Herkkusuu ei lopeta, se vain muuttaa webs.com:iin (www.herkkusuun.webs.com). Harlekiininarttu muuttaa sinne ja sille tulee valokuvat.
MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Sivuja! / Miruu (& Doris)
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Eikun muutoksia! ;)
Herkkusuu ei lopeta, se vain muuttaa webs.com:iin (www.herkkusuun.webs.com). Harlekiininarttu muuttaa sinne ja sille tulee valokuvat.

Herkkusuu ei lopeta, se vain muuttaa webs.com:iin (www.herkkusuun.webs.com). Harlekiininarttu muuttaa sinne ja sille tulee valokuvat.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
ÄÄÄÄH no arvaappa vaan meneekö mulla sekasin Miiru ja Mari ja kaikki!
:oops:
Eli unohda kaikki aikaisempi, mä kato sekotin Mariin, eihän sun koiras ole sij. vaan ihan oma.
Blaaaa, sama pää kesät ja talvet, ja väsymys teki taas osansa. ;D PAHOITTELUNI! :)
Eli unohda kaikki aikaisempi, mä kato sekotin Mariin, eihän sun koiras ole sij. vaan ihan oma.
Blaaaa, sama pää kesät ja talvet, ja väsymys teki taas osansa. ;D PAHOITTELUNI! :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Nimet lisäilty aloitusviestiin, varasin sieltä nyt itsellenikin nimen, koska uskoisin ottavani pentueesta myös ikioman kotiin.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Mun nartulle vois ottaa ton Be With Me. Kutsumanimeksi saatan laittaa Bellan, katsos. <3_<3
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Sulle se. =)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 433
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:02 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Jospa mulle tulisi sitten Be Yourself. :) Ajattelin nyt tänään tai huomenna aloitella piirtämistä, näytän kun kuva valmistuu.
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Jees =)
Mä lähen huomenna reissuun, tuun su-illalla/yöllä, ens viikolla koitan sitten saada syntymäaikaa jne teille tietoon :)
Hyvin mahollista että aika on ensi viikon loppupuolella.
Mä lähen huomenna reissuun, tuun su-illalla/yöllä, ens viikolla koitan sitten saada syntymäaikaa jne teille tietoon :)
Hyvin mahollista että aika on ensi viikon loppupuolella.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viestit: 293
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
- Paikkakunta: Kitee // Lemi
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Päätetään Yenn nimestä sitten kun tiedetään sukupuoli ;)
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Juu ja kyllä mun puolesta sä saat sen nimen päättää. :)
Mutta, kumpaa itse toivot? Mulla ei nyt itellä ainakaan tällä hetkellä ole mielessä jotakin
tiettyä koiraa jolle kuvat saada otettua/käyttöön kennelistä. Ootko sä miettiny tätä kuvapolitiikkaa ite yhtään?
Mutta, kumpaa itse toivot? Mulla ei nyt itellä ainakaan tällä hetkellä ole mielessä jotakin
tiettyä koiraa jolle kuvat saada otettua/käyttöön kennelistä. Ootko sä miettiny tätä kuvapolitiikkaa ite yhtään?
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viestit: 293
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
- Paikkakunta: Kitee // Lemi
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Mulle sitten musta uros, nimeltään Batman 
Yritän kysellä kuvia ulkomaisilta kenneleiltä tai sitten tuolta pyynnöt&tarjoukset -alueelta. Itse en jaksa nyt alkukesästä lähteä näyttelyihin kuvaamaan.
Yritän kysellä kuvia ulkomaisilta kenneleiltä tai sitten tuolta pyynnöt&tarjoukset -alueelta. Itse en jaksa nyt alkukesästä lähteä näyttelyihin kuvaamaan.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Jees. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Pentujen syntymäpäivä tulee olemaan 20.6.2009!
Ja ne joilla ei vielä kuvia ole niin ei hätää, laitelkaa mulle sivuja kun ehditte.
Ei mullakaan vielä 100% varmuutta ole mitkä kuvat pojalle tulee.
Asiasta kymmenenteen, pentueen isä Cevin on nyt myös tuore N MVA! =)
Ja ne joilla ei vielä kuvia ole niin ei hätää, laitelkaa mulle sivuja kun ehditte.
Ei mullakaan vielä 100% varmuutta ole mitkä kuvat pojalle tulee.
Asiasta kymmenenteen, pentueen isä Cevin on nyt myös tuore N MVA! =)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Hei, Yenn.. Ajattelin sitä Tiibetinmastiffi pentuetta...?
Koskas se olisi sitten? :>
Koskas se olisi sitten? :>
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Niinkuin sanoin, ilmoitan sulle sitten ;) En osaa vielä yhtään sanoa, pyrin siihen että minulla ei ole pentueita kokoajan,
koska kasvatustyöni on suht pienimuotoista. Mutta infoilen sulle heti kun tiedän, alan miettiä TM-pentuetta paremmin
tämän pentueen lähdettyä uusiin koteihin ja kun näen että kaikki pennut alkavat kisata tasaisesti jne. :)
koska kasvatustyöni on suht pienimuotoista. Mutta infoilen sulle heti kun tiedän, alan miettiä TM-pentuetta paremmin
tämän pentueen lähdettyä uusiin koteihin ja kun näen että kaikki pennut alkavat kisata tasaisesti jne. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viestit: 293
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
- Paikkakunta: Kitee // Lemi
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Tässä Perron sivut:
http://www.freewebs.com/nuuskuttajan/perro.htm
Kuvalupia olen kysynyt kahdesta kennelistä, vastauksia siis vielä odottelen ;)
http://www.freewebs.com/nuuskuttajan/perro.htm
Kuvalupia olen kysynyt kahdesta kennelistä, vastauksia siis vielä odottelen ;)







