Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Oolrait ;:D Tässä esittäytyy Nappi :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
^ Ihana pentuesivu <3_<3 Sitä mulla vaan että mitkähän seuraavista kuvista kannattaisi ottaa?
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg
http://zorrazo.cc/img/vivaseisoo.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/buffy.jpg
http://zorrazo.cc/img/doompatrol.jpg
http://zorrazo.cc/img/jive.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/champagne.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg
http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg
http://zorrazo.cc/img/vivaseisoo.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/buffy.jpg
http://zorrazo.cc/img/doompatrol.jpg
http://zorrazo.cc/img/jive.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/champagne.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg
http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Mun mielestä nämä on parhaimmat:
http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg (ihana väri tällä!)
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg
Kannattaa kysyä joltain tuomarilta mikä hänen mielestään on paras. :) Olen meinaan huomannut, että ei mene mun ja tuomareiden mielipiteet aina ihan yksiin.
http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg (ihana väri tällä!)
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg
Kannattaa kysyä joltain tuomarilta mikä hänen mielestään on paras. :) Olen meinaan huomannut, että ei mene mun ja tuomareiden mielipiteet aina ihan yksiin.
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Multa piakkoin sivuja.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Täältäpäin on myös tulossa pian sivuja, mulla on vain teknisiä ongelmia niin vähän viivästyy ;)
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Selvä juttu :)
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Tässä olisi Debesis Don't Surrender, meidän Lyyli-leidi! Anteeksi kun kuvat uupuu, yritän latailla mahdollisimman pian!
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Kiitos sivuista! :) Kasvattajaksi voi muuten laittaa pelkän Debesisin.
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Juups :-)
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Spyrolta sitten enää sivuja odottelen. :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Enhän minäkään vielä sivuja ole tehnyt :D mut joo, teen pian kunhan saisin ne kuvatkin valituksi niin ei tarvi niiden kanssa ränätä enää.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Oho, lol :---D oon aika puusilmä, mut ei kyl mitään uutta mulle.
Ei niillä sivuilla nyt mikään aivan hirveä kiire ole, kunhan vaikka tämän kuun aikana vielä saisitte ne minulle annettua.
Ei niillä sivuilla nyt mikään aivan hirveä kiire ole, kunhan vaikka tämän kuun aikana vielä saisitte ne minulle annettua.
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Mä voin luvata tän kuun aikana sivut ihan hyvin :) Ehkä jopa huomenna saan aikaiseksi jotain, mulla kun on nyt tuo Oulun KV:n kuvien korjaus täydessä vauhdissa, niin muuhun ei oikein ole jäänyt nyt aikaa, mutta saan kuitenkin sivut tehtyä.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
OK, hieno juttu. :)
