Kairankuiskeen lopettaa SIVUJA!
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Kairankuiskeen lopettaa SIVUJA!
Lähes kaikki koirat on nyt etsimässä uutta, aktiivista ja mieluummin pysyvää kotia. Osa koirista lähtee vihreämmille niityille kirmailemaan, mutta suuri osa on myynnissä kuvineen. Kasvattajilla on etuoikeus ottaa koira itselleen ja päättää sen kohtalosta. Jätän itselleni vain muutaman koiran, joiden kanssa katselen, miten käy, häviänkö koko virtuaalitouhuista.
Suomenlapinkoirat - Kaikille kuvat mukaan.
u. vPVA BH VK1 HK3 TK2 Deattan Suden Suru - jää sittenkin itelle
u. BH Vk1 Joikutassun Gaskanšatta - Satmille
n. BH TK2 VK2 JK3 vPVA vFIN KVA RH-E Joiku Beatnatsuoidni -Satmille
Lhasa apsot
n. Mi Bella Doncella (mahdollisuus saada hyvä jalostuskoira, kuvat mukaan) - Susityttö
Pomeranianit
u. vTVA vKTVA vAVA KANS & FIN & DK & N & LT & KRE & AM & SWE MVA vNW-08 vLTW-08 vBELW-08 vSWEW-08 vKREW-08 vV-08 vEUV-08 vGERW-09 vLTW-09 vAMW-09 vWEST-09 Spitrin's Calm Psyche (kuvat mukaan, täysin valmista jalostusmateriaalia) - Susityttö
Muut
cavalier kingcharlesinspanieli n. vKTV, vAVA, KANS & KRE & FIN & N & SWE & UKR & DK & CA & LUX & LT MVA LTW-08 KREW-08 VV-09 EUV-08 BH vAGIW-07 vWEST-09 vNW-09 Avena Ensimmäinen Kaiken Ottaa (ollut sijoituskoirana, mutta taitaa olla sitä ikuisesti, ei kuvia mukaan, mutta luvat voi kysyä samasta paikasta) - Vera
karjalankarhukoira n. FIN & AM vMVA vWEST-09 MV-09 Rowan's Viimeinen Voitonmerkki (kuvat mukaan, oma kasvattini, tuloksia löytyy mejästä ja haukkukokeista) Jacya
saksanpaimenkoira u. BH SchH2 u. Xtra Yawning GSD to Kk (ei kuvia mukaan)
Myyty:
suomenpystykorva n. vFIN JVA Forte Aikapommi - UUSI SIVU
n. vPVA BH HK2 JK1 Koheltajan Öinen Kastehelmi - UUSI SIVU
Suomenlapinkoirat - Kaikille kuvat mukaan.
u. vPVA BH VK1 HK3 TK2 Deattan Suden Suru - jää sittenkin itelle
u. BH Vk1 Joikutassun Gaskanšatta - Satmille
n. BH TK2 VK2 JK3 vPVA vFIN KVA RH-E Joiku Beatnatsuoidni -Satmille
Lhasa apsot
n. Mi Bella Doncella (mahdollisuus saada hyvä jalostuskoira, kuvat mukaan) - Susityttö
Pomeranianit
u. vTVA vKTVA vAVA KANS & FIN & DK & N & LT & KRE & AM & SWE MVA vNW-08 vLTW-08 vBELW-08 vSWEW-08 vKREW-08 vV-08 vEUV-08 vGERW-09 vLTW-09 vAMW-09 vWEST-09 Spitrin's Calm Psyche (kuvat mukaan, täysin valmista jalostusmateriaalia) - Susityttö
Muut
cavalier kingcharlesinspanieli n. vKTV, vAVA, KANS & KRE & FIN & N & SWE & UKR & DK & CA & LUX & LT MVA LTW-08 KREW-08 VV-09 EUV-08 BH vAGIW-07 vWEST-09 vNW-09 Avena Ensimmäinen Kaiken Ottaa (ollut sijoituskoirana, mutta taitaa olla sitä ikuisesti, ei kuvia mukaan, mutta luvat voi kysyä samasta paikasta) - Vera
karjalankarhukoira n. FIN & AM vMVA vWEST-09 MV-09 Rowan's Viimeinen Voitonmerkki (kuvat mukaan, oma kasvattini, tuloksia löytyy mejästä ja haukkukokeista) Jacya
saksanpaimenkoira u. BH SchH2 u. Xtra Yawning GSD to Kk (ei kuvia mukaan)
Myyty:
suomenpystykorva n. vFIN JVA Forte Aikapommi - UUSI SIVU
n. vPVA BH HK2 JK1 Koheltajan Öinen Kastehelmi - UUSI SIVU
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Re: Kairankuiskeen lopettaa, myynnissä paljon kisattuja koiria
Selevä 
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tosi surku et Kairakuiskeen lopettaa, mutta mä kyllä voisin himoita Deattan Suden Surua itteleni Joikhasiin (: kuvat pidän samoina kun on noilla näköjään 2 serttiä tulli.
Kisailtaisiin käyttö-, toko- ja agivalioksi sekä näyttelykehissä pyörähdeltäisiin. Kertoilen lisää vielä jos tämä ei vakuuttanut (:
Kisailtaisiin käyttö-, toko- ja agivalioksi sekä näyttelykehissä pyörähdeltäisiin. Kertoilen lisää vielä jos tämä ei vakuuttanut (:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Mä oisin kiinnostunut Tessasta, voisikohan tyttö lähteä mulle Nuuskuttajaan? :)
Jatkettaisiin kisausta ainakin näyttelyissä (noilla samoilla kuvilla) ja agilityssa, sekä pk-puolella.
Jatkettaisiin kisausta ainakin näyttelyissä (noilla samoilla kuvilla) ja agilityssa, sekä pk-puolella.
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Juinttu: Pitää kysäistä vielä Anrilta, että mitä se tykkää ajatuksesta, mutta periaatteessa voisi mennä sulle. (:
Mari: Odotan vielä Ellun vastausta, että käykö sille, mutta luulen, että sillekin sopii. (:
Mari: Odotan vielä Ellun vastausta, että käykö sille, mutta luulen, että sillekin sopii. (:
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
Juu Marille voi antaa. Mulle sitten tuloksia/kuulumisia + sivut (:
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Kiitoksia, että saan Tessan meille Nuuskuttajaan. Toivottavasti tyttö sopeutuu hyvin hurjien punaisten (siis tollereiden) joukkoon 
Tässä vielä sivut: http://nuuskuttajan.webs.com/tessa.htm
Tässä vielä sivut: http://nuuskuttajan.webs.com/tessa.htm
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mua kiinnostaisi Juju ja Milla Kuolamyllyyn. Pitkään olen etsinyt kahta pienempää koiraa Kuolamyllyyn noitten möhköjen sekaan. Olisi kiva saada kaksi pienempää sohvan valtaajaa.
Molemmat pääsisivät jatkamaan näyttelyiden kiertämistä. Lisäksi kävisimme Millan kanssa myös tokoilemassa ja agiliitelemässä satunnaisesti. Painottaisimme täysin näyttelyihin, mutta muut lajit olisivat kiva lisä ja huvia joita voisi kotioloissa harjoitella (blogista pystyy seurailemaan harrastuksia). Jujun kanssa kävisimme keräilemässä viimeiset flyballpisteet valion arvoon ja ehkä myös joskus maastoesteissä kisailemassa.
Jalostuskäytöstä saattaisin olla myöhemmin kiinnostunut. Kuvat ottaisin mukaan. Ja lopuks mun on aivan pakko kysyä mitä teet Figolle?
Molemmat pääsisivät jatkamaan näyttelyiden kiertämistä. Lisäksi kävisimme Millan kanssa myös tokoilemassa ja agiliitelemässä satunnaisesti. Painottaisimme täysin näyttelyihin, mutta muut lajit olisivat kiva lisä ja huvia joita voisi kotioloissa harjoitella (blogista pystyy seurailemaan harrastuksia). Jujun kanssa kävisimme keräilemässä viimeiset flyballpisteet valion arvoon ja ehkä myös joskus maastoesteissä kisailemassa.
Jalostuskäytöstä saattaisin olla myöhemmin kiinnostunut. Kuvat ottaisin mukaan. Ja lopuks mun on aivan pakko kysyä mitä teet Figolle?
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Kyllähän nuo sulle vois lähteä.
Figon suunnittelin kuopattavaksi, mutta jos sie nyt haluat sen itelles tai jonku pentueen isäksi ennen kuolemaa, niin voit sie sen saada. Luvatki voi varmaan kysyä samasta paikasta, jos haluat nuo samat kuvat säilyttää. Multa saattas iteltäki löytyä joitaki vielä komeampien bertsujen kuvia (till exempel King-Baronen's Rules The World), jos kuvia tarvii.
//Niin on. Tuo näyttelymäärä on kyllä aika valtava...
Mie uskon, että tuolta saa luvat, koska silloin ku ite kysyin, niin ne oli innokkaita kertomaan kaikenlaista noista koirista ja tarjoamaan lisääkin kuvia. Käy hyvin, että käytät sitä Lumpulla. Laita sille semmoset kuvat Bojosta, joissa näkyy vain se parempi puolisko ja joihin se on aseteltu hyvin. (; Sitten luulis pärjäävänki, koska Bojo on aika hyvännäkönen bertsu kuitenki. (;
//Niin on. Tuo näyttelymäärä on kyllä aika valtava...
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hieno homma (: Verneri on kyllä komea koira!
Mun pitää harkita tuota Figoa. Laittelin kuvalupakyselyn tuonne Slaton Saints:n, jos sieltä vastataan, niin voisin ottaa Figon, jos ei, niin olisin kiinnostunut käyttämään sitä Lumpulla (BH vjGERW-09 vGERW-09 Derriers Hoodlum). Lumppuhan nyt ei ole mikään maailman mahtavin koira (tuo maski) ja se on aika kisaamaton, mutta Figolla on todella hyvä maski, niin voisi olla, että isän puolelta periytyisi tuo hyvä maski
Ei tuossa muuten, mutta tuntuisi tyhmältä, jos joutuisi sun aikaan saannokses Figon kanssa nollaamaan vaihtamalla kuvat.
Mun pitää harkita tuota Figoa. Laittelin kuvalupakyselyn tuonne Slaton Saints:n, jos sieltä vastataan, niin voisin ottaa Figon, jos ei, niin olisin kiinnostunut käyttämään sitä Lumpulla (BH vjGERW-09 vGERW-09 Derriers Hoodlum). Lumppuhan nyt ei ole mikään maailman mahtavin koira (tuo maski) ja se on aika kisaamaton, mutta Figolla on todella hyvä maski, niin voisi olla, että isän puolelta periytyisi tuo hyvä maski
Ei tuossa muuten, mutta tuntuisi tyhmältä, jos joutuisi sun aikaan saannokses Figon kanssa nollaamaan vaihtamalla kuvat.
-
Vera
- Vuohenruokaa
Hei! Olisin erittäin kiinnostunut cavaneiti Sinnasta : ) Cavalierit ovat olleet jo pitkään top 10 lempiroduissani, eihän kukaan noita karvakorvia voi vastustaa : D Cavalierit ovat mielestäni ainutlaatuisia niin luonteen kuin upean ulkonäkönsä puolesta. Olen pitänyt aina spanieleista, minulla on ollutkin englanninspringerspanielikennel (ja meinasin perustaa cava & chihu kennelin nimeltä C-Power, mutta lopulta päätin sitten tyytyä vain pariin koiraan). Ja älä sitten oikeasti luule, että olisin kiinnostunut vain koiran titteleistä, olisin kummiskin laittanut tarjousta tulemaan, vaikka koiralla olisi ollut tyhjä tittelirivi.
Elikkä Sinna tulisi yksityisiini, eli Show Maniaan http://partaveikot.webs.com/indexii.htm (meillä vaihtui juuri ulkoasu, joten linkit eivät vie minnekkään). Sieltä se saisi kodin loppuiäkseen sekä ahkeraa kisautusta. Sinna on näköjään jo kisaillut paljon, mutta aion kisata sillä vielä enemmän : D Mm. maastoestevalio + tokovalio kuulostaisivat hyviltä sekä mahdollisilta toteuttaa : ) Kisanäyttöä täältä: http://yoldia.webs.com/ami2.htm (Amin kisakalenterista puuttuu vielä koiratanssin ja tuholaistorjunnan tulokset + pari muuta tulosta sekä bh-koetta ei ole vielä merkitty kisakalenteriin) Amilla on siis hiukan myös näyttelytuloksia, mutta eniten käyttötuloksia. Toisella silkilläni Jolilla taas on Amia enemmän näyttelytuloksia, mutta en nyt jaksa laittaa linkkiä Jolin sivuille : P Ellet sitten välttämättä halua nähdä niitä : D
Jos koira sitten minulle lähtee, pyydän kuvaluvat tuosta samasta kennelistä. Harmi vain, että Sinna on narttu, sillä Varga antoi minulle joskus aikoinaan tämän cavauroksen kuvan käyttöön http://armonvarjon.kuvat.fi/kuvat/N%E4y ... alieru.jpg Olisin muuten ottanut tuon kuvan käyttöön.
Ja pitäis vielä jutella siitä jalostusoikeudesta. Minulle se käy oikein hyvin, pitäisi vielä hiukan vain kisata : )
Olisi loistavaa, jos Sinna lähtisi meille Show Maniaan : ) Mutta jos niin ei tule käymään, hankin sitten tuontikoiran.
Elikkä Sinna tulisi yksityisiini, eli Show Maniaan http://partaveikot.webs.com/indexii.htm (meillä vaihtui juuri ulkoasu, joten linkit eivät vie minnekkään). Sieltä se saisi kodin loppuiäkseen sekä ahkeraa kisautusta. Sinna on näköjään jo kisaillut paljon, mutta aion kisata sillä vielä enemmän : D Mm. maastoestevalio + tokovalio kuulostaisivat hyviltä sekä mahdollisilta toteuttaa : ) Kisanäyttöä täältä: http://yoldia.webs.com/ami2.htm (Amin kisakalenterista puuttuu vielä koiratanssin ja tuholaistorjunnan tulokset + pari muuta tulosta sekä bh-koetta ei ole vielä merkitty kisakalenteriin) Amilla on siis hiukan myös näyttelytuloksia, mutta eniten käyttötuloksia. Toisella silkilläni Jolilla taas on Amia enemmän näyttelytuloksia, mutta en nyt jaksa laittaa linkkiä Jolin sivuille : P Ellet sitten välttämättä halua nähdä niitä : D
Jos koira sitten minulle lähtee, pyydän kuvaluvat tuosta samasta kennelistä. Harmi vain, että Sinna on narttu, sillä Varga antoi minulle joskus aikoinaan tämän cavauroksen kuvan käyttöön http://armonvarjon.kuvat.fi/kuvat/N%E4y ... alieru.jpg Olisin muuten ottanut tuon kuvan käyttöön.
Ja pitäis vielä jutella siitä jalostusoikeudesta. Minulle se käy oikein hyvin, pitäisi vielä hiukan vain kisata : )
Olisi loistavaa, jos Sinna lähtisi meille Show Maniaan : ) Mutta jos niin ei tule käymään, hankin sitten tuontikoiran.
the weather changes
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä oisin ollu kiinnostunu Millasta, mutta tais mennä jo Susitytölle...
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Vera: Kyllä Sinna vois sulle lähteä, kuulostaa hyvältä kodilta! (: Jos kiinnostaa, niin tämmönen kasvattini olisi myös etsimässä uutta kotia. Siinä olis sulle uros, jos kiinnostaa sellainenkin. (;
Peppi: Niin se ikävä kyllä nyt meni...
Peppi: Niin se ikävä kyllä nyt meni...
-
Vera
- Vuohenruokaa
^ Loistavaa! Kiitos erittäin paljon! Tänään tai huomenna en ehdi vielä luoda sivuja (on konsertti), mutta torstaina minulla on vapaapäivä, jolloin ehtisin luoda sivut. Hei hienoa, myös tuo uros olisi loistava lisä Show Maniaan : D Niin vastustamattoman komea blendheimuros, että kyllä, ottaisin myös senkin, jos käy : )
the weather changes