Sivu 5/6
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:33 pm
Kirjoittaja kirby
mio, kiitos sivuista! Hieno poikahan tuo (: Nyt vain kuule näyttelykehiä valtaamaan, mikäli joskus Cottongrass nähdään kasvattajaluokassa.. Ehkä..! :D
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:34 pm
Kirjoittaja mio
jooo, ja kyllä mä nyt luulisin että kasvattajakehiinkin asti pääset. :--)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:36 pm
Kirjoittaja kirby
^ rohkeesti vaan kasvatit kehiin niin eiköhän ;)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 8:13 am
Kirjoittaja kirby
Nostellaan tätä taas :)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 3:34 pm
Kirjoittaja kirby
Noniin, pikkuhiljaa alan kaivata niitä sivusia (:
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! SIVUJA!
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 11:20 am
Kirjoittaja kirby
uppsista.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY, SUSKI & JANITA
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 2:53 pm
Kirjoittaja kirby
hopsista, sivusia nyt lonny, suski & Janita kiitos!
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY, SUSKI & JANITA
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 5:55 pm
Kirjoittaja Janina
Ai nii : DD Teen sivut ehkäpä tänään.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY, SUSKI & JANITA
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 6:42 pm
Kirjoittaja kirby
^ oolrait ;)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 8:03 am
Kirjoittaja kirby
Suski ja lonny! Jollei sivuja ala viikon päästä kuulua, pennut eivät lähde mukaanne vaan saavat uuden kodin! Olen mielestäni antanut teille jo paljon aikaa väkerrellä sivuja.. :P
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 9:11 am
Kirjoittaja aysha
Jos jompikumi ei ota voin ottaa toisen mun Beagle kenneliin =)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 11:04 am
Kirjoittaja kirby
^ sopii :) odottelen nyt noilat kahdelta vastausta, mikäli ei ala kuulumaan, voin toisen antaa sinulle.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja aysha
Joo =)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 8:08 pm
Kirjoittaja kirby
Lonny & suski, olen antanut teille mielestäni riittämiin aikaa ja nyt etsin kyllä pennuille uudet kodit.
aysha, vieläkö kiinnostaa jompi kumpi pennuista?
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!
Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 1:07 pm
Kirjoittaja Pilvi
Mahtaakohan vielä olla pentuja vailla kotia? Sain vihdoin ja viimein kuvat urokselle ja olisi kiinnostusta hankkia yksi setteri sammareitten joukkoon Dwelin'siin.