Sivu 3/3
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 12:30 pm
Kirjoittaja Pilvi
Peace sellsiltä haluaisin sivuja kohta puoliin. :)
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, synt. 21.3, peace sells!
Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 5:06 pm
Kirjoittaja Spiegel
Mitähän mä oikein olen säätänyt... Anteeksi kauheasti, ehdin näemmä pentuni käyttää BH-kokeessa, ennen kuin nämä edes syntyivät. >_< Onneksi kisapäivä on kuitenkin vasta ensi kuun alussa.