Lukkoon
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Yksi narttu palasi myyntiin
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Nosto, vielä suloinen narttu vailla kotia
-
Nora
- Kanada
- Viestit: 1352
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
- Viesti:
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä.
Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
Et hätt noch immer jot jejange.
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Kisanäyttöjen puuttuminen ei haittaa, voisin kyllä silti pennun sinulle myydä. Merkitsenkö sen sinulle varatuksi?Nora kirjoitti:Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä.Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
-
Nora
- Kanada
- Viestit: 1352
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
- Viesti:
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
No voit sä sen laittaakin, Pyörättömään on ilmeisesti huomenna tulossa yksi tuontikoira, yritän saada sen heti johonkin kisaan. + Rekisteröinti VFCI:hin ja lääkärintarkastus sille..:)
/ja kaikille muillekin koirille rekisteröinti & tarkastus.
//niin, ei sitä tuontikoiraa sitten tullukkaan. :( Mutta Rea on kotiutunut jo Pyörättömään. :)
/ja kaikille muillekin koirille rekisteröinti & tarkastus.
//niin, ei sitä tuontikoiraa sitten tullukkaan. :( Mutta Rea on kotiutunut jo Pyörättömään. :)
Et hätt noch immer jot jejange.
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Kuiskauksen Impedanssi -narttu vailla kotia!
-
Nora
- Kanada
- Viestit: 1352
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
- Viesti:
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Haluisin ottaa senkin, mutta kun. Mulla on jo nyt kolme koiraa, enkä haluis hirveetä laumaa. :D
Juuh, Realle kuuluu hyvää, kisaaminenkin sujuu suht hyvin, tosin Tulella ehkä vähän paremmin. Ainakin agilityssä kisoja on tarjolla Tulelle enemmän kun Realle, kun tulin laittaneeksi säkäkorkeudeksi 42cm. Ois pitän laittaa 43cm, niin ois maxissa. :)
Juuh, Realle kuuluu hyvää, kisaaminenkin sujuu suht hyvin, tosin Tulella ehkä vähän paremmin. Ainakin agilityssä kisoja on tarjolla Tulelle enemmän kun Realle, kun tulin laittaneeksi säkäkorkeudeksi 42cm. Ois pitän laittaa 43cm, niin ois maxissa. :)
Et hätt noch immer jot jejange.
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Kyllähän mielelläni myisin toisenkin koiran Pyörättömään, jos vain haluat Impedanssinkin :)
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm