Lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Yksi narttu palasi myyntiin
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Nosto, vielä suloinen narttu vailla kotia
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Nora
Kanada
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
Viesti:

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja Nora »

Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä. :roll: Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
Et hätt noch immer jot jejange.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Nora kirjoitti:Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä. :roll: Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
Kisanäyttöjen puuttuminen ei haittaa, voisin kyllä silti pennun sinulle myydä. Merkitsenkö sen sinulle varatuksi?
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Nora
Kanada
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
Viesti:

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja Nora »

No voit sä sen laittaakin, Pyörättömään on ilmeisesti huomenna tulossa yksi tuontikoira, yritän saada sen heti johonkin kisaan. + Rekisteröinti VFCI:hin ja lääkärintarkastus sille..:)

/ja kaikille muillekin koirille rekisteröinti & tarkastus.

//niin, ei sitä tuontikoiraa sitten tullukkaan. :( Mutta Rea on kotiutunut jo Pyörättömään. :)
Et hätt noch immer jot jejange.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Kuiskauksen Impedanssi -narttu vailla kotia!
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Nora
Kanada
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
Viesti:

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja Nora »

Haluisin ottaa senkin, mutta kun. Mulla on jo nyt kolme koiraa, enkä haluis hirveetä laumaa. :D
Juuh, Realle kuuluu hyvää, kisaaminenkin sujuu suht hyvin, tosin Tulella ehkä vähän paremmin. Ainakin agilityssä kisoja on tarjolla Tulelle enemmän kun Realle, kun tulin laittaneeksi säkäkorkeudeksi 42cm. Ois pitän laittaa 43cm, niin ois maxissa. :)
Et hätt noch immer jot jejange.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Kyllähän mielelläni myisin toisenkin koiran Pyörättömään, jos vain haluat Impedanssinkin :)
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Nosto.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Vastaa Viestiin