Blogit virtuaalikenneleillä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 810
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Emine »

^Ei mun mielestä! Löytäis helposti ja pääsis lukemaan. :>
höpötipöpötipöp

aivan liian kauan virtuaalikoirailua
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Joo tuollaisen sitten tein eli voisi käydä muutkin ilmoittamassa esim. osoitteen sinne jos haluaa :)
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Jael »

Oli todella reipas ja tein (aikoja sitten tosin) Cargolle ja Arctic Treasure'sille oman blogin. Kirjoittaminen on alkanut, mutta kirjoitustyyli on vähän.. Erikoinen. Sieltä sitten näkee miten kirjoitan ja kasvattien kuulumisiakin ihmiset saa nähdä. :)
click
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
schaf
Vuohenruokaa
Viestit: 1946
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2008 3:00 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja schaf »

Rupesin juur tässä miettimään, että koostuuko virt. kenneleiden blogit pelkästään sattunaisesta hyminästä koirien tittelirivistöistä ja siitä sun tästä kennelin toiminnasta? Miksi mun silmiin ei ole sattunut yhtään blogia, joka kertoisi lähinnä kennelin omistajan ja koirien elämästä, tyyliin "Tänään herättiin aikaisin ja mentiin Pupen kanssa agilitykentälle harjoittelemaan. Kisat olis kuukauden päästä, ja pitäisi vähän treenailla... Putki sujuu hyvin, vähän pitää vielä noita keppejä treenailla. Kotiin saavuttiin treeneistä kello neljä, paistoin itselleni lättyjä ja annoin Pupelle ruuan. Mentiin sitten pihalle riehumaan, Puppe tykkää vetoleikeistä." Hmm, ehkä toi olis verrattavissa hoitotarinaan :lol: Ehkä pointtini tuli selväksi.
    • oh deer.
[/size][/color]
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Zellie »

^ Mä olen hieman tuolle sprinkkukenneli Black Fiascolle kaavaillut blogia ja ajattelin, että siihen kirjoittelisin myös tällaisia tavallisia juttuja, eli harjoitusmeininkejä ja muita. Koiriahan tulee aluksi olemaan vain kolme, eli sillä porukalla moisen pitäisi ainakin onnistua. IRLmäisempään toimintaan muutenkin pyrin kennelin kanssa, eli voisin tällaisia tavallisempiakin puuhasteluja ja mm. näyttelyharjoituksia kirjustella, sekä tietysti näistä tuloksistakin. Lisäksi tulevista pentueista ja pentujen varttumisesta, sillä ajattelin että pennut voisivat pysyä hoivassani jonkin aikaa, ennen uusiin koteihin muuttoa, näin selviäisi kullekin hieman sitä omaa luonnetakin. : D Noh, osa meni hiukan ohi aiheen, kai.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
schaf
Vuohenruokaa
Viestit: 1946
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2008 3:00 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja schaf »

Zellie kirjoitti:^ Mä olen hieman tuolle sprinkkukenneli Black Fiascolle kaavaillut blogia ja ajattelin, että siihen kirjoittelisin myös tällaisia tavallisia juttuja, eli harjoitusmeininkejä ja muita. Koiriahan tulee aluksi olemaan vain kolme, eli sillä porukalla moisen pitäisi ainakin onnistua. IRLmäisempään toimintaan muutenkin pyrin kennelin kanssa, eli voisin tällaisia tavallisempiakin puuhasteluja ja mm. näyttelyharjoituksia kirjustella, sekä tietysti näistä tuloksistakin. Lisäksi tulevista pentueista ja pentujen varttumisesta, sillä ajattelin että pennut voisivat pysyä hoivassani jonkin aikaa, ennen uusiin koteihin muuttoa, näin selviäisi kullekin hieman sitä omaa luonnetakin. : D Noh, osa meni hiukan ohi aiheen, kai.
Toihan on aivan mahtava idea! Että pennut myytäisiin vasta muutaman päivän päästä niiden syntymästä. Ehkä siinä tavoteltaisiin taas sitä realistisuutta? Kaavailin juur tollasta blogia miun uudelle pienprojektille, jossa ainakin näiltä näkymin tulisi olemaan vain yksi koira, lisääkin tulossa, mutta ajattelin pitää sen määrän korkeintaan kolmessa :3 Mutta, mun mielestä on paljon hauskempaakin lukea jokapäiväisistä sattumuksista, treeneistä ja yleisesti elämästä - mua ei juurikaan jaksa innostaa "Joo tein kenneliin tänään sitä ja tätä ja mein Musti sai sen BH:n ja siitä tuli Pippuristanin muotovalio, oon niin ylpee siitä!! Ilmotin Tuikun ja Nakkelin flyball-kisaan, ja iloisilla mielillä huomenna kisaamassa *virnu*" -blogit :----D
    • oh deer.
[/size][/color]
Karla
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 1:21 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Karla »

Itekkin tykkäisin hieman reaalisimmista bloggauksista joissa kerrottaisiin enemmän kennelin arjesta. Itseänikään ei hirveästi kiinnosta lukea jokaisesta tekstirivistä "Murre ja Marre ovat nyt molemmat tokosta valioituneet, oon niin ylpee niistä!", vaan olisi juuri kiva tietää hieman enemmän kennelin arjesta ja siitä näkisi miten erilaisia periaatteita ja käytäntöjä muilla kenneleillä on. Myös tekstiaiheeseen liittyvät kuvat tuovat esiin enemmän sitä reaalisuutta, esim. kennelin pitäjä on käynyt jossakin reissussa tai lenkillä, niin olisihan se ihan kiva nähdä kuvia matkan varrelta. Ja tuo Zellien keksimä pentujuttu vois hyvinkin toimia, eli sitä vois ihan tosissaan harkita kasvattien pitämistä pari päivää vielä omassa kennelissä ennen myyntiä tai ts. luovutusta ja kertoa vaikka sinne blogiin, että minkäslaisia persoonia tähän bittiavaruuteen nyt on syntynytkään. (: Tais mennä vähä ot'n puolelle...
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo. Mä nyt sain hirveesti inspistä tohon, joten eiköhän Haovcille tuu blogi, joka olisi mahdollisimman realistinen.
Vois kanssa järkkää jotain kasvattikokoontumisii ja kirjottaa siitä..
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Mä sain nyt kirjoitettua ensimmäisen pätkän Black Fiascon blogiin. Olisi tosi kiva kuulla, mitä mieltä olette tuosta tekstistä. Sehän on siis '' Meerin kirjoittama ''. Koitin saada rentoa tekstiä aikaan, jossa olisi sitten näitä arjen juttuja. Tällähän hetkellä Sakarilla, Meerillä ja sprinkkukolmikolla on edessä tuo remontti, joten siitäkin saattaa juttua ihan kivasti tulla.. Lisäksi sitten noista näyttely ja kisareissuista, mutta tällaisella linjalla ajattelin pitää tämän blogin. : )
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Karla
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 1:21 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Karla »

^ Meenkin heti lukemaan! 8)
Zellie
Keilapallo
Viestit: 2408
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 8:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Zellie »

^ Kiva ja kiitti noista kommenteista, jotka annoit mesen puolella. Muilla mielipiteitä?
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^Saisko osotteen, niin vois käydä kattoon ja kenties lukeekin? Ei silmiin osunut osoitetta tästä nopeilla vilkaisuilla.

edit // Kiitos Karla.
Karla
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 1:21 pm

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Karla »

^ Täältä löytyy.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Nyt kun Carakin valmistu, mä voisin ihan hyvin tehä sille uuden blogin. Täytyy vähän miettiä.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Haovcin blogi, siellä jo yksi blogikirjoitus. Samantyyppistä tekstiä pyrin kirjoittamaan, tosin paremmalla ajalla tulee sitten hiukan mielikuvituksekkaampaa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin