Kairankuiskeen lopettaa SIVUJA!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Elina
Analysaattori
Viesti:

Re: Kairankuiskeen lopettaa SIVUJA! Pari koiraakin vielä löytyy

Viesti Kirjoittaja Elina »

Peppi: Kyllä siltä ne sivutki vielä tulee (:

Vera: Kiitos!

Jael: Ikävä kyllä se on jo mennyt Jacyalle, unohdin vain päivittää sen tuonne viestiin.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Multa on tulossa sivuja tässä joskus, kun saatiin nyt se uusi ulkoasu koodattuna. :D Noita kisoja on vaan turhauttavaa käännellä "oikein päin" (haluan kisat aina vanhimmasta uusimpaan), mutta kyllä sää ne sivut vielä saat! Millan (nykyään Bella) kanssa käytiin hakemassa tokosta jo yksi ykkönen, vaikka en sivuja olekkaan vielä tehnyt.

edit // Figo.
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mä voisin kyllä ottaa Sodaan ton Avena Ensimmäisen Kaiken Ottaan. Käytäisiin ainakin näyttelyissä, agilityssä ja tokossa. Kysellä saa enemmänkin :)
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ei Milla vaihtanutkaan nimeään Bellaksi. Tyttö on suorittanut jo PAKK:n hyväksytysti. Sivut tässä. :) Mikä Millan tuontimaa on?

Kaikkien kolmen sivut oletkin nyt sitten saanut, mutta Juju muuttaa tuonne samaan osoitteeseen, mutta ilmoittelen siitä sitten yksityisiviestillä. Figon sivut olen laittanut edellisessä viestissäni.
loveholic
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja loveholic »

Xtra Yawning GSD to Kk kiinnostais kovasti ekaksi sakemanniksi. =) Tulisi yksityiseksi kunnes saan Tirathin täysin valmiiksi. Sivunäyttönä tämä ja kisanäyttöä 1 2 3. Kisanäyttöihin on merkitty vain merkittävimmät tulokset, että 2 ensimmäisellä on kyllä kisattu enemmänkin. (8
Riolla kisattaisiin tokoa, näyttelyitä, PK'ta ja paimennusta. Riolle tekisin myös mielelläni tulevaisuudessa joskus yhden pentueen, mikäli mahdollista?
Elina
Analysaattori
Viesti:

Susityttö: Kiitos sivuista! (: En ole ajatellu ku ite vain keksin sen. Mutta Espanja vois olla ihan hyvä tuontimaa, koska nimi on espanjaksi, jos nyt jonkun maan sinne haluat. :mrgreen:

Wilmeliini: Sinna on mennyt jo Veralle ja sillä on uudet sivutkin. (:

Loveholic: Pitää kysellä vielä Pehkon mielipidettä asiaan, kun on sen kasvatti. Voit kysyä sitä itse tai sitten mie voin kysyä. Siinä tapauksessa voi kestää hetken.

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
loveholic
Nakkisotilas

Kysy sä vaan, mulla ei oo kiirettä. (=
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mielellään ei pentuja Riolle, se on niin yleisestä suvusta (virtuaalisakujen toiseksi yleisintä sukulinjaa), että en suosittelis yhtään enää lisäämään jälkeläismäärää noista ton koiran takanaolevista yhdistelmistä.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Elina kirjoitti:Wilmeliini: Sinna on mennyt jo Veralle ja sillä on uudet sivutkin. (:
Selvä :)
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
loveholic
Nakkisotilas

Pehko kirjoitti:Mielellään ei pentuja Riolle, se on niin yleisestä suvusta (virtuaalisakujen toiseksi yleisintä sukulinjaa), että en suosittelis yhtään enää lisäämään jälkeläismäärää noista ton koiran takanaolevista yhdistelmistä.
Selvä, käy hyvin. =) Mitenkäs kelpaako mun tarjoama koti pojalle?
cocoa
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Jos tuolle apso kasvatilleni ei löydy kotia niin laitatko siitä mulle yksärillä tietoa niin otan sen itselleni.
Elina
Analysaattori
Viesti:

^Mie pidän senkin sittenki itselläni. Kuten ehkä huomaat niin tuloksiakin on tullu (; Tätä menoa siitä tulee agilityvalio ennen ku se saa muista lajeista yhtään kunnon tulosta. :mrgreen:

cocoa
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok hienoa! :)

olenkin kattonut että teille on alkanut tulla noita hienoja tuloksia!
mulla on vähän sama tilanne yhtäkkiä alko koirille tulla kumia ja I-tuloksia tokosta.. nyt jo kaks kisaa tokossa voittajaluokassa ja agilityssä kokoajan jotain nousijoita :D

Onnea teille jatkoon!!
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

Awww, oon kyl niin ihastunu pommeihin, ja tuo Joy on ihan vallaton tapaus &.& Mulla on kyllä minejä jo liikaakin (6kpl :roll:) mut mut, jos kisais flyball:is ja koiratanssissa, maastoesteillä ja pelastuksessakin näyttelyitten lisäksi :mrgreen: Ääähh, mun pitää kyllä miettii mahtuisko se yksityisiini ja suostuisiksä Joyn mulle myymään, kun mulle on nyt tulossa mäykky ja nöffikin :P Kisanäyttönä vaikkapa Rody ja olen kyllä tyytyväinen myös Azon vielä pieniin tuloksiin, mutta siihen nähden että vasta syntyi niin olen hurjan tyytyväinen!

//Ja sit siitä japsista mitä olin ehkä ottamassa, niin sainkin jo sen mitä silloin ihan aluksi kysyin, joten sen takia jäi tällä kertaa sulta ottamatta :(
/// Oho, Joy onkin jo mini kakkosessa :o Kyl se sit agiinki mahtuis :P
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Indi
Ei riitä.

Re: Kairankuiskeen lopettaa SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Indi »

UP:pia, et oo tainnu huomata mun viestiä vai?? :mrgreen: