Comdamin kelpiet SYNTYNEET!
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
^ Ohhoh, kylläpä nyt alkaa tämä kelpojen laatu kasvaa, meikäläisten pikkupenikat aloittelevat hyvään malliin! Hienoa, kiitoksia kuulumisista. remiä odotellaan yhä.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!
Onnittelut Konnalle hienosta menestyksestä! Hienoa, että kaikki pennut ovat päässeet näin aktiivisiin koteihin.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! REMI TÄNNE
Nyt Remi hohoiii!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä
EIKÄÄÄÄ. Oon miettiny kelpien ottoa niiiiin kauan. Meinasin jo kerran varata tästä pentueesta. Nyt toi uros olis sitten myynnissä ja aijaiajai. Mut ei mulla olis kuviakaan :<
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 12:33 pm
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä
Oih, austaliankelpieitä <3_<3 Jos kukaan muu ei ole hankkimassa tätä myynnissä olevaa pentua, niin mä oisin kyllä kiinnostunut! Kuvat tulisi mahdollisesti täältä, jos kellään ei ole sieltä vielä lupia. Uros tulisi Lelurumpaliin ja kisausnäyttöä voisin antaa vaikka Foxtrial'in Biancalta. Saisi erittäin aktiivista kisautusta ja päälajeina oisi agility, toko ja näyttelyt. Agilityvalioksi voisimme myös pyrkiä ja näyttelyihin niin usein kuin mahdollista. BH-koe suoritettaisiin ja sivulajeina mulla on yleensä paimennus, flyball ja koiratanssi. Jos mun sepustukset eivät vakuuttanut, niin toivottavasti tämä poika saa hyvän kodin jostain muualta! (:
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä
Pakko laittaa tarjousta! Eli pentu pääsisi asustamaan tulevaan bortsu/kelpiekenneliini, osoitteen voin antaa myöhemmin, kun kennel on valmis. Väliaikaisesti ottaisin pennun yksäriksi. Koiruli pääsisi kisaamisen makuun saman tien, ainoastaan agilityssä joutuisi hetken odottelemaan vuoroaan (mulla kisaa jo kolme koiraan MAXI I:ssä). Kisattaisiin aktiivisesti paimennuksessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä ja tottelevaisuudessa. Myös pelastuskoirakokeita, flyballia ja koiratanssia tultaisiin jossain välissä kokeilemaan (: Näyttelyissä haluaisin myös kovasti vierailla, mutta kuvalupia ei toistaiseksi löydy. Ajattelin kuitenkin tänään katsella vähän kelpiekenneleitä läpi ja pyydellä lupia. Eli kuvattomaksi poika ei jäisi! Jos haluatte kisanäyttöä, niin Redwickin koirilta saa varmaan jonkinlaisen käsityksen kisatahdista :>
Olisi kyllä huippujuttu, jos uskaltaisitte mulle pennun luvata!
Olisi kyllä huippujuttu, jos uskaltaisitte mulle pennun luvata!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4754
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä
Mutkis on muuttanut: http://www.karvaisetkaverit.net/sugarsugar/mutkis.htm
Kisoihin ollaan ilmottu, tuloksia odotellessa...
Kisoihin ollaan ilmottu, tuloksia odotellessa...
Keep your head high and your middle finger higher.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä
Kiitos Anni tiedosta! (:
Ja pentu lähtee tällä kertaa Beelle, olemme pahoillamme Vanda! (: Sivuja parin viikon kuluessa.
Ja pentu lähtee tällä kertaa Beelle, olemme pahoillamme Vanda! (: Sivuja parin viikon kuluessa.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET!
Ruuti! sivut vielä hieman kesken, kuvagalleriakin on tulossa
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET!
^ NO AWWWWWWW <3_<3 <3_<3 <3_<3 tämä taisi kertoakin jo kaiken..? : DD hyviin koteihin päässeet, hienoa! : )
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään


