Lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Lukkoon

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Kaikki myyty, onnea ja menestystä pentujen ostajille!

Viimein Vaalean Kuiskauksen kasvattajanimen alle syntyi espanjanvesikoirapentue (tosin yksi pennuista sai emän omistajan kasvattajanimen...).

Lyhyesti:
Isänä TuhkanKuuran Appaloosa, niin näyttelyissä kuin hakukokeissakin menestynyt komistus.

Emänä Mi Migaja, sekin SERTejä saanut ja Bh-kokeen hyväksytysti suorittanut sekä erinomaisella luonteella siunattu yksilö.

Pennut syntyivät hieman myöhässä 12.5.2009. Pentuja syntyi yhteensä neljä kappaletta.

Myydyt:
1. whisperer (uros) - Kuiskauksen Induktanssi
2. Jinx (uros) - Wolfpack Hobgoblin
3. Juulia (uros) - Kuiskauksen Konduktanssi
5. Nora (narttu) - Kuiskauksen Reaktanssi
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja juulia »

Jep, haluan edelleen todellakin tällaisen pennun! Perrot on vaan niin se mun rotu.

Pentu menee Juulian yksityisiin, vielä täysin sivuttomaan "kenneliin". Mulla on tällä hetkellä jo yksi espanjanvesikoiranarttu, Tiera, jolla ei kummemmin ole vielä kisattu, eikä sen sivutkaan ole ajan tasalla. Annan sen sivuja sitten myöhemmin, kun siellä on tulokset ja muut. Mutta kisanäyttöä kuitenkin on, edellisestä kennelistäni, Geewasista: tässä.

Mulla on jo joitain perrokuvia, mutta tutkin vielä niitä että saisin selville niiden sukupuolen. Eli en vielä tarkkaan tiedä, mitä sukupuolta olevan pennun haluan, mutta kuvia siis on vielä. Voin näyttää ne kun lataan ne ensin omaan albumiini. =)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Merkitsen yhden pennun sitten varatuksi sinulle :)
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Olisin kiinnostunut ottamaan pennun Hallavahukan tiloihin. Sukupuolesta en osaa ihan vielä sanoa, että kumpi, mutta lupaan ilmoittaa ajoissa.

Kasvattisi kanssa aloitettaisiin näyttelyt ja agility sekä BH-koe suoritettaisiin myös. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Varga kirjoitti:Olisin kiinnostunut ottamaan pennun Hallavahukan tiloihin. Sukupuolesta en osaa ihan vielä sanoa, että kumpi, mutta lupaan ilmoittaa ajoissa.

Kasvattisi kanssa aloitettaisiin näyttelyt ja agility sekä BH-koe suoritettaisiin myös. :)
Laitetaanpa sitten sinullekin yksi varatuksi. :)
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mulla on nyt kennel toisen koiran sivuja ja kasvatus-linkkiä vaille valmis, tässä. Näät minne pentu pääsee majailemaan. :-) Otan nyt tästä sitten urosta, en muista olenko jo asiasta maininnut. ;D Pennulle tulee joko oman koirani (http://www.petsie.fi/pet.php?petid=58499) kuvat tai sitten yhdet muut, jotka pidän vielä salassa... Alunperin oli tarkoitus olla antamatta oman koirani kuvia minnekään, mutta kattelen nyt vielä.
/ai niin joo, eihän pentu saakaan Voiton kuvia, ellei kestä jotain 7 kk ennen kun pentue syntyy, kun Voittohan on vasta 7kk ja 14kk on esim. PE-kokeisiin ikärajana. :-D Joten jonkun muun kuvat saa pentu.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Päädyin urokseen. :)

P.S. Olisi muuten mukava tietää millä kirjaimella pentueen nimet alkavat ja ovatko ne millä kielellä. Ihan vain lempinimeä varten kyselen, kun alan pikkuhiljaa sivua tekemään. ^^
Entinen Varga

Chirana & Illusian
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Varga kirjoitti:Päädyin urokseen. :)

P.S. Olisi muuten mukava tietää millä kirjaimella pentueen nimet alkavat ja ovatko ne millä kielellä. Ihan vain lempinimeä varten kyselen, kun alan pikkuhiljaa sivua tekemään. ^^
Merkitsen molemmille uroksen.

Pennut myöhästyvät valitettavasti pari viikkoa kiireidemme takia. Pennut syntyvät luultavasti 17.5. tienoilla. Nimiä emme ole vielä ehtineet yhtään mittimään. Emme ole harrastaneet tietyllä kirjaimella alkavia pentueita ja tällekin pentueelle tulee joku teema, mutta en vielä osaa sanoa mikä. Kieltäkään ei ole vielä päätetty.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
make 12
Alkupalat
Viestit: 1
Liittynyt: To Touko 07, 2009 7:52 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja make 12 »

Vieläkös olis pentuja jäljellä?
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria

Viesti Kirjoittaja whisperer »

make 12 kirjoitti:Vieläkös olis pentuja jäljellä?
Veilä ehtii varaamaan viimeisen.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria - Syntynnet 12.5.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Jos vielä mahdollista vaihtaa sukupuolta niin ottaisin mielummin sittenkin nartun ! Ja eniten pidän nimestä Kuiskauksen Reaktanssi :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria - Syntynnet 12.5.

Viesti Kirjoittaja juulia »

Kuiskauksen Konduktanssi olis mulle mieleisin nimi. :-)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria - Syntynnet 12.5.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Varga kirjoitti:Jos vielä mahdollista vaihtaa sukupuolta niin ottaisin mielummin sittenkin nartun ! Ja eniten pidän nimestä Kuiskauksen Reaktanssi :)
whisperer ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
whisperer
Nakkisotilas
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria - Syntynnet 12.5.

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Varga, voit vielä vahtaa narttuun. Merkitsen sitten nimet pennuille.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt niitä saa varata: Espanjanvesikoiria - Syntynnet 12.5.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kuiskauksen Reaktanssi eli Rea esittäytyy. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin