Sivu 4/4

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ti Elo 11, 2009 11:07 pm
Kirjoittaja cocoa
En saanut linkkiä auki?

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ke Elo 12, 2009 1:23 pm
Kirjoittaja Mineas
No nyt pitäisi toimia (:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: To Elo 13, 2009 10:15 am
Kirjoittaja cocoa
Juu nyt toimii, kiitos :)!

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 10:51 am
Kirjoittaja Emine
Oisko mahollista vaihtaa ton mun pennun sukupuolta, kun en uroksista sittenkään oikein kuvia löytänyt. Olisi hienot narttukoiran kuvat.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 12:27 pm
Kirjoittaja cocoa
Kyllä se varmaan vielä onnistuu :)
virtuaalikoirista kun nyt on kyse..

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 1:31 pm
Kirjoittaja Emine
Kiitos paljon! Alan heti tekee niitä sivuja, tässä on mennyt jo ihan liian kauan!

// Eikku esittäytyy! :--)

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 2:11 pm
Kirjoittaja cocoa
Kiitos sivuista!

Hienot kuvat!!