Sivu 6/6

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa! LONNY & SUSKI!

Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 1:34 pm
Kirjoittaja kirby
^ no tota tästä pentueesta on kaikki periaatteessa menneet, mutta voi kai tän pentueen nimiin vielä yhden pennun teettää. :) kyllä mä sulle mielelläni luovuttaisin yhden pennun. nimee voisit heitellä (katsoa noita ehdotuksia / keksiä itse) ja näin. ;)

Re: Englanninsetteripentue / syntyneet

Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja Pilvi
Oo, mainiota! Kattelin vaan että olisi ollut pentuja vielä ilman sivuja, mutta käyhän tämä näinkin. Semmosen nimen keksin, kuin Cottongrass Think Passion ja tein herralle jo sivutkin, Ruuti esittäytyy. :)

Re: Englanninsetteripentue / syntyneet

Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 2:01 pm
Kirjoittaja kirby
^ joo toi lista on ihan päivittämätön, eli vapaana ei ole yksikään. :) hienoa että setterit kiinnostaa, ja kiitos sivuista! Ruuti on todella komea poika. lisäilen tuon CG'n kasvattilistaan. Onnea nyt sit tulevaisuudelle ja nähdään kilpailukentillä! ;)

/ täytyykin katsella, ayshasta ei ole mitään kuulunut, eli lähteekö yksi pentu myyntiin vai ei.