttövalio ja mejästä jälkivalio. Käytökseltään tämä kahden vuoden ikäinen nuorukainen on mitä ihanin. Rou on sosiaalinen, se rakastaa ihmisiä ja muita koiria. Ei rähise muiden urostenkaan kanssa vaan kaikki ovat kavereita. Rou ei ole arka vaan oikeastaan tyhmänrohkea, mitään ei pelätä ja kaikki pitää tutkia.
Varaukset 3/3-4
Batter, yksityinen - sijoitusuros Lintuhaukun Viiriäinen
Kettu, Joy Vision - narttu Lintuhaukun Kiiruna
jää kotio, skp Lintuhaukun Pyy
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Lintuhaukun saksanseisojia
Eikö ketään kiinnosta oma saksanseisoja?
-
Kettu
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1783
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
- Viesti:
Re: Lintuhaukun saksanseisojia
Nojaa. Muuten olisi lähtenyt varaus, mutta myyntiehdot eivät muutamasta kohtaa miellyttäneet:
Haluaisin (kun ei ole sijoituskoira kyseessä) päättää mielelläni oman koirani jalostuskäytöstä aivan itse.Haluan kuulla erittäin paljon kuulumisia --- Pentuja ei saa teettää kasvatillani ilman lupaa.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Lintuhaukun saksanseisojia
Tuolla nyt lähinnä ajan sitä takaa, että haluan kuulla kun on aikeissa pennut teettää ja vähän "vaikuttaa" pentue kokoon (jos on muilla sisaruksilla tulossa pentuja). Ja kuulumisia käyn itse kyselemässä, jos niitä ei kuulu mielestäni "riittävän usein". Kuulumisia pari kertaa puolessa vuodessa olis sellanen sopiva määrä (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
nyt olisi tarjolla myös basset houndeja, kuvat mahdollista saada mukaan.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Tarkistan vielä, ettei multa ole joku tieto menny ohi silmien: Nöjjöllä ei siis ole aikaisempia pentueita? :D
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
tekisi mieli molempia koiria, mutta katsotaan.
Tarjous basset houndista
menisi Petite's kenneliin (linkki alla) ja sukupuolella ei ole väliä. Sijoitus koira kelpaisi myös hyvin, koska itse en ole ajatellut jalostuskoiraa. Kisautus olisi mejä, agility, toko, BH ja näyttelyt. Jos saadaan toimintaan niin ajokokeisiin pääsisi myös. Flyball&koiratanssi aina silloin tällöin. Aikaisempaa kokemusta ei ole missään muodossa houndista joten täysin uusi ja vieras rotu minulle =)
Jos haluat välttämättä katsoa kisautusta niin YD All In tuolla sivuilla on yksi alusta asti oma koirani. Muutamalla on päivittämättä sivuja, koska uusi ulkoasu on vaihtumassa jokaiselle sivulle.
Kuvia ei ole joten jos sulta saisi kuvat mukaan. Mikään näyttely tähti ei tarvitse olla. Tulen sitä silti kehään viemään vaikka tulokset olisi H-EH.
harkitsen tuota saksanseisojaa. Acorn kenneliin mahtuis kyllä, mut kaer kokeet on tällä hetkellä NUO/AVO osalta täys eli heti ei sinne pääsis :(
Tarjous basset houndista
menisi Petite's kenneliin (linkki alla) ja sukupuolella ei ole väliä. Sijoitus koira kelpaisi myös hyvin, koska itse en ole ajatellut jalostuskoiraa. Kisautus olisi mejä, agility, toko, BH ja näyttelyt. Jos saadaan toimintaan niin ajokokeisiin pääsisi myös. Flyball&koiratanssi aina silloin tällöin. Aikaisempaa kokemusta ei ole missään muodossa houndista joten täysin uusi ja vieras rotu minulle =)
Jos haluat välttämättä katsoa kisautusta niin YD All In tuolla sivuilla on yksi alusta asti oma koirani. Muutamalla on päivittämättä sivuja, koska uusi ulkoasu on vaihtumassa jokaiselle sivulle.
Kuvia ei ole joten jos sulta saisi kuvat mukaan. Mikään näyttely tähti ei tarvitse olla. Tulen sitä silti kehään viemään vaikka tulokset olisi H-EH.
harkitsen tuota saksanseisojaa. Acorn kenneliin mahtuis kyllä, mut kaer kokeet on tällä hetkellä NUO/AVO osalta täys eli heti ei sinne pääsis :(
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Nath, Nöjjöllä ei ole aikaisempia pentueita enkä välttämättä aijjo pennuttaa sitä edes uudestaan (: Jos tähän Nöjjön pentueeseen tulee kysyntää enemmän kuin tuo kolme (mitä epäilen), niin syntyy neljä pentua.
Jenna, kyllä sulle mielelläni vaikka molemmat antaisin ;) Saat siis tuon basset hound sijoituspupelon. Eihän sitä nyt heti tartte kisakentille lähteä, voihan pentu kotona kasvella, että kerkiät treenaamaan riittävästi kisoja varten. Laittelen sulle varauksen tohon Nöjjön pentueeseen, jos et siitä halua pentua niin kyllä voin sut siirtää Lindynkin pentueeseen varaajaksi. Basset houndit ovat ihania ja veikeitä kavereita, niissä on aika paljon yllätyksiä. Tässä saa hyvää kokemusta tälläisestä lylleröstä.
Kuvia voit katsella täältä ja täältä ja saat päättää pennun sukupuolen, ihan sama mulle kumpaa sukupuolta sijoituspentu on (: Siä on muutama basset hound minkä kuvia en anna, koska tiedän varmaksi, että niiden kasvattaja/omistaja ei anna koiriensa kuvia virtuaalikenneliin.
Jenna, kyllä sulle mielelläni vaikka molemmat antaisin ;) Saat siis tuon basset hound sijoituspupelon. Eihän sitä nyt heti tartte kisakentille lähteä, voihan pentu kotona kasvella, että kerkiät treenaamaan riittävästi kisoja varten. Laittelen sulle varauksen tohon Nöjjön pentueeseen, jos et siitä halua pentua niin kyllä voin sut siirtää Lindynkin pentueeseen varaajaksi. Basset houndit ovat ihania ja veikeitä kavereita, niissä on aika paljon yllätyksiä. Tässä saa hyvää kokemusta tälläisestä lylleröstä.
Kuvia voit katsella täältä ja täältä ja saat päättää pennun sukupuolen, ihan sama mulle kumpaa sukupuolta sijoituspentu on (: Siä on muutama basset hound minkä kuvia en anna, koska tiedän varmaksi, että niiden kasvattaja/omistaja ei anna koiriensa kuvia virtuaalikenneliin.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Mihinköhän saumaan uskaltasin nyt laittaa Tituksen pentueen :D. Tämän pentueen varaajat varmaan kattavat koo loppuvuoden, ja seuraavankin ;DD. Harmi ettei mulla ole hyviä kuvia eikä tilaa, muuten uusi seisoja ois voinut olla aika kiva.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Pistin YV:llä kuvan! :D päätös oli kyllä hankala!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Mona, Ainahan yksi pieni seisoja mahtuu porukkaan :D Sais tähän edes niitä varaajia, niin vois kattaa tän vuoden (x
Jenna, Saat sen koiran kuvan/kuvat (:
Jenna, Saat sen koiran kuvan/kuvat (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
nostellaan
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Aaarh, varaa mulle bassu :D Mietin kauan, että viittinkö ottaa vai enkö viitti, mutta otetaas nyt sitte, sehän kuitenki on vähän niinkus tyhjänpanttina sen ajan, että on tarpeeksi vanha kisakentille :'3
Varmaan tiedätkin tämän tavanomaisen löpinän, eli lapsukainen pääsisi Helluvaan kasvamaan ja kisaamaan sekä näyttö-, että käyttöpuolella. Jalostushommeleita pitää katsella myöhemmin, kun näkee kuinka tuo suku alkaa yleistyä. Pentu saisi Helluvasta kuitenkin pitkäaikaisen kodin, ainakin siihen saakka kunnes mulla lopahtaa into virtuaalihommiin (toivottavasti tämä ei tapahdu vielä pariin vuoteen).
Narttu olisi tällä kertaa kiva :) Kuvikis kaavailin tämän koiran sivuilla olevia kuvia, kun Nöjjö kerran on tricolor.
// Psst, käys tässä illempana kattomassa tuo Helluvan pentuetopic, teen bassupentueelle (näin muutaman päivän myöhässä ;P) tänään sivut.
Varmaan tiedätkin tämän tavanomaisen löpinän, eli lapsukainen pääsisi Helluvaan kasvamaan ja kisaamaan sekä näyttö-, että käyttöpuolella. Jalostushommeleita pitää katsella myöhemmin, kun näkee kuinka tuo suku alkaa yleistyä. Pentu saisi Helluvasta kuitenkin pitkäaikaisen kodin, ainakin siihen saakka kunnes mulla lopahtaa into virtuaalihommiin (toivottavasti tämä ei tapahdu vielä pariin vuoteen).
Narttu olisi tällä kertaa kiva :) Kuvikis kaavailin tämän koiran sivuilla olevia kuvia, kun Nöjjö kerran on tricolor.
// Psst, käys tässä illempana kattomassa tuo Helluvan pentuetopic, teen bassupentueelle (näin muutaman päivän myöhässä ;P) tänään sivut.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Kyllä sinulle Nath lähtee ehdottomasti pentu :D Todella nätin tytön olet valinnut, rakastuin aivan täysin <3 Tästä pentueesta tuleekin aika narttuvoittoinen, kaikki pennut tulevat olemaan narttuja. Pitääpäs vilkuilla se pentuetöpö.
Haittaisko teitä, jos nää pennut syntyis tooooosi lyhyellä varotusajalla eli ystävänpäivänä? Jos ei käy, niin sitten seuraava syntymäpäivä ehdotus olisi 2.3 tai 3.3. (: Nimi ehdotuksia?
Noh, kiinnostaisiko Jennaa tuo saksanseisoja? ;)
Haittaisko teitä, jos nää pennut syntyis tooooosi lyhyellä varotusajalla eli ystävänpäivänä? Jos ei käy, niin sitten seuraava syntymäpäivä ehdotus olisi 2.3 tai 3.3. (: Nimi ehdotuksia?
Noh, kiinnostaisiko Jennaa tuo saksanseisoja? ;)
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: basset houndeja & saksanseisojia
Ainakin mulle käy ystävänpäivä, jos meinasit bassuja! Ja nimet vois ehkä olla sen mukaisia rakkaudella ja draamalla höystettyjä? 