Sivu 4/6
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 6:17 pm
Kirjoittaja suski
Otatko vielä varauksia vastaan ? Jos otat niin mulle uros, Cottongrass Passion Player.
Tulevaisuudesta pikkaisen --> Pentu menisi kisaukseen, näyttelyihin ja muihin lajeihin. Kisaisin n. 2-4 kertaa kuukaudessa, ja pentu tulisi minun tulevaan kenneliini, mutta näin alkuun yksityiseksi.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 7:04 pm
Kirjoittaja kirby
suski, kyllä vielä ehtii (: varaan sulle pennun.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 7:05 pm
Kirjoittaja suski
Kiitos.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 7:07 pm
Kirjoittaja kirby
Pennut syntyvät siis 21.2 mutta sivuilla ei ole kiire!
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 7:10 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 9:00 am
Kirjoittaja kirby
Janita kerkeet vielä hyvin! Laitanpa sulle varausta. Nyt tulikin pentue ihan maksimikokoonsa, vaikka alussa suurin osa peruikin varauksensa :)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 6:03 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 7:58 pm
Kirjoittaja kirby
Janita, nimestä vielä - keksitkö itse vai löysitkö tuolta jonkun kivan?
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 8:18 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 8:25 pm
Kirjoittaja con
Nyyh, jos joku ei otakaan niin mulle voi tarjota =)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 8:29 pm
Kirjoittaja kirby
^ Tehdään näin (: Tosin minulla on yksi uros, jonka voisin antaa puoliomistukseen/omistukseen, mikäli kiinnostaa, pistä yksäriä ;>
Janita, oolrait (:
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 3:38 pm
Kirjoittaja kirby
nostellaanpa tätä (:
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:02 pm
Kirjoittaja mio
multa saat tässä ihan pian sivuja, tekaisen ne yhtäkkiä loppuun. :--)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:04 pm
Kirjoittaja kirby
lonny katsoin kuvia tarkemmin ja huomasin, että kuvissa esiintyykin uros, eli kuvia en voi sulle antaa :/
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:25 pm
Kirjoittaja mio