Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI
Huomenna saan varmaan sivut valmiiksi. Pääsin nyt koneelle, enkä yötä myöten jaksa tehdä. Edittaan tähän sitten.
Taukoa virtuaalipuuhista
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI
Neron sivut. Lähettelin viikonloppuna lupa kyselyitä ja yksi tärppäsi ;)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI
Sivut ovat kuvia/kuvaa vaille valmis. Varmaan väritän piirustuksen ja otan sen käyttöön, jos ei muuten kuvia löydy.
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI
Neron sivut on hyvät, ja hienot kuvat :)
Eppy: Juu piirros kuvat käy vallan mainiosti :)
Eppy: Juu piirros kuvat käy vallan mainiosti :)
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI
SIVUJA nyt pikkuhiljaa niiltäkin ketkä oli reissussa.
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
Tässä olisi sivut.
Pidän nyt taukoa virtuaalipuuhista, koska on leirejä, mökkeilyä ja matkustelua. Sivut ovat väliaikaiset niin pitkään kunnes saan Meowyinsin rakennettua tässä kesällä (kunhan tulee hiljaisempaa). Piirrustuksen väritys on mitä on, kun piti itse ruveta värkkäämään :--D.
Pidän nyt taukoa virtuaalipuuhista, koska on leirejä, mökkeilyä ja matkustelua. Sivut ovat väliaikaiset niin pitkään kunnes saan Meowyinsin rakennettua tässä kesällä (kunhan tulee hiljaisempaa). Piirrustuksen väritys on mitä on, kun piti itse ruveta värkkäämään :--D.
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
Juu nuo sivut on oikein hyvät :) Onko pennulle muuten ollenkaan kutsumanimeä? :P
Hyvä kun ilmotit ni ei tarvi ihmetellä et miks koiran kanssa ei tapau mitään :)
Hyvä kun ilmotit ni ei tarvi ihmetellä et miks koiran kanssa ei tapau mitään :)
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
Kutsumanimeksi tulee Rona. En osannut eilen päättää, pääasia oli että saan sivut tänne näytille, ettei enempää huutia tule :D
Ilmoittelen sitten myöhemmin meowyinsin osoitteen.
Ilmoittelen sitten myöhemmin meowyinsin osoitteen.
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
Okei. Hieno homma :)
