Sivu 5/5
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: Ma Heinä 13, 2009 11:45 am
Kirjoittaja Lania
Jospa minun neitiselle saisi nimeksi sitten Blue's Sin With A Grin?
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 1:22 am
Kirjoittaja Juinttu
Blue's The Crow & The Butterfly on tarpeeksi erikoinen nimi minun kaiken karvaiseen laumaan :D
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: Ke Heinä 15, 2009 6:51 pm
Kirjoittaja Bee
Oho, tämä olikin päässyt kokonaan unohtumaan! Mutta olen siis edelleen pentua ottamassa ja nimeksi vaikkapa Blue's What A Shame.
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: Pe Heinä 24, 2009 9:48 pm
Kirjoittaja Emmi
Kati, ei ole vielä ajankohtainen mutta ainahan niitä kuvia voi katsella jo valmiiksi, ajattelin odotella syyskuulle :) Envy ilmeisesti siirtyi sinun omistukseesi?
Täydellistä, odotellaan vielä neljäs nimi toive. Synttäri pupseille tulee olemaan 3.8(mikäli se isille käy) että sivuja on siitä aikaa tehdä sellainen 2 viikkoa.
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: Pe Heinä 24, 2009 10:38 pm
Kirjoittaja Lania
Juu, kyllä käy mainiosti tuo syntymäaika ainakin meille (: Täältä löytyy myös jo valmiit sivutkin tyttöselle,
Rania esittäytyy.
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: La Heinä 25, 2009 6:25 am
Kirjoittaja Bee
Mulle käy myös oikein hyvin tuo syntymäpäivä! Tein jo sivutkin,
Blue's What A Shame "Ascha"
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: La Heinä 25, 2009 10:14 am
Kirjoittaja Juinttu
Käyhän tuo minulle tuo päivä myöskin, etsin tolle kuvat ja teen sitten sivut.
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Lähetetty: La Syys 05, 2009 11:30 am
Kirjoittaja Emmi
Kiitos Ranian sivuista!
Aschan sivut eivät jostain syystä näkyneet..