Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Tässä on siis Saga :)
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kiitos sivuista Spyro! Oikein nätti tyttö. :)

Sitten vielä Janinalta odotellaan sivuja.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Janina, kiinnostaako sinua enää pentu? Vai mistä johtuu, että sivuja ei ole kuulunut. Pennut syntyivät 11 päivä ja tänään on jo 30. Sanoin tuolla aikaisemmin, että toivoisin sivuja tulevan tämän kuun loppuun mennessä, joten jos vielä tänään tai huomenna saisit minulle ne sivut annettua, niin olisi hienoa. :)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kiinnostaa juu, latelen taas jotain (tekosyitäkö) kun musta on vähän tyhmää tehdä sivut vanhaan 21Tunesiin kun teen sit taas kohta vähän yksinkertaisemmat sivut :D Mut ei vaan, kohta teen.
Noista kuvista en oikein tiedä vieläkään, mutta koitan napata jotkut. <:
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Okei, asia selvä.
Vastaa Viestiin