Lukkoon
-
whisperer
- Nakkisotilas
Re: Espanjanvesikoiria - Narttu myynnissä
Yksi narttu palasi myyntiin
-
whisperer
- Nakkisotilas
Nosto, vielä suloinen narttu vailla kotia
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä.
Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
Tuossa kuitenkin osoite, jos haluat käydä kurkkaamassa... :)
--> Pyörätön
--> Pyörätön
Et hätt noch immer jot jejange.
-
whisperer
- Nakkisotilas
Kisanäyttöjen puuttuminen ei haittaa, voisin kyllä silti pennun sinulle myydä. Merkitsenkö sen sinulle varatuksi?Nora kirjoitti:Minulla on perrokennel, mutta koiria ei ole vielä tullut, itse kun olen surkea noiden nimien ja luonteiden kanssa, niin ne ei tule ensimmäisenä.Periaatteessa voisin ottaa, mutta kun kisanäyttöjä ei ole...niin ja kennel on ihan uusi... Eikä mulla ole kuvia. Paitsi jostain näytteystä voi käydä räpsimässä, mutta pääsen vasta loppukuusta..Joten ei oikein onnistu. Tietysti, jos suostut niin voisin ottaakkin..Äh, en mä tiedä...
--> Pyörätön
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
No voit sä sen laittaakin, Pyörättömään on ilmeisesti huomenna tulossa yksi tuontikoira, yritän saada sen heti johonkin kisaan. + Rekisteröinti VFCI:hin ja lääkärintarkastus sille..:)
/ja kaikille muillekin koirille rekisteröinti & tarkastus.
//niin, ei sitä tuontikoiraa sitten tullukkaan. :( Mutta Rea on kotiutunut jo Pyörättömään. :)
/ja kaikille muillekin koirille rekisteröinti & tarkastus.
//niin, ei sitä tuontikoiraa sitten tullukkaan. :( Mutta Rea on kotiutunut jo Pyörättömään. :)
-
whisperer
- Nakkisotilas
Kuiskauksen Impedanssi -narttu vailla kotia!
-
Nora
- Kanada
- Viesti:
Haluisin ottaa senkin, mutta kun. Mulla on jo nyt kolme koiraa, enkä haluis hirveetä laumaa. :D
Juuh, Realle kuuluu hyvää, kisaaminenkin sujuu suht hyvin, tosin Tulella ehkä vähän paremmin. Ainakin agilityssä kisoja on tarjolla Tulelle enemmän kun Realle, kun tulin laittaneeksi säkäkorkeudeksi 42cm. Ois pitän laittaa 43cm, niin ois maxissa. :)
Juuh, Realle kuuluu hyvää, kisaaminenkin sujuu suht hyvin, tosin Tulella ehkä vähän paremmin. Ainakin agilityssä kisoja on tarjolla Tulelle enemmän kun Realle, kun tulin laittaneeksi säkäkorkeudeksi 42cm. Ois pitän laittaa 43cm, niin ois maxissa. :)
-
whisperer
- Nakkisotilas
Kyllähän mielelläni myisin toisenkin koiran Pyörättömään, jos vain haluat Impedanssinkin :)
-
whisperer
- Nakkisotilas