Sivu 3/3

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Lähetetty: Ma Kesä 29, 2009 11:57 am
Kirjoittaja Odea
Njää, ehkä miusta ei kuitenkaan ole tän pennun holhoojaksi, en tiedä. >: Kun sivujakin on niin vaikea ja tehdä ja niin. Muttaah, sanos nyt, luovutatko sinä tämän minulle vaikka olenkin tämmöinen . . . typerys ja kokematon?

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Lähetetty: Ti Kesä 30, 2009 12:38 am
Kirjoittaja Vinta
Luovutan kyllä pennun sinulle jos sen todellakin tahdot. Voidaan vaikka ihan kokeilla ensiksi miten tämä lähtee käyntiin ja jos homma ei suju niin etsin kyllä pojalle uuden kodin. Mitäs sanot ? :>