Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Ei vielä varmaa tietoa. Tarvitsee kysyä nykyisen uroksen omistajilta vielä ja jos pienentäisi kokoa kolmeen ja sitten jos Nettein pentuekin olisi pieni.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Määkinhän aijoin käyttää urosta yhteen pentueeseen :s Lukee kakkos sivulla ku kysyin pentua. Kurkkasin vielä niin siinä lukee et noin 2'n pennun pentue. Sopiihan tämä vielä? :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Tarkotin kun urosehdokas on Nettein koiran veli ja Nettei on teettämässä koiralleen pentueen. Kyllä saat vielä ainakin teettää pentueen katsotaan kun saadan isäasia kuntoon. MUISTUTA MUA! ;)
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Aaaa joo, hups! Muistutan tietty ;)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mä en tiiä, mut ei kai se suku liian yleiseks siitä tule, jos 4 pennun pentue tulee, ja jos Hasse pennut tekee. :)
Enkä mä varmaa oo teenkö Everille pentuja, kun sen puolsisarelle jo pentueen teetin (kys. pentue syntyi tänään), niin taidan jättää Everin jalostuskäytön väliin, vaikka siitä just oon saanut flyball-valion :) Pitää sitten vielä katella lisää, kun saan Everin paimennusvalioksi. Mut kyl mä luulen ettei Everille pentuja tule.
Enkä mä varmaa oo teenkö Everille pentuja, kun sen puolsisarelle jo pentueen teetin (kys. pentue syntyi tänään), niin taidan jättää Everin jalostuskäytön väliin, vaikka siitä just oon saanut flyball-valion :) Pitää sitten vielä katella lisää, kun saan Everin paimennusvalioksi. Mut kyl mä luulen ettei Everille pentuja tule.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Jep :)Ellu kirjoitti:Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
Mut eiks toi sun Kingi sitten oo Henjin kasvatti?
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Joo ;DEllu kirjoitti:^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
ai, kiva :D Sehän on nyt siis 1.5 vuotta, enkä mä viitti sen ikää mennä silleen sörkkimään ennen kun saan siitä paimennusvalion : DD
onko sulla muuten tietoa onko vPKYllä osote vaihtunut tmv? Mä kun en pääse sivulle vaan geoticies alkaa sönköttää jotain :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Geol on taas jotai vikaa tai siis se on ruuhkautun.. Mie yritin kans päästä mut eiköhän huomeen tai sillee aikasemmin toimi ku ilta on melko ruuhkast aikaa..
// kyl mie nyt ainaki pääsin. :)
// kyl mie nyt ainaki pääsin. :)
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Osaatko sanoa koska se pentue alkaisi olla ajankohtainen? Nepasta tuli nyt agi-valio, vahvistmaton kylläkin vielä.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^helmi-maalis välil varmaa.. ku saat sen paimennusvalioks ;)
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Juu taitaa olla turhaa odottaa sitä paimennus valioksi kun AI menee niin nopeesti aina täyteen ja Flake nappaa aina sen kumat ;)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Noniin jos ihmiset sit vaikka alkais sivuja väsäämään.. syntyy 15.2
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Miten noi nimet nyt sitte rakentuukaan, ku tossa on noi vuodenaika/hedelmä teema ja sitte se toinen? :)
Teen sivut heti.
Teen sivut heti.