Sivu 3/6
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: La Helmi 14, 2009 8:13 am
Kirjoittaja mio
oi hienoa! milloin olet suunnitellut näitä syntyviksi? oon koko hiihtoloman sit pois koneelta, mut sen jälkeen taas menossa mukana. :---)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: La Helmi 14, 2009 9:16 am
Kirjoittaja lonny
Mymmelille yksi ? Kisaisin mahd. ahkerasti ja tulisi yksityiseks. (LIsää teksii myöhemmiin ku on aikaa )
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 5:51 pm
Kirjoittaja kirby
mio, vilkaisin kuviasi ja hyvältä näyttää (: pentue syntyy luultavasti maaliskuun alussa. Itsekin hiihtolomaa viettelen mutta satunnaisesti tulen koneelle tsekkaamaan viestit.
mym, sullekin pentu lähtee.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 12:52 pm
Kirjoittaja lonny
mulle sitten narttu pentu :D
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 7:37 pm
Kirjoittaja kirby
^ sselvä (:
Minulta on mahdollisuus saada nartun rakennekuvat, mikäli jollain ei sitten kuvia ole.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 9:18 pm
Kirjoittaja mio
nyt vaan sit nimiä odotellaan. :--)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 10:23 pm
Kirjoittaja lonny
vaihatko mym nimen lonnyyn kun vaihdoin nicciä ;D
Irkkulikka ; voit antaa mulle ne kuvat ku ei multa löydy ;D
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 8:38 am
Kirjoittaja kirby
ookei.
mio, nimien aihe mulla on jo valmiina, eli tästä tulee Passion- pentue ;--) Mutta kattokaas noita nimiä tuolta etusivulta.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 9:07 am
Kirjoittaja lonny
Cottongrass Peaceful Passion mulle :D
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 9:12 am
Kirjoittaja kirby
^ oolrait (:
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja mio
kivoi nimei! voisin varata vaikka tuon Cottongrass Dark Passion ja sukupuoleksi päätin nyt sitten uroksen. :--)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 10:05 pm
Kirjoittaja kirby
^ ai kiitos :--D mulla oli just niinku nimipää aika tyhjä... mutta varaan sulle ton.
Jos pentue syntyisi tässä kuun lopun tienoilla? niinku 21 päivä tai silleen?
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 10:43 pm
Kirjoittaja lonny
Käy mulle.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 12:26 pm
Kirjoittaja mio
käy, mutta saat multa sivuja kyllä vasta sen jälkeen.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 5:04 pm
Kirjoittaja kirby
Juu, eli pentue syntyy sitten 21 helmikuuta (: sivuilla ei ole kiire.
lonny, koitan muistaa kaivella sulle niitä kuvia. Tosin tällä koneella niitä kuvia ei ole.