Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyneet 1.8.
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
Nyt ovat syntyneet ja söpöjä ovat :) Onnea uusille penikoiden omistajille!