Sivu 3/3

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!

Lähetetty: To Heinä 23, 2009 7:12 am
Kirjoittaja Ricea
^ Ohhoh, kylläpä nyt alkaa tämä kelpojen laatu kasvaa, meikäläisten pikkupenikat aloittelevat hyvään malliin! Hienoa, kiitoksia kuulumisista. remiä odotellaan yhä.

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!

Lähetetty: To Heinä 23, 2009 2:09 pm
Kirjoittaja Carlyon
Onnittelut Konnalle hienosta menestyksestä! Hienoa, että kaikki pennut ovat päässeet näin aktiivisiin koteihin.

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! REMI TÄNNE

Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 4:42 pm
Kirjoittaja Ricea
Nyt Remi hohoiii!

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä

Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 6:01 pm
Kirjoittaja Bee
EIKÄÄÄÄ. Oon miettiny kelpien ottoa niiiiin kauan. Meinasin jo kerran varata tästä pentueesta. Nyt toi uros olis sitten myynnissä ja aijaiajai. Mut ei mulla olis kuviakaan :<

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä

Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 8:40 pm
Kirjoittaja Olivia
Oih, austaliankelpieitä <3_<3 Jos kukaan muu ei ole hankkimassa tätä myynnissä olevaa pentua, niin mä oisin kyllä kiinnostunut! Kuvat tulisi mahdollisesti täältä, jos kellään ei ole sieltä vielä lupia. Uros tulisi Lelurumpaliin ja kisausnäyttöä voisin antaa vaikka Foxtrial'in Biancalta. Saisi erittäin aktiivista kisautusta ja päälajeina oisi agility, toko ja näyttelyt. Agilityvalioksi voisimme myös pyrkiä ja näyttelyihin niin usein kuin mahdollista. BH-koe suoritettaisiin ja sivulajeina mulla on yleensä paimennus, flyball ja koiratanssi. Jos mun sepustukset eivät vakuuttanut, niin toivottavasti tämä poika saa hyvän kodin jostain muualta! (:

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä

Lähetetty: La Elo 01, 2009 12:41 pm
Kirjoittaja Bee
Pakko laittaa tarjousta! Eli pentu pääsisi asustamaan tulevaan bortsu/kelpiekenneliini, osoitteen voin antaa myöhemmin, kun kennel on valmis. Väliaikaisesti ottaisin pennun yksäriksi. Koiruli pääsisi kisaamisen makuun saman tien, ainoastaan agilityssä joutuisi hetken odottelemaan vuoroaan (mulla kisaa jo kolme koiraan MAXI I:ssä). Kisattaisiin aktiivisesti paimennuksessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä ja tottelevaisuudessa. Myös pelastuskoirakokeita, flyballia ja koiratanssia tultaisiin jossain välissä kokeilemaan (: Näyttelyissä haluaisin myös kovasti vierailla, mutta kuvalupia ei toistaiseksi löydy. Ajattelin kuitenkin tänään katsella vähän kelpiekenneleitä läpi ja pyydellä lupia. Eli kuvattomaksi poika ei jäisi! Jos haluatte kisanäyttöä, niin Redwickin koirilta saa varmaan jonkinlaisen käsityksen kisatahdista :>

Olisi kyllä huippujuttu, jos uskaltaisitte mulle pennun luvata!

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä

Lähetetty: Su Elo 09, 2009 9:20 pm
Kirjoittaja Misu
Mutkis on muuttanut: http://www.karvaisetkaverit.net/sugarsugar/mutkis.htm

Kisoihin ollaan ilmottu, tuloksia odotellessa...

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Pentu myynnissä

Lähetetty: Ma Elo 10, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja Ricea
Kiitos Anni tiedosta! (:

Ja pentu lähtee tällä kertaa Beelle, olemme pahoillamme Vanda! (: Sivuja parin viikon kuluessa.

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET!

Lähetetty: Ma Elo 10, 2009 6:38 pm
Kirjoittaja Bee
Ruuti! sivut vielä hieman kesken, kuvagalleriakin on tulossa

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET!

Lähetetty: Ti Elo 11, 2009 9:53 am
Kirjoittaja Ricea
^ NO AWWWWWWW <3_<3 <3_<3 <3_<3 tämä taisi kertoakin jo kaiken..? : DD hyviin koteihin päässeet, hienoa! : )