Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Lähetetty: Ma Kesä 29, 2009 11:57 am
Njää, ehkä miusta ei kuitenkaan ole tän pennun holhoojaksi, en tiedä. >: Kun sivujakin on niin vaikea ja tehdä ja niin. Muttaah, sanos nyt, luovutatko sinä tämän minulle vaikka olenkin tämmöinen . . . typerys ja kokematon?