Sivu 6/13

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 11:47 pm
Kirjoittaja Netry
Lalina kirjoitti:
Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Shelttiä olen kauan etsinyt !

Lalina - narttu - Blue merle
Pikkuisesta oltaisiin kiinnostuneita. Kuvat olisi jo valmiinakin. Ja luonteen saan kirjoitettua nopeasti. Harrastuksia ja aikaa riittäisi. Paimennusta, tokoa, agilityä ja näyttelyä. Ensinmäisenä paimennus ja näyttelyt. Aktiiviseen kisautukseen pääsisi. Ja pysyvään kotiin !
Pentuja tekisin, kun tuloksia oltaisiin saavutettu. Ilmoittelisin sitten varmasti. Ja muutenkin voin koiran kuulumisia kirjoitella sinulle.

Tulisi Aamuvirkun kenneliin. Samassahan siinä on myös Ajavan kennel. Laji tovereita pikkuiselle ei löydy. Mutta tulisi varmasti toimeen, kahden valkkari neitien kanssa ja ajokoira uroksien. Kisautusesittelyä minulla ei sinulle ole antaa. Titteleitä ei ole kovin päässyt tulemaan, vaikka kalenteria päivitetään päivittäin. Mitä nyt vanhemmalla valkkarilla on pari titteliä edellisen omistajan kisautuksesta. Kisakalenterin näyttöä ajokoiralta.
Kennelin linkin löydät ak: tekstistä !
Kyllähän sullekin pentu lähtee :) Hyvältä kuulostaa. Värin kanssa kuitenkin se ongelma, että Bea on kuitenkin soopeli, eli isä on trikki, tai soopeli (soopeli x bi/ blue merle kielletty). :ss Siksi pennuista ei voi tulla merlejä :s
Okeih. Mulla on tuo muistitikku huoneessani, enkä lähde hakemaan. Siellä olis vain ollut kaikki kuvat. Hm. Ainahan minä voin PIVIKO -kuvat ottaa. Sillä juuri piirtelin soopeli sheltin. Otetaan soopeli naaras ! Väri ei ole koskaan ongelma : D
okei, merkkasin ylös :D

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 3:20 am
Kirjoittaja sigma

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 10:56 am
Kirjoittaja Netry
sigma kirjoitti:Tässä olis
Rosewell's Aamun Kaipuu aka Kipa
hienooaa :D vielä kun Nepahilta sivut saatais niin laittelisin niitä eteenpäin :D

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Netry
Bean kanssa saatiin viimeinen KUPI ja nyt Bea on vahvistamaton vPVA!

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja fannyy
Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:02 pm
Kirjoittaja Netry
fannyy kirjoitti:Jos siis annat mulle sen pikku pennun, nii siitä tulis soopeli kait :D
okei :D Kyllä sä pennun saat ;)

Niin niitä toivomuksia pentueen syntymän ajankohdasta? Onko kukaan kiinnostunut sijoituspennusta?

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:04 pm
Kirjoittaja fannyy
16.1.09 ? :'D

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:08 pm
Kirjoittaja Netry
fannyy kirjoitti:16.1.09 ? :'D
:DD Nyt kun on Bea jo paimennusvalio, niin saattais muuten vähän aikasemmin toi sopia ;D

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja tellu.
Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:27 pm
Kirjoittaja Netry
Lalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ss

Sopisko teille 20 päivä?

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 4:29 pm
Kirjoittaja tellu.
Nettei kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Ei mielellään 17. ja 24 päivä. Muut käy.
Joo mulle ei sovi 24 päivä, kun pikkuveli lähtee sairaalaan kun siltä otetaan koepala.. Ja sit siitä eteenpäin se kans vähän riippuu et millon se pääsee pois sieltä. :ss

Sopisko teille 20 päivä?
Joo, sopii. Tiistai.

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 5:27 pm
Kirjoittaja sigma
Mones pv nää sakemannit sit synty? =)

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 5:31 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
29.12.08 ^^

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 5:38 pm
Kirjoittaja Netry
Kuunsirppi jo kerkeski ilmottaa et millon nää synty, eli 29.12.2008 juu :) Sigma ilmottelin muuten ton Kipan jo PAKKiin :)

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 5:39 pm
Kirjoittaja sigma
Oukki doukki. :)